K-Marketin kassat

Tykkice

Mikä ihme se on, kun tuolla K-marketissa kassat eivät aina tervehdi!? Onko se paljon pyydetty? Naama pitkänä tollotetaan. Tuota samaa juttua on jatkunut vuosia, eikä muutosta ole tullut. Aika tympeä käydä asioimassa kyseisessä kaupassa.Varsinkin yks miespuolinen(naisista löytyy myös töykeyttä) kassa, jolle tervehtiminen ja ystävälliset eleet tuntuvat olevan täysin ylivoimainen tehtävä! Kauppiaalle terveisiä, että vois kiinnittää huomiota tervehtimis asioihin ja yleiseen käyttäytymiseen. Kiitos!

37

262

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 1706
    • eipäivää

No kaikki ihmiset ei nyt vaan ole sellaisia luonnoltaan,että sopisivat asiakaspalveluammattiin,mutta olosuhteiden pakosta joutuneet sellaiseen,ajattelisin minä.

• Rappi

Minua on aina tervehditty ja monesti ehdin tervehtiä itse ensin ja aina on tervehditty takaisin. Pitääkö asiakaan aina odottaa, että myyjä tervehtii ensin....voihan sitä itsekin tervehtiä. Erittäin hyvää palvelua olen aina saanut ja huumorillakin monesti höystettyä. Harmi, että sinulla häikkää kanssakäymisessä.

• xxxz

Minua on aina tervehditty ja monesti ehdin tervehtiä itse ensin ja aina on tervehditty takaisin.
        -Taidat olla itse kyseisen kaupan myyjä täällä feikkaamassa.
        Pitääkö asiakaan aina odottaa, että myyjä tervehtii ensin....voihan sitä itsekin tervehtiä.
        -Kyllä se myyjän kuuluu ensin tervehtiä. Se kuuluu asiakaspalveluun. Asiakas moikkaa lähtiessään johon myyjä vastaa. (jos vastaa).
        Olen itse täysin samoilla linjoilla aloittajan kanssa. Monesti tuossa kaupassa myyjät (siis kassat) eivät halua edes katsoa asiakasta. Minä en ainakaan sillon tervehdi jos en saa edes katsekontaktia. Idioottiahan se olisi, jos/kun myyjä tarjoituksella välttelee tervehtimistä. Minä jos olisin kauppias, laittaisin tuollaiset töykeät pois asiakaspalvelutyöstä. Kauppaan 100x mukavempi mennä jos siellä myyjät tervehtii.

• ihmeitkemistä
        xxxz kirjoitti:

Minua on aina tervehditty ja monesti ehdin tervehtiä itse ensin ja aina on tervehditty takaisin.
        -Taidat olla itse kyseisen kaupan myyjä täällä feikkaamassa.
        Pitääkö asiakaan aina odottaa, että myyjä tervehtii ensin....voihan sitä itsekin tervehtiä.
        -Kyllä se myyjän kuuluu ensin tervehtiä. Se kuuluu asiakaspalveluun. Asiakas moikkaa lähtiessään johon myyjä vastaa. (jos vastaa).
        Olen itse täysin samoilla linjoilla aloittajan kanssa. Monesti tuossa kaupassa myyjät (siis kassat) eivät halua edes katsoa asiakasta. Minä en ainakaan sillon tervehdi jos en saa edes katsekontaktia. Idioottiahan se olisi, jos/kun myyjä tarjoituksella välttelee tervehtimistä. Minä jos olisin kauppias, laittaisin tuollaiset töykeät pois asiakaspalvelutyöstä. Kauppaan 100x mukavempi mennä jos siellä myyjät tervehtii.

Oletpa herkkähipiäinen, mikset vain vaihda kauppaa???

• xxxz
        ihmeitkemistä kirjoitti:

Koska en anna tuon asian häiritä. Ihan yks hailee miten siellä myyjät käyttäytyy. Olen tottunut siihen minkälaisia ovat ja sillä mennään.

• Kassiassi
        ihmeitkemistä kirjoitti:

Nyt on siis kyse vain kaiketi siitä, että nämä kassat osaisivat edes tervehtiä, joka kuuluu jo yleis sivistykseen!! Se, että ei tervehdi, vaikka asiakas tervehtisi, on niin moukkamaista, että ehkäpä kuuluukin jättää omaan arvoonsa ne kassat, jotka eivät asiakaspalvelutyöhön oikeasti kuuluisi ja jättävät mm. tervehtimättä. Toisaalta, palkka on niin huono kassoilla, että ei kai ole ihmekään jos nyppii. Kaikki kassat tuolla eivät käyttäydy mielestäni moukkammaisesti, vaan on tosiaan muutaman harteilla,(ja se muutamakin on toki liikaa) tämä tervehtimisen ja ystävällisyyden raskas taakka: ) Ja hei, kauppaa voi vaihtaa, mutta silti, asioistahan voi huomauttaa, varsinkin junttimaisuukisista!

