19v ja hiukset vetäytyvät sivuilta ja pahasti

tukkapoisäläajattele

Olen siis 19v nuori miehen alku ja ongelmaksi on tullut tässä viime vuoden aikana että hiusraja on vetäytynyt useita senttejä sivuilta.. Omistan kohtuu pitkät hiukset ja alkavat näyttää tyhmiltä kun yrittää niitä peitellä keskellä olevilla hiuksilla.. Onko olemassa mitään keinoa millä saisi tämän ilmiön pysäytettyä tai jopa saamaan niille alueille kasvamaan lisää hiuksia?? Onko kukaan kokeillut Evonia Hair Booster -tuotetta? Jos on niin voisi kertoa millaista jälkeä se tekee.

5

109

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • miehen-loppu

      Ei 19-vuotias ole mikään miehen alku, vaan täysi mies. Jos tukka lähtee, niin lähtee, siihen ei auta mikään troppi eikä hoito. Ei kannata ruveta kampailemaan jäljelläolevaa tukkaa peitoksi, se on naurettavan näköistä. Anna olla niin kuin on; tai vedä muliksi. Monet naiset tykkää kaljuista. Myös peruukit ja hiussiirrännäiset ovat homoa.

      • tukkapoisäläajattele

        Lyhyeksi ajattelin vetäistä. Eikös pojista tule vasta armeijassa miehiä? Itsellä armeija vasta tammikuussa 2016, että ei tässä nyt ihan täyttä miestä olla.


      • tukkapoisäläajattele

        Näin olen aina itse kuullut, mutta tuskin taitavat enää kasvattaa..


    • kallonmuotokuinprkeella

      minullakin alkoi lähteä tukka noin 19 vuotiaana ja se oli erittäin tuskallisen tien alku. Nyt painittu hiustenlähdön kanssa jo 7 vuotta ja olen lähes luovuttanut hiusten suhteen. Katkeruutta on tietenkin niille joilla hiukset kasvavat ongelmitta päässä, eteenkin suvun muille miehille, koska vain minä kaljuunnun vaikka elän terveellisesti ja liikun säännöllisesti. Päähineen pitäminen myös aiheuttaa kaljuuntumista jos on sellaisessa työssä jossa lätsää täytyy pitää pakolla. Kaljuuntumisessa ei sinäänsä ole mitään väärää tai pahaa. Se on vain muodostunut epäsuosiolliseen alueeseen. Samaa voisi verrat lihavuuteen tai muihin sairauksiin. Kaikille asioille ei voi vain mitää ja varmasti tässä yhteiskunnassa jossa tyrkytetään kansikuvapoikia ja playboy tyttöjä joka paikkaan on hankala elää kaljuuntuvana henkilönä. Kaljuja on paljon ja onneksi ei tarvitse olla yksin tämän "ongleman" kanssa. Välimuotoja ei kannata pitää eikä AINANKAAN peitellä harventunutta tukkaa päähineen alla julkisissa tiloissa. Rohkeasti vaan baanalle ilman tukkaa. Sen kun tekee ja voittaa itsensä niin alkaa uusi elämä. Ei pidä välittää muiden katseista tai puheista. Jokaisessa meissä on niitä niin sanottuja onglema kohtia. Pää pystyyn ja rohkeasti vaan uutta tyyliä kokeilemaan.

    • 201

      Tiedän tasan tarkkaan mitkä fiilikset sulla on tällä hetkellä.
      Itsekin aloin panikoimaan hiusteni suhteen 19 vuotiaana.
      Ajattelin silloin, että no leikkaan sitten vain pois kaikki, mutta kun intissä kokeilin, niin en tykännyt siitä yhtään.
      Ei vain sovi minulle, koska omaan pyöreät kasvot.
      Joskus 21-vuotiaana päätin tehdä asialla jotain ja aloitin Minoxidisuihkeen käytön (Rogaine etc.) ja pian sen jälkeen Finasteridin.
      Noilla kahdella onnistuin pitämään hiukset päässä suht hyvin tähän asti, mutta vajaa 4kk sitten tilanne oli huonontunut siihen pisteeseen, että kävin hiustensiirtoleikkauksessa.
      Kaiken tämän jälkeen olen sitä mieltä, että jos et missään nimessä halua vetää päätä sileäksi, niin kannattaa kokeilla Finaa ja Minoxidia ja jos toimii, niin muutaman vuoden tarkkailet miten tilanne etenee ja käyt sitten vähän vanhempana hiustensiirrossa jossain ulkomailla, jossa hinnat ovat kohtuulliset.
      Mitään kallista lystiä tämä ei loppujenlopuksi ole jos tilaat minoxidisuihkeet ulkomailta ja pyydät lääkäriltä reseptin geneeriseen finasteridiin.
      Itselläni kaikkeen on mennyt ehkä 15e/kk ja hiustensiirto tuli maksamaan 3900e.
      Se ei kymmenessä vuodessa ole juuri mitään.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      173
      7135
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      42
      4172
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      26
      2095
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      2019
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      27
      1859
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1676
    7. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      32
      1642
    8. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1593
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      21
      1588
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      39
      1418
    Aihe