On ihan äärettömän kiihottavaa tulla sidotuksi sänkyyn tai johonkin muuhun huonekaluun. Kun on avuttomassa tilassa ja kumppani käyttää kaikkia aukkojasi hyväksi, kiusaa ja kiduttaa äärirajoille, itsekin nautin kovasti.
Tällaisen kun saisi kotiin niin olisin iloinen https://www.facebook.com/PervPark/photos/a.1440775422822968.1073741827.1438676903032820/1624100784490430/?type=1&theater
Tosin se olisi hankala piilottaa vieraiden silmistä :)
Saako muutkin kiksejä tästä samasta? Vastaanottavana tai antavana osapuolena?
Fetissinä sidotuksi ja käytetyksi tuleminen
49
2984
Vastaukset
- CCCCCc
Oi ihana kapistus! Mikä ihme tuo pervpark on? joku fb-ryhmä? Minuakin kiihottaa kovasti sidontaleikit. Käydään kesäisin varsinkin miehen kanssa "lenkillä" eli metsäretkillä, jossa mies sitten sitoo mut puuhun ja riisuu alasti ja nussii. Kiinnijäämisen pelko on jännää, joskin me ei oikeasti haluta jäädä kiinni. Paitsi jos tulija olisi samanlainen kiero kuin me.
- sidottunapuuhun
On tosi hyvä tuo ja mitä kaikkea voikaan keksiä, jos olisi toinen samanlainen jonka ajatusmailma on noin kiero hyvällä tavalla:) Pariskunta joka tykkäisi sitomisesta niin metsäretki voisi olla aika hyvä. Mitä kaikkea voikaan olla, jos kohtaa samanlaisen ajatusmailmaltaan.
- Väkisin
Mulla on nuori mies mitä tällän vanhempi nainen saa kurittaa. Kiihottaa kun sitoo kädet ja kutsuu parikin vanhenpaa homo miestä kylään. Jotenkin kauheen kiihottavaa katsella kun nuorta hoilellaan pyllyyyn kahden miehen väkisin tekemänä.
- tommy81
Täällä yks, joka tykkää sitoa muijaansa sänkyyn. Sängyn päädyn ristikot ovat oikein mainiot tähän. Nilkkoihin ja ranteisiin vaan nahkakahleet ja käytetään hyväksi myös köysiä. Siitä saa muotoiltua eri variaatioita, mihin asentoihin toisen haluaa laittaa kiinni.. Ja muija nauttii.
- sidotuksi
Tuo on aika hyvä teksti. Olisin sidottuna samassa tilassa esim. tiukassa nahka-asussa, kun alkaisit sitomaan naistasi. Olisi aika jännä kuulla mitä tapahtuu. Itse en edes näkisi mitä tapahtuu vaan jännityksellä odottaa milloin itse pääsee irti.
Täydellä luottamuksella tämmöinen fantasia voisi onnistua - tommy81
Ei kuulosta ollenkaan pahalta :)
- Spankeri
Samankaltainen löytyy kotoa :-). Onneksi on vanhassa talossa isot sivuvintit jonne nuo isommat leikkivehkeet mahtuvat piiloon tarvittaessa. Sidonta, piiskaus ja nipistimet ovat osa elämääni ;-)
- sidotuksi
Näin kesällä voisi keksiä jotain erilaista ja kivaa. Olisiko tommy81 tullut kesän mittaan ajatuksia miten voisi tuollainen sitomiskokeilu saada aikaan:)?
Täällä mies on huputettuna mustaan pvc:hen. Kädet ja jalat nahkakahleissa millä voisi helposti kytkeä kiinni. Suu tukittuna hupun kanssa on tosi hankala pyytää armoa. Tämmöisen session ei tarvitse olla kovinkaan pitkä juttu.
Tuollainen sivuvintti on aika hyvä. Voisiko sinne sitoa kiinni? Mielikuvituksen ainakin tuo laittaa liikkeelle.
Tietysti, jos tuuria sattuu niin voisihan tästä joku lukia innostua asiasta ja laittaa lisää omia ajatuksia sekä s-postia.
- fantasiaaako
"Fetissinä sidotuksi ja käytetyksi tuleminen"
Eiköhän tuo kuitenkin liene olevan FANTASIAA,
älkää hyvät ystävät sekoittako Fantasioitanne ja FETISSEJÄ keskenään,
OVAT KUIENKIN 2 ERI ASIAA- Huima-ero
Aivan. Ovat kaksi ihan eri asiaa.
