Hyvä kun omistaja vaihtui, palasi normi rutiini. Ei kotiinkuljetusta, paska pohja ja salesta haettu sämpylä salaattiin. Ei yhtään keskustaa kauemmas kuletusta ja jos sinnekin tilaa niin mehän ollaan tosi tarkkoja, 2 min yli kuletusajan naapuriin, ei kuljetusta....kuka se tuonkin karvakäden palkan maksaa? Ei ilm asiakas, no palataan normaaliin ja haetaan itse pizzat kotkasta tai loviisasta valintatalon kulmalta. Näin se meni ekan okanin aikaankin, paskaa paketissa, kun kte haet. Onneksi pääsee hakemaan kun ei kiinnosta asiakasta palvella.
Okan pizzeria
Okaninnoway
5
133
Vastaukset
- eitieto
Elikkä, missä tämmönen mesta on?
- Levanteri
Se on siinä vanhassa sirassa
- Maha-kuralla
Ainahan se on ollu surkea paikka.
- moivaanmoiiii
Jep :D en ymmärrä miten pyhtääläiset kaverit kehuivat tuota okania, veivät syömään niin sanon että yksi suomen paskimmista paikoista varmasti.
- pizzaaaaaa
Onko nyt kuka omistajana
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281488- 371401
- 671215
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541149- 69994
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi254954Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei193934- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää15823Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106818