Itsetyydytys kun sisko nukkuu samas huonees

tyty14v

Oon 14v tyttö.
Oon tähän asti tyydyttäny vaan suihkus, mut haluisin kans nukkumaan mennes sormettaa. Mut pikkusisko nukkuu samas huonees. Mitä mun pitäs tehdä? Yritänkö vaan salaa sormettaa peiton alla. Miten muut tytöt (tai pojatki) teette?

8

1632

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jalamarina

      sano siskolles, et on muotii nukkuu ämpäri päässä, ja korvatupat korvissa!!
      mä poika kun oon, runkkailen missä vaan ja milloin vaan, tee sä samoin!

    • äänetön2

      peiton alla voi sormettaa kun vaan ei äänekäs ole , ite runkkailen vaikka pikkusisko nukkuu samassa huoneessa ,,, ite 15 poitsu ja sisko 11

      • Jalamarina

        Vetelin eilen kätöseen linja-autoasemalla alasti pelkkä ämpäri päässä! Ihmiset nauroi mun pienelle pippelille (seisokissa 5,2cm).


    • siskot

      Me sovittiin siskon kanssa, että tehdään aina iltaleikki yhdessä, joskus myös autetaan toisiamme.

      • tyty14v

        Kui vanhoi ootte?


    • poiksaa4657687

      haluukko tulla skypee sormittaa videopuheluu ite runkkaan sit. oon 15v poika ja muijankans ois kiva videopuhelus ;)
      lisää: leevialavesas123

      • OotHomoRunkkari

        Taas tää sama skyperunkkari tääl.


      • 12349eeeee

        No älä vitus onkohan se kenenkään kans oikeesti päässy skypeen...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken 15-v tapauksessa ihmettelen ??

      On sääli, että pahoja ihmisiä liikkuu aina vapaana eri puolilla Suomea, mutta minkä ihmeen takia 15-vuotiaan nuoren täyt
      Maailman menoa
      238
      5411
    2. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      124
      4363
    3. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      330
      2122
    4. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      95
      1563
    5. Salakamera! Kirsikka Simberg julkaisi Farmilla otetut salakuvat: "Paha tapa" paljastuu! Katso kuvat!

      Oho, no nyt on kyllä rikottu sääntöjä… Farmi Suomi -kuvauksista paljastuu yllättävää materiaalia. Lue lisää: https://w
      Tv-sarjat
      8
      1452
    6. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      186
      1205
    7. Keski-ikäinen nainen raiskasi miehen

      https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010451173.html Ei olisi varmasti kymmenen vuotta nuorempana tarvinnut pakottaa.
      Sinkut
      179
      1080
    8. Olen ollut ikävä, tiedän

      ja myönnän sitten ettei johdu mistään vahvuudesta, vaan siitä, että olen ollut aika loukkaantunut. Voit kerätä siitä pi
      Ikävä
      77
      929
    9. Olet seksikäs nainen

      Olet seksikäs nainen
      Ikävä
      46
      837
    10. 46
      813
    Aihe