Eikipediasta lainattua:
Fantasia on kreikan kielestä peräisin oleva sana, joka tarkoittaa yleisesti mielikuvitusta. Nykyään termillä tarkoitetaan laajalti kaikkea mielikuvituksen tuotetta; niin taiteen, erilaisten pelien kuin seksuaalisten fantasioidenkin kohdalla. Näitä kaikkia yhdistää se, etteivät niiden kuvitellut oliot ja tapahtumat ole todellisuuteen perustuvia. Henkilökohtaisella tasolla fantasialla voidaan näin tarkoittaa kokijan abstraktia mielikuvaa tietyistä olioista. Taiteessa kyse on kuitenkin paremminkin konkreettisista teoksista, jotka sisältävät abstrakteja henkilökohtaisia fantasioita.
Fetisismi (ransk. fétiche < lat. facticius 'keinotekoinen') eli lääketieteen kannalta ongelmaksi määriteltynä esinekohteinen seksuaalihäiriö[1] tarkoittaa seksuaalisen kiinnostuksen ja mielikuvien kohdistumista esineeseen, vaatekappaleeseen, materiaaliin tai johonkin ihmisen ruumiinosaan, ominaisuuteen tai piirteeseen. Yleisiä fetisismin kohteita ovat kumi, nahka, erilaiset kengät, peruukit ja vastakkaisen sukupuolen vaatteet (transvestistinen fetisismi). Jotkin fetisismit ovat saavuttaneet suosiota erityisesti internetissä; näihin kuuluvat esimerkiksi vaippafetissi ja emetofilia. - fantasiaaako
Huima-ero kirjoitti:
Aivan. Ovat kaksi ihan eri asiaa.
Eikipediasta lainattua:
Fantasia on kreikan kielestä peräisin oleva sana, joka tarkoittaa yleisesti mielikuvitusta. Nykyään termillä tarkoitetaan laajalti kaikkea mielikuvituksen tuotetta; niin taiteen, erilaisten pelien kuin seksuaalisten fantasioidenkin kohdalla. Näitä kaikkia yhdistää se, etteivät niiden kuvitellut oliot ja tapahtumat ole todellisuuteen perustuvia. Henkilökohtaisella tasolla fantasialla voidaan näin tarkoittaa kokijan abstraktia mielikuvaa tietyistä olioista. Taiteessa kyse on kuitenkin paremminkin konkreettisista teoksista, jotka sisältävät abstrakteja henkilökohtaisia fantasioita.
Fetisismi (ransk. fétiche < lat. facticius 'keinotekoinen') eli lääketieteen kannalta ongelmaksi määriteltynä esinekohteinen seksuaalihäiriö[1] tarkoittaa seksuaalisen kiinnostuksen ja mielikuvien kohdistumista esineeseen, vaatekappaleeseen, materiaaliin tai johonkin ihmisen ruumiinosaan, ominaisuuteen tai piirteeseen. Yleisiä fetisismin kohteita ovat kumi, nahka, erilaiset kengät, peruukit ja vastakkaisen sukupuolen vaatteet (transvestistinen fetisismi). Jotkin fetisismit ovat saavuttaneet suosiota erityisesti internetissä; näihin kuuluvat esimerkiksi vaippafetissi ja emetofilia."Eikipediasta lainattua"
joudutko aina lainaamaan tietämyksesi toisaalta,
eivätkö omat kyvyt riitä erottamaan asioita toisistaan.
Tämä avaus käsittelee edeleen fantaiaa, ei fetismiä,
lisäksi tuo wikipediasi (ilmeisesti) ei ole niitä luotettavampia tietolähteitä - Huima-ero
fantasiaaako kirjoitti:
"Eikipediasta lainattua"
joudutko aina lainaamaan tietämyksesi toisaalta,
eivätkö omat kyvyt riitä erottamaan asioita toisistaan.
Tämä avaus käsittelee edeleen fantaiaa, ei fetismiä,
lisäksi tuo wikipediasi (ilmeisesti) ei ole niitä luotettavampia tietolähteitäEt tainnut ymmärtää. Vastaukseni oli nimimerkille
fantasiaaako
6.5.2015 20:30
Sisennyskin kertoo sen.
