Mietimme isomman teltas ostamista rippijuhliin ja olemme käyneet Dancoverin sivuilta. Onko jollakin kokemuksia kyseisestä firmasta ja onko se luotettava? Entäs pitikö toimitusajat paikkansa?
Vastaukset 2
- HATTARAKONE
Hyvä palstan väki. Herkulliset hattarat juhliin ja arkeen tuo teille ammattitaidolla hattarakone.fi
Tulemme mielellämme teidän juhliinne tarjoilemaan herkullista, iki-ihanaa hattaraa
koneen voi myös varata ilman kokkia.
tiedustelu/lisätiedot
puh:0408493863 - ToimittaakoVaiEikö
Vaikuttaa täysin huijarifirmalta. Toimittivat eri teltan kuin mitä tilasin, ja viikon yrityksistä huolimatta oikeaa tavaraa ei ole luvattu lähettää. Samassa tilauksessa tilaamani kolmikerroksinen autosuoja onkin yksikerroksinen.
En missään tapauksessa suosittele kyseistä firmaa. Tilaa Saksasta, saksalaisten postimyyjien kanssa minulla ei ole koskaan ollut ongelmia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 52990
Haluatko mies mennä naimisiin melko pian, ku ollaan kohdattu?
Mä haluaisin mennä mahdollisimman nopeesti....💍108932Martina Aitolehti veti kohtalokkaat hääkännit - Alttarilla ikävä temppu Esko Eerikäiselle
Ex-pariskunta Aitolehti ja Eerikäinen pitävät yhdessä Martina & Esko podcastia. He ovat kertoneet kansalle mm. hääaamust25887Vappu Pimiä lataa suorat sanat TTK-lähdöstään - Yksi asia elämässä muuttui pysyvästi
Vappu Pimiä astui pois Tanssii Tähtien Kanssa -juontajan pallilta viime syksynä. Pimiällä oli pitkät perinteet TTK:ssa,5797- 71683
Vain elämää: Silmiinpistävä muutos heti ekassa jaksossa - Onko tämä hulppeampi kuin entinen?
Vain elämää on totuttu näkemään Hirvensalmella sijaitseva Satulinna. Uudella kaudella kuvauspaikka muuttuu Calliolaksi.3634Onko naisten "ahdisteluhysterian" kulttuuria kritisoivat miehet itse ahdistelijoita?
Tällaisen kuvan saa, kun tästä aiheesta tekee aloituksia: aina luullaan, että "ahdisteluhysteriaa" kritisoiva mies on it185594- 57583
- 71568
Sinulle jota kaipaan!
Tunnen sinua kohtaan jotain, mitä en enää osaa selittää pelkällä ihastumisella. Se on kiintymystä, kaipuuta, romanttista25557