Oon asunu nyt noin vuoden Joensuussa. ( Muutin tänne Kouvolasta )
Oon testannu kohta kaikki joensuun kebulat paitti Fiestan.
Yksikään Joensuun kebulan kebu ei oo maistunu murto-osaakaan siitä mitä oon tottunu syömään Kouvolassa ( Malli esimerkkinä Kuusankoskella sijaitsevä Rosella )
Kaikki Joensuun kebut tuntuu olevan jotai kuivaa paksua känttyä mitä saa kaupan pakaste-altaasta. Tai muuten vaan rasvaa tihkuavaa mautonta shaibaa.
(Onneks pizzan himot saa sentää tyydytettyä Roihussa )
Jos joku joka tietää miltä kebun oikeasti pitäisi maistua, niin kerro saako täältä Joensuun tienoolta mistään KUNNON kebua.
Joensuun Kebabit.
28
289
Vastaukset
- Köhelö
Kebuista en ole ennen kuullutkaan, mutta kokeilepas Kouvolan mies kauppatoria tai kauppahallia, sieltä löytyy todella maittavia karjalanpiirakoita ja vatruskoita. Vaativampaa makuun myös sultsinoita.
- zRude
Hahhah ku oli ny niin rempseän hauska kommentti.
- Kepab
Oikeasti se kirjoitetaan "kepab", kouvolan poika ei tunne turkkilaisia ruokia. Kertonee kaiken myös tästä makutuomatista.
- zRude
Selvästi ihmiset ei osaa antaa kunnon vastauksia. Turhaa itket ku et paremmasta tiiä.
- zRude
Ja tarkotit varmaan makutuomari. Että joo. Kasvaha aikuseks.
- rutise-mitä-rutiset
zRude kirjoitti:
http://en.wikipedia.org/wiki/Kebab
Iha tiedoks vaa et se on KEBAB. V*tun urpo.Siinä toinen, saman moinen.
- Nimpd8828wp
Lehmon http://www.pizzeriaagora.fi/ ..
- zRude
On kokeilemisen arvonen mesta ?
- zRude
Kiitos vinkistä :)
- Kepappiiaa
Joo tää on hyvä paikka
- Halpaakuinsaippua
Hinnoista voisi melkein vetää sen johtopäätöksen, että kuittia ei aivan välttämättä tyrkytetä ostotapahtuman yhteydessä.. Vai ovatko hinnat todella aidosti noin edulliset? Kebapit ovat järjestäin näemmä 1,5-2€ halvempia kuin täällä Tampesterissa.
- 5.5
Kuitin saa halutessaan.. mukavia myyjiä sekä erittäin siisti ja tilava paikka! Maksaisin kyllä enemmänkin.
- Gepulainen
Osanottoni muuttosi johdosta :)
Kouvolan parhaat KEBABIT löytyvä Kymijoen toiselta puolen Kuusankoskelta...
Tosin ymmärrän että kun niinkin kansainvälisestä paikasta kuin Kouvola on pois muuttanut, jossa legendaarinen Mutteri tarjoili juotavaa janoisille, asemanmontussa teinikissat vokotteli varusmiehiä, puhumattakaan Kuusankoskella olevasta Kohmelosta...
ei ihme jos ei paikallisten tarjoama KEBAB maistu, siinähän suorastaan liike idea tuo sinä sitä YYBER HYVÄÄ Kebabbia Rosellasta...
Pistetään pistetään Kebabia poskeen uaeeeraaahh- zRude
Sepä. Kouvolan puolelta ainoa mistä söin oli Lehtoresta. Mut sieltäki vain kebab hädän ketkellä. Muutoin söin aina Rosellasta.
Ja ihmettelen tosiaan et miks täällä Joensuus, vaikka isompi ja tasokkaampi mesta o ku kouvola, ei oo ainuttakaa hyvää kebu puljua. Tai on kenties, mut niide tarjoama liha on ala-arvosta. - hyrre
Kouvola `` Suomen turhin kaupunki`` vaan hyvät Kebabit....
- zRude
Nii... Muuta hyvää siel ei si oikeesti ollukka ku ne muutamat safkalat... :( Kuusankoski o keskustana kyl iha viihtysän olonen. Verrattuna Kouvolan betonilähiöön.
- ruokailunystävä
Rillimakkaraa naamaan eikä mitän kebaccia.
- Köhelö
Tämän mielenkiintoisen kulinarismikeskustelun lisämausteena haluan edelleen korostaa karjalanpiirakoiden ja vatruskoiden maukkautta ja takuuvarmaa tuoreutta. Kokeilkaapa rohkeasti ja ennakkoluulottomasti kebabin lisukkeena, voitte yllättyä. Yksin nautittuna kebab aiheuttaa kaiken lisäksi ummetusta, kertovat lääketieteelliset tutkimukset.
- Paljasjalkainen
Eipä niitä oikean näköisiä karjalanpiirakoita täältä joensuustakaan tahdo löytyä, itse ne pitää tehdä. Hyvin harvoin on ostettujen maku oikea ja ulkomuotokin ihan väärä. Tällä sivustolla on aika lailla lähelle oikean mallisesta kuva: http://www.finnkenyer.hu/fi/products/pastries.html
- Vehkalahti
Vehkalahdella toimiva Elfi kannattaa käydä kokeilemassa (täällä tosinkin laatu vaihtelee, toisena päivänä saa eines paskaa ja toisena päivänä kunnon siivua "vuolettua" kebua) kannattaa käydä siis mielellään paikan päällä katsomassa onko lihakönttä vartaassa vai ei.
- yksvaankekeke
Njaa, omaan makuun ainakin pizza express & cafesta saa hyvää kebabbia ja onkin nykyisin ainut mesta joensuussa jossa suostuisin kebabbia syömään.
Toisekseen siellä on todella todella hyvät lounasruuat niin ei lounasaikaan tulisi mieleenkään syödä kebabbia tai pizzaa. - nii-i
Ei tosiaan saa Joensuussa hyvää kepabia, kaikki maistuvat eineksiltä. Jos liikutte keski-Suomessa niin äänekoskella ravintola BORON tarjoaa mallia.
- zRude
Jännä miten kukaan joensuulaine karvakäsi kebun vääntäjä ei vaivaannu tekemään KUNNON ruokaa, Just tollasta sekundaari shaibaa mitä tehään tukien tähden. Ei itte ruoan.
- anon111
Muista sitten myös pyytää kuitti maksaessani ruuasta näille kebab karvaranne vääntäjille
- rasva-rainer
Surullinen fakta on tosiaan se, että Joensuusta ei saa hyvää kepattia. (Varsinkaan iskenderiä.) Itse suosin Fiestaa ja siellä joko rullakebabia tai ranskalaisilla höystettyä. Mut tämä nyt on vain oma henkilökohtainen mielipiteeni, en ala julistaa että nyt olisi Joensuun paras paikka tässä.
Pikamättöruoan saralla Joensuun vahvuutena ovat halvat pizzat. (Pizzapojat, Pizza express & cafe, Fiesta, Sinet...) Mutta makuasioitahan nämä kaikki tietysti ovat, yhden mielestä kaupungin paras on toiselle syömäkelvotonta moskaa. Ei se auta kuin vaan kokeilla kaikkia ja muodostaa oma mielipide. - JepJepd
Harmi ettei oo enää tätä yhtä paikkaa mikä oli Kävelykadulla Koskikadun luona
se oli hyvä! - n0sto
NOSTO
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273613- 412459
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut362284Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72057Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431562- 381499
- 1271292
- 131289
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2651265Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451255