osaisko joku sanoa v70 vm2000 2,4 pensa jakopään hihnan vaihtoväln?
jakopään huolto
8
90
Vastaukset
- Captivated
4 vuotta ovat yleensä ajaneet...... miksi täältä kysyt, kysyisit valtuutetulta Volvo myyjältä. Ei se kysyminen vielä kalliiksi tule. Hinta vaihdolle on 399, 00 sis moniurahihnan... tai nurkkapajalla sama hinta vesipumppu..vaikka ei sitä tarvitsisi vaihtaakaan...
- mammamiia99999
Jo on aika vaihtaa tuohon vuosmalliin?
- Älä.anna.kusettaa
Osta hihna ja korjausopas Motonetistä ja vaihda itse. Ainakin vesipumpun vaihto on pelkkää huijausta. Minun pikkuautossani on vesipumppu kestänyt jo 26 vuotta / 480 000 km ja kestää yhä... Edellisessä autossa kesti 270 000 km, sitten korroosio tuhosi korin, pumppu jäi ehjäksi...
- Väbä10
4 vuotta tai 120 000km. Ruotsissa muuten 8 vuotta ja (oliko?) 200 000km.
- ohjeellinen
Tuo 4vuotta/120.000km on suomalaisen maahantuojan suositus, ei volvon ohje.
- myöshuoltovälit
Ruottissa on kaikki paljon paremmin?
- eipitkäikäisiä
Jaaha oikke mätiksen katastrooffi osilla tietysti!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281488- 371401
- 671215
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541149- 69994
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi254954Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei193934- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää16830Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106818