• Työ

K kauppoja on supermarket citymarket ja myös k market tässä nyt ei tiedä mitä ihmeen kauppa on kysymyksessä. Ja minulle on aina kassat tervehtinyt käyn missä vain k kaupassa tai city tai supermarketissa ja aina olen hyvää palvelua saanut älkää ihmiset olko liian kriittisiä,!!!!!

• Oulainen
        Työ kirjoitti:

K kauppoja on supermarket citymarket ja myös k market tässä nyt ei tiedä mitä ihmeen kauppa on kysymyksessä. Ja minulle on aina kassat tervehtinyt käyn missä vain k kaupassa tai city tai supermarketissa ja aina olen hyvää palvelua saanut älkää ihmiset olko liian kriittisiä,!!!!!

Oulaisissa ei ole kuin K-SuperMarket,paikkakuntana on Oulainen. Ylivieskassa kyl palvelut pelaa.Onko vain sattumaa,että yhteen paikkaan tullut töihin näin monta epäasiallista kassaa? Ei muuta kuin työnkiertoon kaupassa.Alan heti käymään useammin siellä.

• Kiitoskauppa

S-marketissa ja halpa-hallissa tervehditään. K-marketissa ja Tokmannilla vaihtelevasti; riippuen myyjästä.

• Koeileppa

Metsä vastaa niinkuin sinne huuvetaan.

• Köyhätthmä

Viime kesänä oli pari poikaa kesätöissä ja he olivat oikein ystävällisiä. Ei nuo vakityöntekijät kaupan alan palkoilla jaksa teeskennellä onnellista. Ymmärtäkää nyt vähän. Ihmisiä ne ovat eikä robotteja. Vielä.

• hohhoijaajaa

Kyllä minun opetustyössä ainakin pitää aina suhtautua asiakkaaseen ystävällisesti ja hänet huomioiden, vaikka uskoisin, että on paljonkin vaikeampia tapauksia välillä kuin kauppojen asiakkaa keskimäärin.

• hohhoijaajaa

siis yläkoulussa teen työtäni, tosin sielläkin suurin osa mukavaa porukkaa!

• nnnnplusss

Oulaisissa yleensä ovat mukavasti suhtautuneet. Mulle on sama kuka tervehtii ensin, kunhan ei nyrpeä kasvo ole vastassa. Rentoa oteetta toivon työntekijälle sekä asiakkaalle. Niin tarkkaa täällä maalla oo kuka puhuu ensin ja sanaton viestintä on itselleni ainakin se tärkein elementti. Joskus lepää silimä ja mieli

• Ainakinyksihymy

Kokemuksesta sanoisin että tyttärestä polvi parani.

• Tietävä

Varmaan jos tuttu mutta muille aina naama norsunvitulla!

• Hhuom

Ai, tarkoitat varmaa sit nappisilmää...?

• puupäääkö

Parempi palvelu k marketissa on kuin rsim muotikeskuksella

• hiihhh

en ymmärrä miksi kassojen pitäisi hymyillä kuin naantalin aurinko ennenku teille kelpaa. nopea ja rehokas toiminta on tärkein.

• Koettua

Paljon on asiakkaita,joiden toivoisi menevän jonnekkin muualle asioimaan,ovat niin ääliöitä,ettei hirveästi huvita hymyillä.Onneksi suurin osa kuitenkin aivan mukavia,niin metsä vastaa jne.

• näinsevaanonpiste

Minä ymmärrän. Se KUULUU palveluammattiin! Jos ei osaa tervehtiä ja pientä hymyä luonnostaan, niin on väärässä paikassa töissä! Pomo voisi ottaa tästä pienen kehityskeskustelun koko sakin kanssa. Jos ei toimi, niin ei muuta kuin etsimään tehdastyöpaikkaa!

• Kaupannimion

..K-Supermarket

• Ana87

Eilen viimeksi kävin ja Jokainen myyjä moikkas sekä hymyili. Sanosin, että peiliinkahtomisen paikka jos kaikki näyttää sulle nyrpeää naamaa.

