Missäs se Kuopio on?

kehäkolmonen

Kuultu on, että Kuopiossa kaikki on mallillaan. Njahhas...miten lie. Pitäskö tsekata paikka lomilla? Nouseeko nyrkit pystyyn etelänmiehen pörrätessä raitilla?

6

646

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tulkaa ja tuokaa ystävänne

Tervetuloa vaan oikein lämpimästi.
      Kiva kaupunki tämä on, ja on käy täällä paljon ihmisiä muualtakin, joten ei sinulla pitäis olla kuin hauskaa täällä:)
      Ja ajo-ohje: viitostietä hki-lahti-heinola-mikkeli-varkaus>n.75 km ja puijon torni näkyy vasemmalla ,vähän ennen sitä käännyt oikealle ja olet perillä:)

• ???

75??? Tarkoitit varmaan, että Varkaudesta. Helsingistä Kuopioon kyllä on lähes 400 km!

• SudeettiTsadilainen

Ei, kyllä täällä nyrkit nouseepi pystyyn. Olen itsekin etelästä tänne muuttannu, ja aina kun työnnän naaman kotiovesta ulos, niin jo rappukäytävässä hakataan. Töihin en ole montaa kertaa ehtinyt, aina on hakattu. Tulisin takaisin etelään, mutta kun en uskalla juna-asemalle mennä. Siellä on kolme raidettakin. Ja se lentävä kakalukko.

• Anonyymi

Mikä alue on paras asua?

• Anonyymi

Niuva.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niuva.

Meleko imelä savolaesvitsilläjjääs tuassiisa:D:D:D Kyllä meekäpoejjan ikä jatku muutamalla vuojella:D:D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Häiriköinti

Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as
      Ähtäri
      98
      3772
    2. Askanmäessä Huippu esitys

Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna
      Puolanka
      36
      3251
    3. rakastan sinua!

Tule ja ota, kasvetaan yhdessä paremmiksi ❤️❤️❤️❤️ kaikki anteeksi ❤️❤️❤️
      Ikävä
      60
      3219
    4. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      68
      3029
    5. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      68
      2894
    6. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      67
      2819
    7. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      63
      2524
    8. Pohdinttavaksi

No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä
      Kotimaiset julkkisjuorut
      80
      2321
    9. Mulla ei oo anteeksi pyydettävää

Muista se! Mieheltä yhdelle naisellE
      Ikävä
      69
      2168
    10. Siis hetkonen

Rakastetaankohan me kummatkin toisiamme, ja aletaan tajuamaan se pikkuhiljaa 🤯
      Ikävä
      45
      2162
    Aihe