Oh la vache

Lue, joka päivä, jotakin jota kukaan muu ei lue. Ajattele, joka päivä, jotakin jota kukaan muu ei ajattele. Tee, joka päivä, jotakin, jota kukaan muu ei ole tarpeeksi hölmö tehdäkseen.
On mielelle pahasta olla aina osa yleistä mielipidettä.

18

56

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • erilainenolen

      Enpä taida olla massan mukana menijä.

      • Mielestäni se on hienoa, erottua monessa muodossa joukosta.


    • Mielipidekirjoitus

      Kuka sitä nyt Joukon kaltainen haluaisi ollakaan ?

      • Joukossa tyhmyys tiivistyy.


    • hilmanhajatusyöhön

      Tee muutama hyvä teko
      Vaadi oikeutta kaikille.
      Kohta näet
      kenen mielestä
      olet pään verran
      liian pitkä.
      Opettele ymmärtämään
      toisten mielipiteitä
      vastakkaisiakin
      *hymy*

      • Bravo Hilma! *hymy*


    • samanarvoista

      Ihmisten kanssa on mahdotonta toimia jos ei tunne loputonta määrää kirjoittamattomia koodeja. Ystäviä on mahdotonta saada jos ei yritä edes joissain asioissa tavoitella keskinkertaisuutta ja samanlaisuutta. Vapaa-ajattelijat ovat useimmiten masentuneita ja yksinäisiä.

    • tuomenallaajatella

      Helppoa tehdä tuo kaikki...ihan luonnostaan :)

      • jokutuomenalla

        Vaatii silti sparraajan
        eli muusan joka sen saa
        aikaan...onko portti auki
        ja avoinna???


    • eimassatuotantoa

      No, kyllä siitä erilaisuudesta voi olla haittaakin, eikä se aina olemista helpota.

    • Tottaon

      Tuossa on ajatusta. Virkistää aivoja.

    • Aattelija_nainen

      Kaunis ajatus :) Lisäajatuksena lisäajattelijoille ajatelma yhdestä ajatuksesta ilman lisää massa-ajatelmien joukossa olematta siellä vaan etäällä.

    • ilahduttava_ajatus

      Bellissimo! Olen samaa mieltä, mutta toisaalta en voi avosylin suositella olemaan liian usein se joku joka katsoo vastakkaisesta kulmasta. Ensinnäkin se tekee elämästä vaikeaa ja toisekseen siitä voi kadota terävyys (vrt populismi). Siispä kaikkea kohtuudella, niinkuin itsekin tavallasi sanoit.

      • Teränmuokkaaja

        Ainoastaan itse voi teränsä pitää itselleen sopivana, ja silloin kun se tylsistyy, se teroitetaan entistä terävämmäksi. Terä ei koskaan katoa ja vaikka katoaisikin, sen tilalle luodaan uusi entistä ehompi ja kantajalleen sopivampi kantajan toimesta. Jonkun on aina katsottava vastakkaisesta suunnasta, ja elämän vaikeus, tuossa mielessä jonka esitit, on elämän vastaanottajan antama määre.


      • ilahduttava_ajatus

        No enpä voi muuta kuin peesata.


    • OnniFani

      aforismi jatkuu näin: ajattele joka päivä ja joka ikinen yö Onnia, niin tulet onnelliseksi

    • Jostaintuokinluettu

      Ajattele ensin mitä sanot ettet sano mitä ajattelet

      • MitenMäSelviänElämästä

        No voi hemmetti, miksi kukaan ei ole aiemmin kertonut mulle ton viisauden, mä ensin sanon ja sen jälkeen en edes ajattele:D


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      134
      1383
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      103
      1085
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      983
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      954
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      308
      842
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      813
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      702
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      666
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      648
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      614
    Aihe