Tulipa käytyä syömässä mutta en toista kertaa käy :(
Maatilamatkailu Ilola
9
213
Vastaukset
- TeitköReklamaation
Mainitsitko sen lähtiessäsi Ilolan henkilökunnalle,että ne osaa varautua ettet enään tule takaisin kun jossain oli vika. Oliko sitten ruoka ,syöjä,henkilökunta,kokki, tarjoilija,vai joku muu syyllinen siihen ettet halua enään asioida Ilolassa,vaan menet pois sinne minne ei pippurikaan kasva.
- Ari-mikko
Syy oli kokonaan minussa itsessäni, olin ympäripäissään ja lisäksi tehnyt tarpeet housuihini. Sain porttikiellon elämäni loppuun asti.
- Satunnainen_ohikulkija
Olen muutaman kerran poikennut syömässä, eikä moitteen sijaa, päinvastoin. Hyvin laitettua kotiruokaa ja mm savumuikkuja lisukkeena. Ympäristö miljöönä vielä hyvin miellyttävä, joten poikkean toistekkin. Minä lukeudun myös niihin jotka ei ABC:lle jalallaan astu.
- RyssänmallinÄSSÄT
ABC onkin perseestä ja syvältä,en astu siihen kolhoosiyhtiön s-etusovhoosiin jalallanikaan,vaan kannatan oikeaa yritteliäisyyttä suomessa.
- Ari-Mikko
Syy oli kokonaan minussa itsessäni, olin ympäripäissään ja lisäksi tehnyt tarpeet housuihini. Sain porttikiellon elämäni loppuun asti.
Ari-Mikko molemmat kuuluu kirjoittaa Isoilla kirjaimilla.
ps. Ikävää jos sulle (Ari-mikko) noin kävi mitä kerroit. - LolaeiIlola
Ei se mikään Ilola ole vaan Lola jos satutte tietämään.
- Sfffdcfcddfc
Pyöräily on mukava laji, melkein yhtä mukava kuin tietokoneiden ja puhelimien hakkerointi.
http://www.valkeakoskensanomat.fi/cs/Satellite?blobcol=urldata&blobkey=id&blobtable=MungoBlobs&blobwhere=1196034641333&ssbinary=true - Bruuno
Olisi ollut mukava saada syödä rauhassa ilman kyselyitä miltä maistuu ym.Ruoka tavallista perushuttua ei mitään kunnon maalaisruokaa.Paikkana muuten idyllinen mutta epäsiisti.
https://fi.wiktionary.org/wiki/ruokarauha - namiii
Kiva paikka , epäsiisteys huolestuttaa olisi kiva nähdä keittiö missä ruuat valmistetaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774672- 1801977
- 1311686
- 1481265
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161161- 351066
- 78963
- 52926
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78892- 4858