Kertoo siis normaaliälyiselle. Ei rajoitteiselle. - fantasiaaako
Huima-ero kirjoitti:
Et tainnut ymmärtää. Vastaukseni oli nimimerkille
fantasiaaako
6.5.2015 20:30
Sisennyskin kertoo sen.
Kertoo siis normaaliälyiselle. Ei rajoitteiselle.no tosin kävi vain niin ettei kirjoittaja "Huima-ero" osaa edes seurata keskustelun kulkua, kyllä vastaisit ja vastasin aivan oikeiiin kommentteihin.
sisennykssistäsi en tiedä, mutta tutustupa wkikipdian "sisennyksiin" (toimintatyyliin), huomannet ilman sisennyksiäkin ettei wikipedia ole se kaikista luotettavin "tietolahde".
Rajotteistasi en tiedä, normaalista älystä seurata keskustelun kulkua kertoo taas edellinen kommenttisi jotain oleellista,
Et tainnut ymmärtää, taisin ymmärtää tosin hieman enemmän kuin kuvittelit ...
- tommy81
fetish
1. An object thought to have magical, especially magically sexual, powers
2. A sexual fixation or obsession with a usually non-sexual object for example socks, horses, monkeys, pain, bondage
Jos sidotuksi tuleminen saa aikaan seksuaalista nautintoa itsessään, pitäisin sitä fetissinä. Tosin ihminenhän saa käsittää asiat, miten tykkää :)- fantasiaaako
"seksuaalista nautintoa itsessään, pitäisin sitä fetissinä"
tosin fantasialta tuo vaikuttaa sinunkin kirjoittamallasi versiona
Fantaiastaan josta kirjoittaja avauksessaan kirjoitti on hänen omaa fantasiaansa,
ei iinä jää rajaa käsityksellesi, jos olet vain ymmärtänyt lukemasi tekstin,
Olisit tosin voinut käyttää kommentissasi palstalla hyväksyttäviä kirjoituskieliä,
nyt kommenttisi jäi valitettavasti lähinnä näsäviisaan nulikan kiukutteluksi.
Fantasiat ja fetismi ovat 2 eri asiaa - Ymmärrä
Jo olet tulkinnat keksinyt! Et tainnut ymmärtää sanaakaan tuosta englantilaisesta selityksestä.
Muuten - englantilaiset ja suomalaiset käsitteet eivät ole yhteneväisiä! - selityksetovatselityksiä
Ymmärrä kirjoitti:
Jo olet tulkinnat keksinyt! Et tainnut ymmärtää sanaakaan tuosta englantilaisesta selityksestä.
Muuten - englantilaiset ja suomalaiset käsitteet eivät ole yhteneväisiä!" englantilaisesta selityksestä"
selitykset ovat vain selityksiä siinä olet oikeassa,
tämän keskustelun avaus on vain kirjoittajan omaa fantasiaa,
ei siis mikään fetissi,
Englantilainen selityskään ei selitystä muuta,
jos on edes Englantilaisen kirjoittamaakaan
- MissDD
Näyttääpä kiinnostavalta orjan säilytystuolilta. On pitänyt tuonne perv parkiin tulla käymäänkiin, ja nyt näyttäisi, että tuo tuoli on ehdottomasti testattava. Minäkin käyn muuten toisinaan orjaa ulkoiluttamassa metsässä. :)
Minulla on miehenä kokemuksia olla se "ulkoilutettava" osapuoli sekä tuoli- ja sänkyleikit on tosi hottista. Kyllä ne on minun puolesta kivoja leikkejä. Köydet, piiskat sun muut ovat ihania kypsien ja luotettavien ihmisten leikkejä! Ja nimenomaan fantasioiden toteuttamista kummankin osapuolen halujen mukaan .
- NamiN
Mä haluan tohon tuoliin! Voi kun olisikin uskallusta lähteä kokemaan tuollainen, mutta ei taida uskallus riittää sinne pervojen sekaan.
- Cilia
Sitominen on parhautta.Alkaa vaan olla turhan harvinaista meillä nykyään :(
- Uteliastyttö
Miksette tule pervparkiin? Siellä pääsisi taitavan sitojan sitomaksi ja saisitte varmasti muutenkin kipinää suhteeseenne..
- Cilia
Ei mies lähde.Muuttunut ihan vaniljaiseksi. Eikä anna minunkaan mennä mihinkään. :( Voi voi kun tekee mieli tulla sidotuksi ja kunnolla piiskatuksi.
