Oletko ostanut/myynyt tori.fi kautt

turhankyselijöitä

Oletteko myyneet/ostaneet tori.fi kautta?
Oletteko olleet tyytyväisiä?

9

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • EiEnemminValittamista

      Itse pitäisin Tori.fi -kauppapaikkaa ainakin luotettavampana kuin jotain Keltaista pörssiä tai Huuto.net:iä joissa toimii paljon epärehellisiä ostajia kuin myyjiä ja varastettua tavaraa on paljon tarjolla. Siitäkin huolimatta kannattanee miettiä asioita ja suhtautua tietyllä varauksella myyjiin joilla on esimerkiksi prepaid -puhelinnumero. Puhelinnumeroita sekä ilmoitettuja nimiä/yhteystietoja kannattanee myös googlailla ja jos ne löytyvät vaikkapa Fonectan haun avulla niin se on jo yksi oikea askel luotettavuuteen päin.

    • mjhngtrfe

      Olen myynyt ja ostanutkin tori.fi kautta paljon ja olen tyytyväinen ollut.
      EiEnemminValittamista:lle vastaan että ei kaikkien numeroita ym. löydy fonectaltakaan saati googlesta....

      • EiEnemminValittamista

        Ei löydy, ei..kaikkien numeroita, mutta jonkin verran internetissä kuitenkin liikkuu tietoa pahimmista huijareista ja harvempi niistä käyttää jokaista ilmoitusta varten eri puhelinnumeroa!
        Mustilaisilla oli ainakin takavuosina tapana laittaa ilmoitus esimerkiksi Nettiauton palstoille jonkun valkolaisen keksityllä nimellä, mutta joskus olivat onnistuneet jollain lailla houkuttelemaan valkolaisen luovuttamaan oman puhelinnumeronsa asiassa käytettäväksi. Olisiko epäilleet ettei Hagertin nimi oikein herätä luottamusta.


    • käytöstäkaupoissakin

      Olen ostanut/myynyt tori.fi kautta, ja ollut tyytyväinen.
      Kenellä on jotakin ylimääräistä tavaraa ja haluaa myydä pois, niin en pidä pahana puhelinnumeroa jos o 046 alkuinen, kun moni haluaa pitää erillään kiinteästänumerostan ylimääräiset ihmiset.

      Turhauttavaa on kyselijät, joilla ei ole tarkoituskaan ostaa.

      • hgtrf

        Itse kyllä myyn ostan ja kyselen jos jotain kysyttävää on.
        Ja jos myynnissä oleva ei ole sellainen minkä voisin ostaa niin ilmoitan kyllä myyjälle jos en osta.


    • eieieieieieieiei

      Ilmoituksia kun katselee niin osa myyjistä voisi miettiä millaisen kuvan myyntikohteesta laittaa ilmoitukseen.
      On likaisia, ryppyisiä ym. epäsiistejä kuvia ja niitäkin mistä ei oikein saa minkäänlaista käsitystä.
      Ostaisitteko itse tuotteen missä on esim. likaiset kukkaruukut, ryppyinen vaate (kommentilla silittämällä oikenee)?

    • näinmemyydään

      Olen torin kautta ostanut talon 1987 mallin talon veden ääreltä ja myynyt torin kautta talon.

      Se vaan pitää muistaa että on hyvät kuvat useasta kohtaa ja hinta pitää olla selkeästi alle etuovien pyyntöjen,muuten ei mene kaupaksi.

      Talo myytiin alle alta 1.5kk viime maaliskuussa niin että rahat oli tilillä tuossa ajassa,toki ostajan sai alle viikossa mutta hänen suunitelmat muutui ja jouduin laittaamaan saman ilmoituksen uudelleen joten aikaa paloi koko myynissä 1.5kk.

      Se että jos ei saa tuotettaan myytyä on hinta silloin torilla ihan päin per-settä.

      Talon kun ostin torin kautta niin myyjä kerkisi pitämään näkyvillä yhden päivän ja kaupat sovittiin 3 tuntia siitä kun se oli julkaistu toriin.

      Joten kauppa käy ykköstunneissa kun hinta on kohdallaan.

      Matkailuauton möin 45 minuutissa kun se julkaistiin torilla,hinta on se joka myy,jos ahnehtiin jää pakalleen märehtimään ja kukaan ei tule ostamaan,kohde vanhenee samantien.

    • mitäkuuluumarjaleena

      Se joka tarvitsee, ostaa.
      Mitähän kyselijät tekee siillä tiedolla, 'hei onko sulla vielä' ja sitten ei kuulu mitään, hei hei...

    • ärsyttävää

      P-Karjalassa onniin köyhääväkeä, että kaikki pitäis saada ' ilmaiseksi', ??

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      561
      4140
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      467
      3474
    3. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      143
      3110
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      166
      2397
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      8
      2250
    6. 231
      1719
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1427
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      100
      1339
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      95
      1310
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      1110
    Aihe