Finnejä mulla on toisessa poskessa lähinnä ja oon Roacuttan kuurilla. Alkaa iho kiristyä ja punoittaa. Kuulemma ei ole hyvä käyttää "tukkivia rasvoja". Mulla on ollut käytössä Lifesta ostettu "Etana seerumi", jota käytin paljon ennen Roaa. Passaakohan? Mitä itse käytätte? :)
Vastaukset 1
- Miiisaas
Etana seerumista en osaa sanoa kun ei ole omakohtaista kokemusta :D Itse käytän BiON-sarjan Moisture Complex kosteusvoidetta ja siinä ohella myös Bacteriostat Cleanser putsaria :) Mulla ei tosin ole roaa kun pelkäsin niitä sivuoireita, mutta hyvin on tullut tuloksia kuitenkin myös ihan näillä aknenhoitotuotteilla!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Herkkyydestä
Toisessa ketjussa toivottiin keskustelua herkkyydestä. Aloitan omalla näkemykselläni. Mielestäni herkät ihmiset ovat l3001050Arvaako kukaan?
"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni61857- 76835
- 69712
- 67691
Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta
Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et39668Olen kiinnostunut sinusta, en seksistä
Vihjailuja toiseen suuntaan on tullut niin paljon, että asia on korjattava. En näe sinua esineenä, vaan hienona persoona34577- 43570
- 48507
- 40505