- SjaP
Parina ollaan koukussa tähän sitomiseen ja käytetyksi tulemiseen. Myöskin se alistaminen on kauniimman osapuolen mielihaluja, eli hänen ajatuksena tuli mieleen että voisi nauttia tai saisi varmaan kiksejä siitä kun tavallaan hänellä olisi kaksi mies seksi orjaa joista toinen olisin minä ja hän määräisi tämän toisen miehen riisuman ja sitomaan mut tuohon tuoliin. Itsekin tuli mieleen että miltä se tuntuis jos sitoja olisikin samaa sukupuolta tai olisit itse sitojana.
- kahlittuna
Tuollainen ajatus on aika hyvä. Voisin olla jossain asussa. Esim. nahka-asussa, huputettuna ja joutuisin ns. kahlittuna sitomaan kiinni toisen. Sen jälkeen mut voisi laittaa jumiin missä toista miestä kiusataan. Kuulisin vain mitä tapahtuu pelokkaana.
- Uteliastyttö
Käyttekö te kinkybileissä? Tuollainen fantasia olisi helposti toteutettavissa siellä, ainakin PervParkissa, jos ei omaan kotiinsa viitsi kutsua..
Kyllä tuollainen on ihan kiinnostavaa. Vaikka kesällä jossain mökillä saisi happeningiä aikaiseksi nimenomaan "samoin ajattelevien" kesken. En niin ajattele, onko toinen osapuoli kumpaa sukupuolta, mutta laillisuus,turvallisuus ja luottamus ovat kolme avainsanaa. Ne turvasanat :)
- kahlittuna
Miekkonen kirjoitti hyvän tekstin ja näin miehenä voisin kyllä tutustua samalla tavalla ajatteleviin ihmisiin. Mistä sitä tietää mitä voisi keksiä, kun ajatukset sopii hyvin yhteen. On uteliastyttökin aika kivaa tekstiä laittanut sekä kysymyksiä.
Nyt vaan, kun joku uskaltasi vähän kysyä lisää sekä alkaa sunnittelemaan jotain. Tutustumaan uusiin ihmisiin. Missä kinkybilessä Uteliastyttö on käynyt? - Uteliastyttö
Käyn pervparkissa nimenomaan. Tykkään niistä bileistä, koska ne järjestetään yksityisellä kartanolla, eikä missään baarissa. Ei tarvitse pelätä, että joku väärä näkee. Siellä on bileet nyt lauantaina. Suosittelen tutustumaan sivuihin pervpark.fi ja lähtemään mukaan!!
- kahlittuna
Hyvä, että kirjoitit tuollaisen viestin. Innostuin ja toivottavasti pääsen joku kerta sinne. Nyt on tällä kertaa menoa. Harmi.
Mielenkiinto heräsi joutua kahleisiin tuolla tiukassa asussa huputettuna . Kumpi rooli on uteliastytölle luontevampaa? - Uteliastyttö
Voin oikeastaan olla kumpana vaan. Nyt olen kumminkin tässä suhteessa se alistuva puoli, joten kyllä se olen minä, joka siellä tuolissa on kahlittuna, huputettuna ja orgasmin partaalle kiusattuna. :))
- kahlittuna
Tuollainen teksti on kivaa luettavaa. Voin vaan kuvitella miten hauskaa elämää siellä vietetään.
Itse voisin olla teidän sidottavana ja huputettuna, kun lukee tuota tekstiä niin tuntuu täällä asti miten hauskaa tuo on :))
Nim merk. peppu on kirjoittanut hyvin. Ja tuollainen on aika helppo toteuttaa varsinkin, kun tykkää tehdä tuollaista. Nautintoa molemmille. Tietää miten toinen kiemurtelee eikä pääse irti. Ja tilanne vaan jatkuu...:)
Mitä tuohon ihmisten olemukseen tulee niin onko kaikki muka pyöreitä ja vanhoja...?Itse olen aika tiukassa kunnossa, joten sekin myytti on murrettu:)
Kiva, kun kiinnostavasta aiheesta tullut asiallista keskustelua :) Kiitos siitä..
Muakin kiihottaa se että mies käyttää kaikkia reikiä ja ite on sidottuna esim tuolin päälle..
- Timhu
Siis pervpark-mainod. Bläh..vanhat huorat läpsii läskejä setiä..maailmassa on oikeitakin pervobileitä, eikä mitään rahastusta kuten perv park. En tykkää!
