osaisko joku sanoa v70 vm2000 2,4 pensa jakopään hihnan vaihtoväln?
jakopään huolto
8
101
Vastaukset
- Captivated
4 vuotta ovat yleensä ajaneet...... miksi täältä kysyt, kysyisit valtuutetulta Volvo myyjältä. Ei se kysyminen vielä kalliiksi tule. Hinta vaihdolle on 399, 00 sis moniurahihnan... tai nurkkapajalla sama hinta vesipumppu..vaikka ei sitä tarvitsisi vaihtaakaan...
- mammamiia99999
Jo on aika vaihtaa tuohon vuosmalliin?
- Älä.anna.kusettaa
Osta hihna ja korjausopas Motonetistä ja vaihda itse. Ainakin vesipumpun vaihto on pelkkää huijausta. Minun pikkuautossani on vesipumppu kestänyt jo 26 vuotta / 480 000 km ja kestää yhä... Edellisessä autossa kesti 270 000 km, sitten korroosio tuhosi korin, pumppu jäi ehjäksi...
- Väbä10
4 vuotta tai 120 000km. Ruotsissa muuten 8 vuotta ja (oliko?) 200 000km.
- ohjeellinen
Tuo 4vuotta/120.000km on suomalaisen maahantuojan suositus, ei volvon ohje.
- myöshuoltovälit
Ruottissa on kaikki paljon paremmin?
- eipitkäikäisiä
Jaaha oikke mätiksen katastrooffi osilla tietysti!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k354443- 553055
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut462938- 302743
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.3412685Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s82635- 382319
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t542075- 51911
Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta461703