Olisiko muilla kokemuksia? Asioin fennomotor kempeleessä,sovittu hinta ei pitänyt lähellekkään.Yritin kekustella asiasta,vastaukseksi tuli vain epäselvää muminaa.Karttakaa kaukaa kyseinen paikka.
Pienkonehuolto Oulussa
18
5628
Vastaukset
- pällinkuulla
Aivan surkea liike.Paska laatu mutta kallis.
- skidoo
Punapäinen poika ei osaa korjata mitään....maksun kyllä osaa ottaa tekemättömästä työstä
- Yhenkerran
Se on niin normi.
- Eihiivatti
Aijemmin olin vakkarina aina ja nyt selvisikin että palvelun taso noussut 100% KEMPELEEN KONEHUOLTO
- Körppypesä
Kyllä tuntui olevan aika paljon töitä ja taso noussut mutta parhainta palvelua sain.
- fennomot
Körppypesä ja ei hiivatti sama firman omistaja mu ihan sama. Tuonne voi viedä huoltoo pahimman vihollisen mutta ei autoa
- Setelisetä
Toin vehkeen Sodankylän takalaanilasta ku oli leipassu ja kaikki pilalla ni nämä sällit hoiti homman ja hain aamusta vehkeet ja tyrkkäsin takasi "laanilaan" huippu äijiä!!! Kaikki hyllyssä ilman odotusta! !!!
- Can-am
Fennomotors ei osaa ees perushuoltoa tehä. Uuden can-am mönkiän vein ensihuoltoon. Oli "unohettu" laittaa uudet öljyt poisotettujen tilalle. Vaihteet ei enää pelaa kunnolla yms...
Väittävät tyyppiviaksi uuden mallisessa can-am raktorimönkiässä (570 malli).
Täysin paska palvelu, taitaa olla saman lahkon lellikkejä kaikki....
Ikänä en enää osta brp tuotteita enkä ojanraudasta koska huolto on vain ja ainoastaan Oulussa tuolla lahkolla.... - Anonyymi
Fennomotors on surkein paikka Oulussa mihin voi laitteensa huoltoon toimittaa.
Äärimmäisen ylimielinen paikka asiakkaita kohtaan, erittäin kallista ja ammattitaidotonta palvelua!
Jos teillä on mahdollista viedä muualle niin suosittelen sen tekemään.
Mikä tahansa muu on parempi, vaikka toiselle paikkakunnalle !- Anonyymi
0len samaa mieltä. Laskutetaan päin persettä.
Työtunteja lisätään mielivaltaisesti - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
0len samaa mieltä. Laskutetaan päin persettä.
Työtunteja lisätään mielivaltaisestiÄlä mene Fennomotorssille. Perämoottorin normaaliin öljynvaihtoon merkattiin 3,5 tuntia ja lypsyhinta 79-89e /h. Siihen päälle osat ja muut. Hinta huitelee taivaassa ja 2e sai alennusta.
- Anonyymi
Aivan surkea paikka. Ei voi luottaa ko firmaan.
- Anonyymi
Täysiä tunareita. Pikkuhommaa värkätään tuntikausia eikä saada konetta kuntoon.
Maksun perintä kyllä hoidetaan viimeisen päälle. Iljettävä touhua.- Anonyymi
Kusetus firma tänne ei kannata viedä mitään huoltoon.
- Anonyymi
Taitaa olla lopun eellä jo tuo firma.
Velkojia perässä... konkurssi lähenee - Anonyymi
Paskaa palvelua.
- Anonyymi
Tämä kommentti meni väärälle firmalle. Fennomotorssilla on paskaa palvelua.
- Anonyymi
Mulkut. Sanoin fennomotorin (limingantulli) huoltoon tuodessa, että yamaha 50 moottorin trimmi pätkii, tarkistakaa johdotus. Sanoin myös, että kone käy hitaalla epätasaisesti, tutkikaa syy. Lopputulos, ei me löydetty mitään vikaa, tehtiin kausihuolto, hinta 500 eur.
No, samat viat edelleen seuraavana vuonna. Maksoin siis tyhjästä. Niin joo, tulpat vaihdoin sitten itse, ei kuulemma kuulukaan kausihuoltoon. Lopputulos, maksoin pelkästä öljynvaihdosta 500 eur. Mitä lie öljyä, luultavasti halvinta, jos edes vaihtoivat. Asiakkailta rosvoaminen on helppo bisnes, mutta onnistuu kunkin asiakkaan kohdalla vain kerran. Never again.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723003
- 552645
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322255- 792168
- 951976
- 321742
- 121556
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171507Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301330Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291319