- noniin12
On myös seksikästä kun tyttöystävällä on
keltaiset uutuutaankiiltävät haisaappaat jalassa.Sidottuna
kädet ja hai saappaat tiukasti yhteen sekä suu tiukasti teipattuna.- kahlittuna
Tuollaiseen voisin itsekin joutua. Keltaiseen sadeasuun, kumisaappaat jalassa. Sidottuna tuoliin kiinni ja sitten teipataan suu kiinni. Aivan keltaisena avuttomana. Jopa keltaisessa hupussa huputettuna.
Tuollainen mitä doomina kirjoitti on hyvää luettavaa. Entäpä koettavana? - Anonyymi
Tästä mää pitäisin ja nenäklipsi nenään
- Anonyymi
kahlittuna kirjoitti:
Tuollaiseen voisin itsekin joutua. Keltaiseen sadeasuun, kumisaappaat jalassa. Sidottuna tuoliin kiinni ja sitten teipataan suu kiinni. Aivan keltaisena avuttomana. Jopa keltaisessa hupussa huputettuna.
Tuollainen mitä doomina kirjoitti on hyvää luettavaa. Entäpä koettavana?Mä kiihotun kun pukeudun kauniiksi Teini tytöksi. Ja Mini shortsit tai pvc mekon tosi tiukka mekko ja sidon itseni, nippusiteet on aika hyvät. Kun käsiä on vaikea teipata taakse. Tai tuoliin sitoa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä kiihotun kun pukeudun kauniiksi Teini tytöksi. Ja Mini shortsit tai pvc mekon tosi tiukka mekko ja sidon itseni, nippusiteet on aika hyvät. Kun käsiä on vaikea teipata taakse. Tai tuoliin sitoa
Tai sitoa teipata kuin kim bauer 24 sarjassa . Se oli Hotti kun se oli teipattu. Se on mun fantasia olla teipattu kuin Kim bauer ;)
- Doomina
Meillä kaverini kanssa on tullut halut kohdalleen. Vaikka poika on seitsetoista ja minä kuuskyt niiin saan olla donina ja kaverini alistuu. Saa sitoo ja nussia nuorta kunnolla.Kiihottaa kun valittaa.
- kahlittuna
Kumpa joku lukijoista sattuisi kiinnostumaan sitomisleikeistä sekä muoviasuista sen verran, että saisi ajatuksia laitetua tänne?
- ErinäisiäFantasioita
"Fetissinä sidotuksi ja käytetyksi tuleminen"
Onhan tuo aivan kokemuksen arvoinen fantasiana, aivan todellisuudessakin. Fetissistä tosin fantasioissa ei ole kyse, monet fantasioivat (Unelmoivat) erilaisista seksuaalisista fantasioistaan, Onhan se hienoa toteuttaa oma fantasiansa vaikka sitomalla kumppaninsa kiusatakseen tätä seksuaalista nautintoa tuottaen sekä itselleen että kiusattavalleen - kahlittuna
Tuo on totta. Mitä kaikkea voikaan keksiä, kun sattuu oikea henkilö kohdalle.
- naruorja
Mä oon mies joka tykkää olla naisen sitomana ja alistamana.
Exä sitoi monesti ja hänen suosikki oli sitoa nyöri palleista nilkkoihin ja terskan juuresta kaulaan niin että jalatja selkä olivat vähän kaarella. Sitten minun piti pitää käsillä pään tasolla vanhaa lampunvarjostinta. Itse en nähnyt muuta kuin varjostimen silmien edessä mutta exä saattoi katsella ja halveksia samalla ruoskien minua - somunen
Vaikuttaa hankalalle! Vaimoni käyttää pikalukollisia tekstiilihihnoja ja köysiä.
Alkutallomisten jälkeen paketoi perusasentoon. Ranteet ja kyynärvarret selän taakse ja yhteen niputetut nilkat selän taakse ylös.
Sitä ennen hän on sitonut kivekset ja siittimen tyven.
Raippaa voisi käyttää enemmänkin. Nyt painopiste on kutittelussa ja jalkojen välissä puristelussa sekä tietenkin nuolettamisessa.
Piikkareiden käytössä hän pihistelee. Laiskuuttaan talloo usein paljailla jaloilla mutta kuitenkin siten, että toinen jalkaterä on suuni alla ja toisella painaa niskasta.
Piikkari on parempi mutta hyvöä kun edes jotain pari kertaa viikossa. - KöysiHerttua
Sitojana on hauska huomata että jatkuvasti lisääntyy harrastajat ja sitotuksi tulevien määrä.