• Ahistaa

Olen katsonut monesti peiliin ja sama homma jatkuu ja näitä peiliin katsojia on jo melko paljon.Miten on muuten sattunutkin samaan kauppaan noin paljon ahistunneen olosia myyjiä ja kassoja.Olen äänestänyt jaloillani,joskus käyn pakosta mut sama peli jatkuu.

• KallistaOnJuu
        Ahistaa kirjoitti:

Olen katsonut monesti peiliin ja sama homma jatkuu ja näitä peiliin katsojia on jo melko paljon.Miten on muuten sattunutkin samaan kauppaan noin paljon ahistunneen olosia myyjiä ja kassoja.Olen äänestänyt jaloillani,joskus käyn pakosta mut sama peli jatkuu.

Minä menen katsomaan ja ostamaan ruokaa ja tavaroita, oli mikä tahansa kauppa.Koitan asennoitua niin, etten kassojen takia ostoksia tee, vaan hinnan ja laadun ja tarpeen mukaan. Ainakaan en saa alennusta, jos kassa ei mielytä. enkä maksa enempää vaikka kuinka mukava kassahenkilö liukuhinaa liikuttaa.

• 36joo

Ei nyt junttilassa käytöstapoja ole.

• nähnyt

Tokmannnilla tervehditään ja toivotetaan hyvää päivän jatkoa..On mukava mennä Tokmannille kun palvelu on kiitettävää...K-kaupassa olisi otettava heidän mallia...Ei hymy mitään maksa,eikä hyvän päivän sanominen.....

• aspam

Tokmannin kassat on saanu ohjeistuksen tervehtiä, sanoa ole hyvä sekä toivottaa hyvät päivänjatkot. Hyvin tämä toimii muilla paikkakunnilla, mutta miten se saataisiin se toimimaan Oulaisissakin sillä yhellä joka yleensä kassalla on? Enpä usko, että mitenkään...

• sekun

on täällä saitilla vaikea arvailla mikseivät K:ssa tervehdi, mikäli näin on,niin kyllä sitä kannattaa kysyä myyjiltä siellä kaupassa,kun se ei ole vielä tähänpäivään mennessä muuten selvinnyt.

• pimppilii

No eipä ne kassat sokkarilla tsi halpahallissakaan sen kummempia oo. Aina on hyviä ja huonoja. ..

• Molemmillapuolilla

Olen koittanut asennoitua kauppojen kassoihin sillä asenteella, että ostan, maksan ja sillä siisti. Elämä kannattaa hankkia muualta,kuin kaupan kassan miellyttävyyden mittaamisesta. Myönnän silti,että mukavanoloinen, hymyilevä kassahenkilö piristää.

• KallistaOn

Elämä kannattaa hankkia muualta,kuin kaupan kassojen miellyttävyyden mittaamisesta.Ostan ja maksan sillä siisti. Välillä kassahenkilö piristää, vällillä ei- mitäs väliä sillä on?

• Kiitollinen

Kyllä ne tervehtii ja on ystävällisiä

• njöd

Yleensä tervehtivät aina,kävipä kaupassa missä hyvänsä.Ja mitä sitä turhaa narisee,jos joku ei tervehdi niin that's good.

• superi

Ihan ystävällisiä myyjiä. Toivottavasti se uusikin oppii tavoille.

• njöd

Kävin Kaakkurin Cittaris,valikoimaa,mukava palvelu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et siis vieläkään

Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k
      Ikävä
      53
      2434
    2. Hyvä että lähdit siitä

Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖
      Ikävä
      29
      1817
    3. Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa

Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt
      Maailman menoa
      73
      1511
    4. Olisitko mies valmis?

Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me
      Ikävä
      266
      1420
    5. Mitä haluat sanoa kaivatullesi?

Onko ikävä? Milloin näitte viimeksi?
      Ikävä
      138
      1230
    6. Yritin saada

Vastauksia mutta et voinut olla rehellinen ja kaiken kannoin yksin. Halusin kovasti ymmärtää mutta en voi enää ymmärtää.
      Ikävä
      13
      990
    7. Kronikat..

Mikä hele… on tää yks kronikat mikä suoltaa facessa kaikkea julkaisua ja AINA samoista firmoista imatralla??? Eikö ne mu
      Imatra
      11
      983
    8. vieläkin sanoa voin...

💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos
      Ikävä
      23
      978
    9. Nainen, mulla olisi sulle pari vinkkiä

Kerro vain ongelmasi niin annan siihen vinkin. :/
      Ikävä
      65
      965
    10. Onko vielä

mahdollista nähdä?
      Rakkaus ja rakastaminen
      68