Lisääntykää ja täyttäkää maa...

Täyttäkää.mss

Kertokaapas ordotoksi-helluntailaiset mitä tämä tarkoittaa. Eikö sitä pitäisi noudattaa ja ehkäisyä ei saisi käyttää.

11

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eiköhän täyttämistehtävä ole aika hyvin hoidettu...

    • Nöinmennnee

      Kyllä maa alkaa olee täynnä vaikka olisi mikä ehkäsy. Jeesus katsoo ilolla perheenne elämää jos teillä on lapsia. Jeesus rakastaa sinua ja lapsiasi. Tehkää asioita yhdessä paljon. Rukoilkaa Jeesukselta viisautta lasten kasvatukseen.

    • nohöhhöhhöh

      Kun Jumala loi ihmisen, ei ollut ylikansoitusongelmia eikä sukupuolitauteja. Nyt tuhansia vuosia myöhemmin maapallon täytetty ja on monenlaista tautia. Ehkäisy on siis ajanmukainen kehitysasia, jonka avulla taistellaan ei-toivottuja raskauksia, ylikansoittumista ja tauteja vastaan.

      • Anonyymi

        No Jeesus taas käski uskoa häneen ( ja auttaa sukulaisiaan.


    • eijaksaedesaloittaasel

      Ei voiolla mahdollista että tuollakin aloituksen yksinkertaisuudella voi joku pönkittää loputonta lisääntymisoppia!

      mutta kun ei ole omakohtaista uudestisyntymää, ei ole Herran Henkeä joka avaa Sanan, niin ei ole sittenmitään muuta kuin nämä pöljät aloitukset.

      • Kaksksksk

        Mikä teitä vaivaa kun pitää toisen uskoa kyseenalaistaa ja tuomita tolleen? Onko toi susta jotenkin kivaa? Ollaan kaikki ihan samanarvosia Jumalan edessä. Kukaan toinen ei voi kyseenalaistaa tai olla "parempi" uskova.


      • Anonyymi

        MINKÄ SANAN AVAA SULLE. JOS SINÄ JOLLA ON PEITE ET NÄE JEESUSTA IHMISEKSI SYNTYNEENÄ ET VOI MITÄÄN SILLE PEITE ON OMATUNTO PAATUNEILLA KIELTÄJILLÄ ET VOI NÄHDÄ JEESUSTA VAIKKA BUDHA MITEN HEITTÄÄ SELÄLLEEN.


    • Anonyymi

      Ainakaan ne 10 000 aborttia vuodessa ei toteuta tuota käskyä?
      Vuosien saatossa Suomessa tehty noin puoli miljoonaa aborttia/ sikiöpäästöä/ raskauden keskeytystä/ vauva tappoa/ murhaa.
      Miten te luterilaiset voitte noin tehdä? Ja uskottomat? Tehän joudutte noista murhista vastuuseen eräänä päivänä.
      Silloin ei riitä puolustukseksi, että olin kännissä ja tuli vahinko. Tai ei huvittanut käyttää ehkäisyvälineitä. Tai tuli nopea tilanne eikä siinä kerinnyt miettimään seurauksia, jne, jne...
      Raamattu antaa selvän käskyn: ÄLÄ TAPA!
      Tappaminen on synti. Synti vie iankaikkiseen kadotukseen eli helvettiin.
      Omassa tunnossasi tiedät tehneesi väärin. On julmaa tapattaa vauvoja!
      Armo kattaa kaiken synnin. Ihmisen tulee tehdä parannus ja katua syntejään. Tämä on hyvä uutinen abortin tehneelle. Jumala antaa sinulle anteeksi. Usko Jeesukseen parantaa, eheyttää, antaa uuden elämän. Tee siis parannus!

      • Anonyymi

        Muutat Israeliin siellä saa huorata homota tappaa aikuisia ja käyttää huumeita ala mennä jo. Jahve odottaa sua naimaan sinne.


    • Anonyymi

      Synagogalla taas eksytä pois ristiltä päivä ! No jos kristittyjen Raamattua luet otat siitä reilusti erikseen UUUUUUDEN testamentin ja aloitat UUUUDEN elämän siitä alkaa heti eka sivulta JEEEEESUKSEN KRISTUKSEN SYNTYKIRJA noin alkaa moosekset unohtua kun siirtyy Jeesukseen joka on suurin kaikkea.

    • Anonyymi

      Mitä ihmettä te vaahtoatte?Muslimit täyttää maan elätettävillään!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on kaivattusi etunimi?

      Otsikossa siis on kysymys eriteltynä. Vain oikeat vastaukset hyväksytään.
      Ikävä
      125
      2275
    2. En kestä katsoa

      Sitä miten sinusta on muut kiinnostuneita. Olen kateellinen. Siksi pitäisi lähteä pois
      Ikävä
      103
      1357
    3. Peräti 95 % persujen kannattajista rasisteja

      Kertoo EVA:n teettämä kysely. Pakollista yhdenvertaisuuskoulutusta tarvitsee siis paljon laajempi joukko kuin pelkästää
      Maailman menoa
      314
      1053
    4. Kun viimeksi kohtasitte/näitte

      Mitä olitte tekemässä? Millainen ympäristö oli? Löydetään toisemme...
      Ikävä
      104
      1037
    5. Anna minulle anteeksi

      Anna minulle anteeksi. Minä pyydän.
      Ikävä
      109
      1031
    6. Olet kyllä vaarallisen himokas

      Luova, kaunis, määrätietoinen, pervo, mielenkiintoinen, kovanaama, naisellinen ja erikoinen.
      Ikävä
      86
      919
    7. On minulla suunitelma

      Siitä ei vain tiedä kukaan muu kuin tällä hetkellä minä. Suunnitelma ja varasuunnitelma. Sinun takiasi nainen. Vain s
      Ikävä
      44
      690
    8. Palstan ylivoimaisesti suosituin keskustelunaihe

      Palstan suosituin keskustelunaihe näyttää olevan homoseksuaalisuus. Otsikoiden perusteella voisi kuvitella olevansa Seks
      Luterilaisuus
      252
      689
    9. Ei koskaan saatu tuntea

      Mitä olisi ollut painautua toisiimme vasten. Hengittää syvään, hyväillä ja rakastella vailla kiirettä. Tai repiä vaattee
      Ikävä
      33
      670
    10. 50
      664
    Aihe