Ihmetyttää miksi toria jatkuvasti kutsutaan suomen suurimmaksi myyntipaikaksi mediassa. Torissa on miljoona 1.000000 ! ilmoitusta vähemmän kuin Huuto.net. Vai oliko tuolla joku iso kansainvälinen omistaja niin siitä se "suomen suuri". Nimen omaan suomen suurin tuo ei ole. Suomessa eniten ilmoituksia on Huuto.net. Eli Huuto.net on suomen suurin.
Tori.fi "suomen suurin"
3
161
Vastaukset
- Hienostelijat
Joo ihan höpöähän nuo suurin jutut on. Tori muutenkin sellainen että kun yrität laittaa jotain myyntiin niin tavara on joko liian halpa tai kallis tai muuten vaan epäilyttävä. Ei tuolle hienosto kirpputorille kukaan kelpaa asiakkaaksi. Omaa syytään että häviävät miljoonalla ilmoituksella huutonetille.
- fori.ti
Mitä toi tarkoittaa? että jos laittaa myntiin niin tavara on liian kallis tai muuten...
Itse olen ostanut sekä myynyt tori.lla eikä mitään ongelmia. Yks mulkku kerran myi mulle paskan fillarin mut voin syyttää myös itseäni kun olin kännissä.
- Ylpeät
No ehkä lian kallis oli liioittelua. Mutta muutaman kerran ilmoitustani ei ole julkaistu. Syynä että liian halpa !. Muutaman kerran ilmoitin myös suoraa ilmoituksessa että myyn vain postitse. Ilmoituksia ei julkaistu. Syytä ei kerrottu. Minunhan on pakko olla huijari kun ei voi tuotetta noutaa. Vainoharhaisia hulluja nuo torin porukat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
PÄIVÄN PARAS: Nigerialainen haki turvapaikkaa Suomesta, lähti takas huilaamaan
kotimaahansa, koska turvapaikan saaminen kesti niin kauan. Ja tämän kertoo ihan Yle, eikä yhtään toimittaja kyseenalaist1583882Mikä vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin sinne tyhjään tilaan, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki1003671Ohjelma "Rikollisjengien Ruotsi" hyvin paljasti jakautuneen maan
eli ns. ruotsalaiset yhdellä puolella, muslimit ja muut kehitysmaalaiset toisella puolella. Siinäkin hyvin näki mitä ma423213Pidennetään viikko 8 päiväiseksi
Ja jätetään työpäivien määrä nykyiseen 5:een. Tuo olisi kompromissiratkaisu vellovaan keskusteluun työajan lyhentämisest202540- 1842238
Jos Katja Ståhl ei pääse juontamaan Elämäni biisiä, kenet haluaisit nähdä juontohommissa?
Katja Ståhl on ollut kuluvalla viikolla sairaalahoidossa. Jos Katja Ståhl ei pääse juontamaan Elämäni biisiä, kenet halu271417- 971267
Vähäkankailla ollut ongelmia vuokra-asunnossa
Aina ne ikävätkin asiat tulevat mediaan. Jasmin ja Marko saaneet edellisestä asunnostaan häädöt ja Jasmin todettu varatt1281098Tiesitkö? Tuure ja Saana Boelius ovat sisaruksia!
Tiesitkö? Tuure Boelius ja Saana Boelius ovat tänä syksynä kumpainenkin reality-ohjelmissa tv:ssä: Tuure Petollisissa ja241091Jos elämäsi ihminen
on osoittanut kiinnostuksensa, niin kannattaa vastata edes jotain vaikka mikä olisi. Toista mahdollisuutta ei välttämätt691048