Lue, joka päivä, jotakin jota kukaan muu ei lue. Ajattele, joka päivä, jotakin jota kukaan muu ei ajattele. Tee, joka päivä, jotakin, jota kukaan muu ei ole tarpeeksi hölmö tehdäkseen.
On mielelle pahasta olla aina osa yleistä mielipidettä.
Oh la vache
18
<50
Vastaukset
- erilainenolen
Enpä taida olla massan mukana menijä.
- Mielipidekirjoitus
Kuka sitä nyt Joukon kaltainen haluaisi ollakaan ?
- hilmanhajatusyöhön
Tee muutama hyvä teko
Vaadi oikeutta kaikille.
Kohta näet
kenen mielestä
olet pään verran
liian pitkä.
Opettele ymmärtämään
toisten mielipiteitä
vastakkaisiakin
*hymy* - samanarvoista
Ihmisten kanssa on mahdotonta toimia jos ei tunne loputonta määrää kirjoittamattomia koodeja. Ystäviä on mahdotonta saada jos ei yritä edes joissain asioissa tavoitella keskinkertaisuutta ja samanlaisuutta. Vapaa-ajattelijat ovat useimmiten masentuneita ja yksinäisiä.
- tuomenallaajatella
Helppoa tehdä tuo kaikki...ihan luonnostaan :)
- jokutuomenalla
Vaatii silti sparraajan
eli muusan joka sen saa
aikaan...onko portti auki
ja avoinna???
- eimassatuotantoa
No, kyllä siitä erilaisuudesta voi olla haittaakin, eikä se aina olemista helpota.
- Tottaon
Tuossa on ajatusta. Virkistää aivoja.
- Aattelija_nainen
Kaunis ajatus :) Lisäajatuksena lisäajattelijoille ajatelma yhdestä ajatuksesta ilman lisää massa-ajatelmien joukossa olematta siellä vaan etäällä.
- ilahduttava_ajatus
Bellissimo! Olen samaa mieltä, mutta toisaalta en voi avosylin suositella olemaan liian usein se joku joka katsoo vastakkaisesta kulmasta. Ensinnäkin se tekee elämästä vaikeaa ja toisekseen siitä voi kadota terävyys (vrt populismi). Siispä kaikkea kohtuudella, niinkuin itsekin tavallasi sanoit.
- Teränmuokkaaja
Ainoastaan itse voi teränsä pitää itselleen sopivana, ja silloin kun se tylsistyy, se teroitetaan entistä terävämmäksi. Terä ei koskaan katoa ja vaikka katoaisikin, sen tilalle luodaan uusi entistä ehompi ja kantajalleen sopivampi kantajan toimesta. Jonkun on aina katsottava vastakkaisesta suunnasta, ja elämän vaikeus, tuossa mielessä jonka esitit, on elämän vastaanottajan antama määre.
- ilahduttava_ajatus
No enpä voi muuta kuin peesata.
- OnniFani
aforismi jatkuu näin: ajattele joka päivä ja joka ikinen yö Onnia, niin tulet onnelliseksi
- Jostaintuokinluettu
Ajattele ensin mitä sanot ettet sano mitä ajattelet
- MitenMäSelviänElämästä
No voi hemmetti, miksi kukaan ei ole aiemmin kertonut mulle ton viisauden, mä ensin sanon ja sen jälkeen en edes ajattele:D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1075718Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631453743Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503255Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4572629Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2661662- 871386
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde321333Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151326- 771258
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1521220