HYVÄ SUOMI,ERINOMAISTA!ETTE TAIVU BRYSSÄN EDESSÄ!
5
<50
Vastaukset
- Ryssä-on-ryssä
Ei Suomella ole mitään syytä olla päästämättä jos matkustusasiakirjat ovat kunnossa. Ei tässä mistään taipumisesta ole kysymys vaikka ryssät haluaa nähdä asian siinä valossa.
- kolli57
aivan oikein!kaikilla turisteilla joilla on paperit ja viisumit kunnossa on tietysti vapaa läpikulku ja oleskeluoikeus Suomessa,emmekä me toimi kuten Puolan viranomaiset jotka ovat paniikissa toimineet dokumentteja vastaan kun pitää olla rähämllään naton,saksan ja USAn edessä niin meneehän tuossa jo väkisin pääkin pyörälle kun täytyy kokoajan lyödä polvilleen jonkun bryssän edessä ja kantaa kokohuntua ettei vaan nää kuin länteen
Suomi ei laiminlyö ainuttakaan mahdollisuutta tulla ryssän perseennuolijaksi Euroopan silmissä.
- äläsuomisuomalaista
Suoraselkäinen suomalainen ei ole rähmällään EU:n suuntaan eikä myöskään Venäjän ja USA:n. Kaikkien kanssa pitää olla tietenkin väleissä. Venäjä tietysti tärkein lähinaapurina.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä293135- 1191265
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu101145- 58981
- 70969
olet kaiken rakkauden arvoinen
Olisinpa kertonut kuinka rakastuin sinuun. Kuinka hyvältä tunnuit siinä lähelläni, kunpa en olisi väistänyt vastapäätyy26917Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa
Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu171899Olisi kiva
Tietää, mitä oikein ajattelet minusta tai meistä? Mitä meidän välillä on? Salattua tykkäämistä, halua, himoa? Onhan tämä38891Mikä koirarotu muistuttaa kaivattuasi eniten?
Koirien piirteet muistuttavat usein ihmisten ja omistajiensa piirteitä.66860Oot mun koko maailma
Ei ole koskaan ollut ketään, joka olisi niin täydellinen minulle kuin sinä mies ❤️ Ikävöin sua🥹75794