Tulipa käytyä syömässä mutta en toista kertaa käy :(
Maatilamatkailu Ilola
9
260
Vastaukset
- TeitköReklamaation
Mainitsitko sen lähtiessäsi Ilolan henkilökunnalle,että ne osaa varautua ettet enään tule takaisin kun jossain oli vika. Oliko sitten ruoka ,syöjä,henkilökunta,kokki, tarjoilija,vai joku muu syyllinen siihen ettet halua enään asioida Ilolassa,vaan menet pois sinne minne ei pippurikaan kasva.
- Ari-mikko
Syy oli kokonaan minussa itsessäni, olin ympäripäissään ja lisäksi tehnyt tarpeet housuihini. Sain porttikiellon elämäni loppuun asti.
- Satunnainen_ohikulkija
Olen muutaman kerran poikennut syömässä, eikä moitteen sijaa, päinvastoin. Hyvin laitettua kotiruokaa ja mm savumuikkuja lisukkeena. Ympäristö miljöönä vielä hyvin miellyttävä, joten poikkean toistekkin. Minä lukeudun myös niihin jotka ei ABC:lle jalallaan astu.
- RyssänmallinÄSSÄT
ABC onkin perseestä ja syvältä,en astu siihen kolhoosiyhtiön s-etusovhoosiin jalallanikaan,vaan kannatan oikeaa yritteliäisyyttä suomessa.
- Ari-Mikko
Syy oli kokonaan minussa itsessäni, olin ympäripäissään ja lisäksi tehnyt tarpeet housuihini. Sain porttikiellon elämäni loppuun asti.
Ari-Mikko molemmat kuuluu kirjoittaa Isoilla kirjaimilla.
ps. Ikävää jos sulle (Ari-mikko) noin kävi mitä kerroit. - LolaeiIlola
Ei se mikään Ilola ole vaan Lola jos satutte tietämään.
- Sfffdcfcddfc
Pyöräily on mukava laji, melkein yhtä mukava kuin tietokoneiden ja puhelimien hakkerointi.
http://www.valkeakoskensanomat.fi/cs/Satellite?blobcol=urldata&blobkey=id&blobtable=MungoBlobs&blobwhere=1196034641333&ssbinary=true - Bruuno
Olisi ollut mukava saada syödä rauhassa ilman kyselyitä miltä maistuu ym.Ruoka tavallista perushuttua ei mitään kunnon maalaisruokaa.Paikkana muuten idyllinen mutta epäsiisti.
https://fi.wiktionary.org/wiki/ruokarauha - namiii
Kiva paikka , epäsiisteys huolestuttaa olisi kiva nähdä keittiö missä ruuat valmistetaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia
"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoainetukijärjestelmän, kun energianhinnat nousi392922Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta
🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs322748100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman
Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es472393Iso poliisioperaatio Lapualla
Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo421979Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin
Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks211974Olen aika varma
että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa581740- 401624
Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys
Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä361506- 451423
- 261281