kumpi parempaa

arvosurvo13

naiset kumpi tuntuu paremmalta edestä vai takaa nuoleminen?

16

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kesänautinto

      Takaa nuoleminen parasta,niinkuin muukin saaminen tuo parhaan nautinnon.Näin se vaan on.

      • pillunnuolia

      • kesänautinto
        pillunnuolia kirjoitti:

        kesänautinto ota yhteyttä nuolen takaa kaikki reijät
        [email protected]

        Mistäpäin olet? Itse olenJärvenpäästä.Ei ole vielä s.posti osoitetta täällä


    • klitannuoleminen

      Ei kun edestä, sillai että jalat ovat simpukkaasennossa, niin että klitta työntyy eteen ja siitä sitten vaan. Mua vaan kiinnostaisi, että miksi miehiä kiinnostaa nuolla naista. Tosin olen huomannut, että pysyn ns. terveempänä, jos mua nuollaan säännöllisesti. Sääli vaan sitä kundia. Mä en tekisi sitä, mutta että jos joku diggaa, niin ;)

      • rennosti-m

        Me tykätään nuolla naisen vittua, jotta naisesta tuntuisi oikein ihanalta. Suurin nautinto on tuottaa nautintoa toiselle. :)


      • Klitannuoleminen

        Mä tykkään, kun klittaa nuollaan ja häppäreitä samalla. Parasta ikinä.


      • salikisu

        No joo mua saa tottakai nuolla niinkuin tykkää, asennolla ei väliä ja tottakai haluan itsekin leikkiä miehen kullilla.


      • Nain

        Mulla on nuori mies ja tekee kunnolla kun käsken. Kuuskyppisenä saanut orkkuja suuhun kun muuten .Pitää nauttia kun on tilaisuus.


      • NNNNNNNN
        rennosti-m kirjoitti:

        Me tykätään nuolla naisen vittua, jotta naisesta tuntuisi oikein ihanalta. Suurin nautinto on tuottaa nautintoa toiselle. :)

        Kai se myös tuntuu tuhmalta ja kiihottaa miestä?


      • KIWAOLIWER

        Hei1 sÄ ET YMMÄRRÄ, ETTÄ TE NAISET MAISTUTTE HYVÄLTÄ JA MEILLE MIEHILLE TUOTTAA SUURTA MIELIHYVÄÄ TUODA ORGASMI TEILLE, VAIKKA PITÄISI KLITORISTA IMESKELLÄ/PURESKELLA VAIKKA PUOLITUNTIA TAI NIIN KAUAN KUIN ON TARPEEN. nAUTI SEXISTÄ TYTTÖSENI.


    • otm7

      Jotkut miehet ihan oikeasti kuvittelee että se nuoleminen on se juttu! Kaikki naiset ei ole samanlaisia.......HETIMULLEKAIKKINYT!!!!! ; )

    • TAKAATAKAA

      Ehdottomasti takaa koska se on vähän "rietasta" ja eläimellisempää :)

    • kaunot

      Hei naiset,jos haluatte, tulen nuoleen molenpia reikiä.Olen pirkanmaalta.

      • kesänautinto

        Heippa sulle pirkanmaalta.Mikset ole Järvenpäästä,olis lyhyt matka.Haluisin molemmat reiät nuoltavan, ja takaapäin.Olis se ihanaa saada nautintoa.Voisin tehdä sullekin hyvää.


      • mä voisin tehdä sen sulle.olen hki


    • namiskuukkaaa

      Minulla on pitkä kieli ja työnnän sen syvälle anaaliin ja pimppaan, edestä ja takaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      461
      3391
    2. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      456
      3324
    3. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      136
      2931
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      164
      2262
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      8
      2130
    6. 192
      1487
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1377
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      97
      1246
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      86
      1242
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      1070
    Aihe