Haluaisin kuulla teidän kondylooma kokemuksia. Itellä todettiin
kondylooma viikko sitten, sain Wartec nimisen voiteen ja aloin heti käyttämään sitä.
Syylät hävisivät ensimmäisen hoitokerran jälkeen.. nyt mietin kannattaako voidetta enää käyttää sillä se ärsyttää ihoa jonkun verran enkä halua turhaan sitä ärsyttää..
Onko teillä syylät hävinnyt kuinka nopeasti ja onko uusiutunu ? Itellä ei ollut kun kaksi syylää, hoidon aikana tuli lisää, mutta hävisivätki sitten kaikki yhtä aikaa.
Kondylooma!
1
145
Vastaukset
- sapokgp
Itselläni on kys. aineella kolmas hoitopäivä ja aloitan neljän päivän lakon. Olo on ikävä, kirvelee ja limakalvot ovat ärsyyntyneet. Positiivista, että syylät ovat alkaneet hävitä. Minulla kondylooma puhkesi kaikenpäälle virtsaputken seutuville,mikä on kipeä paikka. Aineen käyttäminen on todella epämukavaa, olen öljyllä yrittänyt vähän helpottaa polttelua. Kondylooma puhkesi sitten stressin seurauksena, mikä on ollut tänä keväänä opiskelujen ja muun takia todella korkealla tasolla.
Seksikumppaneja ollut tasan yksi, ja kyllähän tämä tuntuu kertakaikkiaan ikävältä kokemukselta, mutta vähän helpotti, että niin moni sairastaa papilloomaviruksen. Oppiipahan tästä sen, että kondomin käyttö kannattaa (vaikkei se edes välttämättä suojaa papilloomavirukselta). Tietenkin tulee sellainen olo, että ei olisi pitänyt ilmeisesti kahden vuoden parisuhteessakaan olla ilman kondomia. Jos en olisi potenut tätä stressiä, voi olla, että olisin sairastanut sen oireettomana, vaan olen potenut unettomuutta sun muuta ja saanut totisesti taistella opintojensa ja elämässä sattujen karikoiden kanssa, niin olipa yllätys, että se iski. Oppiipahan tässä myös sen, ettei kroppa kestä loputonta stressitilaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.4612775Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek152615Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2671575Miksi me ei mies voida edes viestitellä irl?
En odota enkä vaadi mitään, voitaisiin vain olla yhteyksissä jollain tapaa ihan oikeasti.841174Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia4401121Oliko Farmi-finaalitehtävät mielestäsi tasaveroisia Lloydin ja Johannan välillä?
Onnea Farmi-voitosta, Lloyd. Et tainnut olla ihan kaikkien suosikki, mutta puskit voittoon! Oliko finaalitehtävät miel631088- 156960
Rakennetaanko yhdessä?
Haluaisin rakentaa sun kanssa yhteistä tulevaisuutta❤️ Onko meistä siihen? Huomaan että sulta puuttuu se joku tärkeä elä41928- 56879
- 79875