Olen hommaamassa ensimmäistä älypuhelinta katselin DNA:n sivuilta
minkä hintaisia liittymä tarjouksia siellä on.
Tämmönen vaikuttaisi sopivalta
DNA Äly 0,5M
Kuukausihinta 5,90 €, sis. rajoittamattomasti tiedonsiirtoa
Puhelut ja tekstiviestit kotimaassa 0,06 €/min ja 0,06 €/kpl
Tiedonsiirtonopeus 0,5 Mbit/s (nopeuden vaihteluväli 250-400 kbit/s)
"Päivän aikana soitetut puhelut enintään 0,99€/vrk.
Alle euron jäävät puhelut laskutetaan toteutuneen käytön mukaisesti."....
Mutta en tajua mitä tämä tarkoittaa?
mitä tapahtuu jos puhelut menee yli 0,99€/vrk. ?
hinta varmaan nousee mutta kuinka paljon?
DNA ÄLY 0,5 voisiko joku kertoa
12
4059
Vastaukset
Eli max hinta päivässä on puheluissa tuo hinta.
Hidas on tuo yhteys eli ei oikein sovellu älypuhelin käyttöön ellei sitten ole saatavilla suurimman osan ajasta nopea wlan.- TupakkaaJaSavuaa
2 virhettå
1. Kytky
2. Hidas netti - kelpoo
Ei mikään kytky. Tarjousaika 0.99 ssä vuosi.
- vanha-äijä
kiitos vastauksista
niin kyllähän se varmaan on hieman hidas, elokuvia ei kyllä ole tarkoitus katsellakaan, riittäneekö gps-navigointiin auto käytössä? - riittää-
riittää puolen megan nopeus, ellet videoita katsele. nettiradiot, spotify ym. toimii hyvin.
youtube-videoissa 360p siinä ja siinä.
moni kun ei ymmärrä näistä mitään, ottavat sen kalleimman nopeimman vaihtoehdon, mitä ei todellisuudessa normaalikäytössä edes tarvita.- eiriitäei
Ei todellakaan riitä:)
- Kalevi_miettii
Ihan samaa mieltä kuin riittää-.
Riittää aivan mainiosti navigointiin, nettiradioon, uutiskanavien seurantaan, sähköpostiin, pankkkiasiointiin ym. Riittää jopa Suomi24:ään :)
Olen itse käyttänyt jo vuosia tuota liittymää. Elokuvia tms. en katso netin kautta. - Eiriitäei
Kalevi_miettii kirjoitti:
Ihan samaa mieltä kuin riittää-.
Riittää aivan mainiosti navigointiin, nettiradioon, uutiskanavien seurantaan, sähköpostiin, pankkkiasiointiin ym. Riittää jopa Suomi24:ään :)
Olen itse käyttänyt jo vuosia tuota liittymää. Elokuvia tms. en katso netin kautta.Juu ei :)
Ehkä 2000 luvun alussa olisi riittänyt mutta ei nykyään.. - Kalevi_miettii
Eiriitäei kirjoitti:
Juu ei :)
Ehkä 2000 luvun alussa olisi riittänyt mutta ei nykyään..Tuo 0.5 Mbit/s eli 500 kbit/s on käytännössä riittänyt ihan hyvin kaikkeen edellä mainitsemaani.
Esimerkiksi Spotifyn nopeus kalleimmassa hintaluokassa on 320 kbit/s eli reilusti alle 500 kbit/s. Nettiradiot vaativat vielä vähemmän, tyypilliseti 64-128 kbit/s.
Nopeus 500 kbit/s tarkoittaa tekstmuotoisessa nettikäytössä (esimerkiksi uutispalvelut, sähköposti) sitä, että tuolla nopeudella pystyy tuomaan näytölle 20 tekstisivua sekunnissa. Useimmat meistä eivät pysty edes lukemaan tuolla vauhdilla, monille jopa yksi sivu/s on jo liikaa.
Videotoisto on sitten asia erikseen. Se vaatii suurempia nopeuksia. Esimerkiksi Netflixin peruslaatu vaatii vähintään 2000 kbit/s. - hyvävitsihei
Kalevi_miettii kirjoitti:
Tuo 0.5 Mbit/s eli 500 kbit/s on käytännössä riittänyt ihan hyvin kaikkeen edellä mainitsemaani.
Esimerkiksi Spotifyn nopeus kalleimmassa hintaluokassa on 320 kbit/s eli reilusti alle 500 kbit/s. Nettiradiot vaativat vielä vähemmän, tyypilliseti 64-128 kbit/s.
Nopeus 500 kbit/s tarkoittaa tekstmuotoisessa nettikäytössä (esimerkiksi uutispalvelut, sähköposti) sitä, että tuolla nopeudella pystyy tuomaan näytölle 20 tekstisivua sekunnissa. Useimmat meistä eivät pysty edes lukemaan tuolla vauhdilla, monille jopa yksi sivu/s on jo liikaa.
Videotoisto on sitten asia erikseen. Se vaatii suurempia nopeuksia. Esimerkiksi Netflixin peruslaatu vaatii vähintään 2000 kbit/s.Hehheh vuoden vitsi:D
- Anonyymi
Spotify on aika paska, ei toista haettua kappaletta vaan toistaa jonkun toisen. No ainakin artisti on oikea...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72508- 1211771
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill391477Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1231446Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1671299- 1461260
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1521251- 521198
- 591138
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.531029