Olen neljännen vuoden sosionomiopiskelija Karelia-ammattikorkeakoulusta. Teen opinnäytetyötä Sosped-säätiölle. Opinnäytetyön tarkoituksena on selvittää millaisia merkityksiä ongelmapelaamisella on läheisten hyvinvoinnille sekä millaista tukea läheiset kaipaavat itselleen. Kyselyn kohderyhmää ovat kaikki, ketkä kokevat läheisellään olevan ongelmapelaamista. Läheinen voi olla perheenjäsen, sukulainen tai muuten läheiseksi koettu henkilö.
Kyselystä saatua tietoa tullaan käyttämään Pelirajat’on -toiminnan kehittämisessä. Kyselyyn vastaaminen tapahtuu alla olevan linkin kautta sähköisesti. Vastaukset tallennetaan nimettöminä ja ne käsitellään luottamuksellisesti. Jokainen vastaus on tärkeä Pelirajat’on -toiminnan kehittämiselle sekä opinnäytetyöni onnistumiselle. Kysely on avoinna 26.5.2015 saakka. Kiitos etukäteen antamastasi ajasta!
Sanna Mustonen
Lisätietoja: [email protected]
Tästä kyselyyn:
https://www.kyselynetti.com/s/6d957d0
Rahapelejä ongelmallisesti pelaavien läheiset
0
144
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857455- 965394
- 2574595
- 444495
- 623257
- 492685
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222348- 492323
Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292322- 412184