Tapailen asperger miestä

mietityttää

Olen jonkun aikaa tapaillut asperger miestä. Nyt kun lähtisin niin vielä kerkeisin... Niin.. välillä hän on ihan järkevä mutta sitten taas yhtäkkiä ihan tollo. Kovin uskollistakaan sorttia hän ei ole ainakaan ennen ollut. Tuntuu olevan seksistä kovin riippuvainen ja haluaa sitä paljon. On arvostellut mun pari kaveria ihan päin naamaa ja muutenkin saa pelätä mitä suustaan päästää. Mielialatkin tuntuu heittelevän. Suuttuu jos asiat ei mene hänen mielensä mukaan ja on aika alistava luonne. Mielipiteet asioista vahvat ja päätä on ihan turha yrittääkkään kääntää jos jotain päättänyt/jotain mieltä jostain asiasta. Sanoo todella suoraan asiat. Ei ymmärrä jos loukkaannun. Ei paljoa kavereita. Vaatii paljon omaa tilaa. Ei oikeen osaa kotiaan hoitaa.

Hän sanoi tästä diagnoosistaan heti kun tavattiin. En tiennyt koko aspergerista mitään ennen häntä. Kuitenkin on välillä ihan mielettömän valloittava, ihana, avoin mies. Tykkää halia ja ottaa kainaloon. Mahtaako olla muutakin kun tuo asperger. Mitä ei ole kertonut. On yli nelikymppinen mies jo.

Huoh. Onko siis ihan normaaleja aspergerin piirteitä nuo?

12

323

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ukkosi

Moii Akkaseni! Täälläkö sinä veuhkaat? Voisit kysyä minultakin nuo typerät kysymyksesi, niin saisit paremman vastauksen, kuin täällä sekopäiden palstalla.

Jokainen aspergerikin on erilainen siinä missä sinä tai minä. Ei siis ole yhtä tiettyä aspergeria. Tällä palstalla ei aiheesta kannata infoa etsiä, sillä palstan kirjoittajat ovat kaikki sekopäitä.

• virtuaalinenohikulkija

:)

• Assimiesitsekin

Lähde kun vielä voit. Minä olen jo toisessa epäonnistuneessa avioliitossa. Kai minussakin sitten jotain vikaa on.

• kaikenlaissiiiiii

Tuo kuvauslitania sopis muhun oikein hyvin. Minä 4-kymppinen nainen, ei diagnooseja. Suoraan puhuminen ja "tollous" ihan harkittua :)

• Kaikenlaisiin-ukkoi

Laitanko kaffeeta tulemaan?

• Vesimies84

Toivottavasti nuo kaikki ikävät piirteet ei päde kaikkiin asperger-ihmisiin, vai yleistätkö että kaikki aspergerit olis tuollaisia mulkvisteja tarpeen tullen. Siis, eiköhän anneta aspergerien elää täällä maapallolla rauhassa. Jotkut on sosiaalisia ja toiset vähemmän sosiaalisia, that's it! Mutta tsemppiä sulle ja asperger-rakkaallesi. :)

• Vesimies84

Yritetään silti kaikki muistaa käytöstavat, eikös joo? Perusnyrpeät ihmiset ei tosiaankaan ole mitään mukavaa seuraa. :)

• mykkä

Kaksi hiljaista - mitä sominta!

• Ukkosi
    • Karannut
    • joselvisi

Kiitos info arvokkaista materiaaleista!

• assimies

Tarkentaisitko?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?

Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      607
      8021
    2. Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen

KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      341
      3073
    3. Pikkunaiselle terkkuja

Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi
      Ikävä
      400
      2153
    4. Kuinka paljon on

Merkitystä seksillä kun valitset kumppania?
      Ikävä
      128
      1327
    5. Kauniit naiset

Ketkä ne on suomussalamen kauniimpie naisie?
      Suomussalmi
      31
      1293
    6. Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."

Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl
      Tv-sarjat
      5
      1219
    7. Kuka on mystinen heppamies?

Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel
      Kotimaiset julkkisjuorut
      108
      1128
    8. Muutto ei ratkaise mitään.

Sielläkin on naapurit. 😉 Nähdään?
      Ikävä
      91
      1073
    9. Olet vieläkin täällä

Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h
      Ikävä
      65
      1055
    10. Kuinka hyvin tunnet kaivattusi?

kuinka hyvin tunnet kaivattusi?
      Ikävä
      46
      923
    Aihe