Finnejä mulla on toisessa poskessa lähinnä ja oon Roacuttan kuurilla. Alkaa iho kiristyä ja punoittaa. Kuulemma ei ole hyvä käyttää "tukkivia rasvoja". Mulla on ollut käytössä Lifesta ostettu "Etana seerumi", jota käytin paljon ennen Roaa. Passaakohan? Mitä itse käytätte? :)
Mitä kosteutusvoiteita suosittelette??
Minnifinni
1
114
Vastaukset
- Miiisaas
Etana seerumista en osaa sanoa kun ei ole omakohtaista kokemusta :D Itse käytän BiON-sarjan Moisture Complex kosteusvoidetta ja siinä ohella myös Bacteriostat Cleanser putsaria :) Mulla ei tosin ole roaa kun pelkäsin niitä sivuoireita, mutta hyvin on tullut tuloksia kuitenkin myös ihan näillä aknenhoitotuotteilla!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k354423- 553035
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut462928- 302723
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.3402671Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s82635- 382319
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t542065- 41824
Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta461693