takia että kukaan esim työpaikkalääkäri ei tee siihen oikeuttavaa oikeaa diagnoosia? raskaus ei kelpaa diagnoosiksi.
voiko kela jättää siaraspäivärahan maksamatta sen
3
118
Vastaukset
- nyonä
Normaali raskaus ei ole sairaus.
Kela maksaa sairauspäivärahaa vain, kun lääkäri on määrännyt sairausloman. Diagnoosi sinänsä saa olla oikea tai väärä, ratkaisevaa on sairausloman määrääminen. Työssä käyvän sairauspäiväraha maksetaan työnantajalle, jos työnantaja maksaa palkkaa sairausloman ajalta. Sairastumalla ei siis voi tienata ylimääräistä.- aloittaja00
Työssolokyky alkoi huonontua ennen raskaaksituloa, tällöin kuitenkin pystyin vääntämään työni ja muuta en illalla jaksanutkaan. Nyt on raskaus joten kaikki oireet menevät/laitetaan sen piikkiin. Ongelma on siinä että taustasairautta ei ole riittävästi tutkittu ja dianoosia ei lausuntoon ole tehty sen takia että ei "löydetä mitään". Työssä en enää pysty olemaan ja 90pv tuli täyteen. Nällä näkymin ollaan puilla paljailla ilman tulon lähdettä nyt...? Sairasloma kun sovittiin toistaiseksi..
- voivoisentään
aloittaja00 kirjoitti:
Työssolokyky alkoi huonontua ennen raskaaksituloa, tällöin kuitenkin pystyin vääntämään työni ja muuta en illalla jaksanutkaan. Nyt on raskaus joten kaikki oireet menevät/laitetaan sen piikkiin. Ongelma on siinä että taustasairautta ei ole riittävästi tutkittu ja dianoosia ei lausuntoon ole tehty sen takia että ei "löydetä mitään". Työssä en enää pysty olemaan ja 90pv tuli täyteen. Nällä näkymin ollaan puilla paljailla ilman tulon lähdettä nyt...? Sairasloma kun sovittiin toistaiseksi..
Olit huonossa kunnossa ja hankkiuduit raskaaksi. Aika epäviisasta.
Syytä vaivoille ei löydy. Minkäs sille sitten voi. Onko puolisoa, joka pitää huolta vaimostaan ja lapsestaan?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712983
- 462584
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322235- 792148
- 951966
- 321722
- 121536
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171497Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291319Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil221253