Itse olen harrastannut sidontaa kohta kolmisen vuotta.
Kurssejakin on löytynyt suomsta, tosin pääasiassa pk seudulta :(
'Yleisissä' ja Pervpark bileissä on usein paikalla sitojia joita voi pyytää sitomaan tai vain katsella ja yrittää muistaa miten he sitoneet ja sitten kotona harjoittelemaan samoja. Toki onhan youtuubikin pullollaan oppivideoita.
Mutta turvallisuusasioihin kannattaa ehdottomasti tutustua. Hermovauriot voivat tulla yllättäen ja paljastua vasta sidonnan jälkeen....Eli tutustukaa ihmisen anatomiaan.
Tosin 'löysät' sidonnat ranteissa ja nilkoissa makuuhuone sidonnassa eivät riko...kunhan muistaa ettei ne saa kiristää.
Aina lähellä sakset tms. väline jolla saa köyden poikki jos tulee hätä.
Nautinollisia hetkiä köysissä ja niiden parissa leikkiessä :) Jees! Määrätietoiset otteet, sitomisleikit, alistaminen ja dominointi, käskyttäminen jne.
Pidän myös kuristamisesta, pepulle lyömisestä, kaulan puremisesta ja tuhmien kuiskimisesta korvaan.- Anonyymi
Ei ole koskaan aikuisena tullut kokeiltua kunnolla, vaikka kiinnostusta ehkä olisi.
Muistan kuinka lapsuudessa / nuoruudessa, meillä oli vain kaksi kanavaa, ja kaikki mitä sieltä tuli oli sellaista "damsell in distress" tyyppistä sisältöä.
Mitä lapsi näkee sitä se leikkii, ja porukan nuorimpana yleensä jouduin olemaan se neito pulassa. En tiedä kumpi oli pahempaa, se että puettiin tytöksi, vai se että aina piti olla pulassa tai köytettynä tai...
Eihän ne suoraan olleet sama asia, mutta joku twisti niissä oli, mikä on jäänyt kytemään.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna niin nättinä Amsterdamin Business Foorumilla
Upeasti edustaa taas Suomea ulkomailla meidän kansainvälinen superstaramme. Miksei persuilla ole ketään siedettävän näk17910148Stubb jo paljon tunnetumpi kuin kaikki persut yhteensä
Nyt on aika ottaa mittaa tunnettavuudesta, herrat ja narrit! Joku tuolla toisessa ketjussa väitti, että "persujen rivimi149621Työeläkkeiden maksaminen on lopetettava
Suomen talous on palkansaajien vuosikausia heikentyneen ostovoiman vuoksi niin kuralla, että palkkasumman jakamisessa ta1618188Sofia Virran pahoinpitelyä puolustetaan netissä
HS soitti Virran pahoinpitelyä puolustaneille https://www.hs.fi/politiikka/art-2000011516353.html2737661Purra tekee hyvää työtä, me suomalaiset haluamme että hän jatkaa myös
seuraavan hallituksen valtiovarainministerinä. Kovina aikoina pitää olla kova.1626336Koska Minja Koskela ja Sofia Virta kääntyy islamiin?
Sekä vihreät että vasurit selvästi pitävät islamista ja muslimeista, varsinkin naiset, joten voidaan olettaaa että nuo k886040Persu Keskisarja on politiikan Uuno Turhapuro
Asiantuntija luonnehtii Keskisarjaa Trumpin ajan Turhapuroksi, joka ärsyttää kokoomusta. – Keskisarjan känni-imago j645857Stubb jo paljon tunnetumpi ja arvostetumpi maailmalla, kuin Marin koskaan
Stubb tekee sitä työtä mitä pitää, hän ei koreile vaatteilla eikä ole baareissa räkäposkella kuten Marin. Marininhan pit1014924Oikeistohallitusten aikaan saannokset.
Holkerin touhujen seurauksena lama. Aho jatkoi tuhoa osaamattomuudellaan. Katainen ja alkoi talouden alamäki. Sipilä ja183992Pelle Miljoona, 70, saa harvinaista taiteilijaeläkettä - Tämän suuruinen eläke on kuussa!
Pelle Miljoona on kyllä symppis! Peace! Suomen punk-konkari Pelle Miljoona on yksi syksyn Vain elämää -kauden artisteist621719