Mitä drinkkejä tilaat baarista?

Mikkomestari

Moikka! Yksinkertaisesti kysyttynä: mistä drinkeistä ja cocktaileista tykkäät?

Olen tulevana kesänä menossa töihin baarin puolelle ja haluaisin tietää, mitä miksauksia teikäläiset juovat?

Kirjoista löytyy tuhansia eri "reseptejä", joten opin ne kyllä. Kysyn täällä sen takia, että mitä tiettyjä cocktaileja ihmiset juovat ENITEN tänä päivänä? (Kuulostanpa vanhalta.)

Kiitos jo etukäteen!

13

578

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kelkka on yksi suosikeistani,samoin mustikkashotti ja mansikkaeskimo on nyt kovassa huudossa. Mojitot ovat myös joidenkin lempparia,itse en oikein välitä. Cosmopolitan,Manhattan ja margaritat ovat todella hyviä,naiset enimmäkseen niitä juovat :)

• tuijasssss

niinkuin laivallakin tilataan baarissa, tilaan : Kirpeetä''' tekevät hyvänmakuisen paukun, joka menee päähä ja ei krapulaakaan

• dxfcgjvh

Kossuviskin tequilalla

• Itse otan usein kelkan tai vodkakolan, moni kavereista tykkää vodkaedistä. Yksi lemppareistani on "punainen kala", en tiedä mitä siihen tulee mutta on hyvää! :)

• DF123

Muistaakseni punainen kala on punaista energiajuomaa ja vodka/kossu

Itse tilaan yleensä rommikolaa, kelkkaa tai jääkarhua

• H.O.Sanna

En tiedä mitä juodaan eniten, mutta yleensä tilaan ensin Mai Thain ja sitten ehkä Cosmopolitanin. Jos on mansikka-aika ja on tarjous, niin voi juoda mansikka margariitoja.

• Juomanlatkija

Mai Thai? Drinkillä ei ole tekemistä Thaimaan kanssa, vaan se on kehitetty vuosikymmeniä sitten Kaliforniassa ja nimi on perua polynesian kielestä. Kirjoitetaan Mai Tai, joskus myös Maï Taï (treema ¨ i:n päällä tarkoittaa, että i saa oman äännearvonsa; joidenkin kielten puhujat saattaisivat muuten lausua nimen Mai Tai toisella tavalla kuin me suomalaiset sen luonnostamme luemme).

Olen 15 vuotta sitten päässyt juomaan Mai Tai -drinkin Polynesiassa, Bora Bora Yacht Clubin tiloissa. Siellä hyppäsi jostakin seinältä olkapääni ja käsivarteni kautta pöydälle pieni, suomalaisen sisiliskon kokoinen gekko ja kävi Mai Tai -lasini reunalla nuuhkimassa sen sisältöä, mutta ei sentään jakanut sitä kanssani. Öttiäiset varmaankin herkullisempaa evästä?

http://tinyurl.com/nv4xr2z

• simppeli_maku

kehtaako sanoakaan...rommikola.

• voevoi

Kyllä se on gintonic. Raikas, eikä makea. Konstailematon.

• qräyäk

Tom Collins on oma suosikkini, myös whisky sour on aika hyvää.

• Kristian20v

Mojito on paras. Olen Helsingin yliopiston fuksi ja harmi kun näissä Helsingin baareissa ja yökerhoissa ei kovinkaan usein ole mojitoja saanut koska minttua ei ole. Ehkä siksi koska minttua ei juuri tarvita muihin drinkkeihin ja mojito on enemmän kesäinen juoma, kesä on ohi.

• näillämennäänn

Siideripommi, gt ja itsemurha! :D

• korjaan

Päärynäpommi!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!

Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit
      Pitkäveto
      1
      2671
    2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      151
      1228
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      49
      1125
    4. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      127
      998
    5. Hyvää huomenta 18. luukku

Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️
      Ikävä
      223
      964
    6. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      206
      939
    7. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      13
      865
    8. Olet sä silti

Ihana ❤️ tykkään
      Ikävä
      72
      845
    9. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      297
      845
    10. Haluaisin vain varmistua

Sinusta tarpeeksi.
      Ikävä
      39
      822
    Aihe