... päätin sitten, että enpä taidakaan muuttaa Viinijärvelle.
On siinä määrin sekavaa tuo kirjoittelu, että epäilyttää josko siellä on kaikki vähän... Kävin minä siellä katsomassa pariakin asuntoa. Aika surullinen näky se kylä on nykyisin. Näiden seikkojen summa on - EI KIITOS!
Liperin kirkonkylälle tai Ylämyllyn ja kirkonkylän välille voisi muuttaakin. Kassellaan.
Mietin ja mietin, mutta...
Paluumuuttaja-x
2
178
Vastaukset
- poijjoi
mylly on hyvä mesta, lyhyt matka isolle kirkolle
- Ikäsä-myllyllä-asunu
No Ylämylly, Jyri, H.lampi ei ole enää lainkaan hyvä mesta. Liian täyteen rakennettu.
Jos Liperin alueelta hyvää ja rauhallista, lähellä Joensuuta olevaa paikkaa hakee niin kannattaa suunnata tosiaankin enemmän tuonne Liperin kirkonkylän suuntaan. Eihän sieltä Liperin kylältäkään ole pitkä matka Joensuuhun. Omalla autolla tosi helppo juttu ja myös julkinen liikenne toimii ihan riittävän hyvin. Myös Polvijärven tien varrelta löytyy mukavia paikkoja, samoin Kuoringan ja Käsämän seuduilta.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741