Karvainen pimpsa

HairyLover

Mun mielestä karvainen pimpsa naisella on mahtava! Olen elämäni aikana nussinut paria tosi karvaista pimpsaa ja ne on sairaan seksittäitä, kun nainen levittää vielä ihan tosissaan! Posliinipillut ällöttää, ihan kuin lasten tavaraa...yök!

Nainen näyttääkin enemmän naiselta, kun sillä on musta, paksu karvoitus jalkovälissään.

26

14848

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -Zico-

      vai niin

      • hairy parasta

        samaa mieltä kun viestin eka kirjotus.ei mikään niin kiihottavaa kun karvanen pimpsa.ne posliinit
        on jammu-setien hommia ja nehän nyttää aivan kun nyletyiltä kalkkunoilta varsinkin jos heltat heiluu polvissa yäääk...


      • Hairy lover too
        hairy parasta kirjoitti:

        samaa mieltä kun viestin eka kirjotus.ei mikään niin kiihottavaa kun karvanen pimpsa.ne posliinit
        on jammu-setien hommia ja nehän nyttää aivan kun nyletyiltä kalkkunoilta varsinkin jos heltat heiluu polvissa yäääk...

        Vaimolla on todella karvainen pimpsa. On aivan älyttömän seksikäs. Onhan sellainen paljon näyttävämpikin kun sellainen lolita look.

        En ymmärrä mikä ajellussa kiihottaa. Sehän näyttää tylsältä.

        Sitäpaitsi typerää vedota johonkin hygienisyyteen. Jos puhtaudesta pitää huolen on pimpsa varmasti hygieeninen, oli se sitten karvainen tai ei. Posliinikin voi olla epähygieeninen.

        Sitäpaitsi ajelemisen jälkeen iho on erittäin herkkä, ei noita alueita oo suunniteltu ajeltaviks...

        Naiseus kunniaan! Kainalokarvatkin on seksikkäät;)

        Mika


      • älkää ajako
        Hairy lover too kirjoitti:

        Vaimolla on todella karvainen pimpsa. On aivan älyttömän seksikäs. Onhan sellainen paljon näyttävämpikin kun sellainen lolita look.

        En ymmärrä mikä ajellussa kiihottaa. Sehän näyttää tylsältä.

        Sitäpaitsi typerää vedota johonkin hygienisyyteen. Jos puhtaudesta pitää huolen on pimpsa varmasti hygieeninen, oli se sitten karvainen tai ei. Posliinikin voi olla epähygieeninen.

        Sitäpaitsi ajelemisen jälkeen iho on erittäin herkkä, ei noita alueita oo suunniteltu ajeltaviks...

        Naiseus kunniaan! Kainalokarvatkin on seksikkäät;)

        Mika

        Mä oon yrittäny sanoo vaimolle, että antais rehottaa vaan, mutta aina se ajelee, onneks sen kainalot on niin arat, niin se jättää edes ne rauhaan


      • ---

        "zico,zicooo,,,;)"


      • -Zico-
        --- kirjoitti:

        "zico,zicooo,,,;)"

        Hei haluutko treffeille?
        Nyt ois mahdollisuus, jotta saatais parempaa tuttavuutta.
        Kirjoitteleppa OS: [email protected]
        Tavataan...


      • Poilu
        -Zico- kirjoitti:

        Hei haluutko treffeille?
        Nyt ois mahdollisuus, jotta saatais parempaa tuttavuutta.
        Kirjoitteleppa OS: [email protected]
        Tavataan...

        Täällä Kitty näyttää miehelle, millainen on oikea pillu:
        Ja upeita kuvia riittää...


      • risto
        Hairy lover too kirjoitti:

        Vaimolla on todella karvainen pimpsa. On aivan älyttömän seksikäs. Onhan sellainen paljon näyttävämpikin kun sellainen lolita look.

        En ymmärrä mikä ajellussa kiihottaa. Sehän näyttää tylsältä.

        Sitäpaitsi typerää vedota johonkin hygienisyyteen. Jos puhtaudesta pitää huolen on pimpsa varmasti hygieeninen, oli se sitten karvainen tai ei. Posliinikin voi olla epähygieeninen.

        Sitäpaitsi ajelemisen jälkeen iho on erittäin herkkä, ei noita alueita oo suunniteltu ajeltaviks...

        Naiseus kunniaan! Kainalokarvatkin on seksikkäät;)

        Mika

        unelmani on nainen kädet niskan takana ja tuuheat kainalokarvat pörhöllään. mistä löytyisi tällainen nainen


      • do dii!!!
        risto kirjoitti:

        unelmani on nainen kädet niskan takana ja tuuheat kainalokarvat pörhöllään. mistä löytyisi tällainen nainen

        kaikki karvat pois!!! ajetaanhan nurmikkokin... normaalisti


    • jussi69

      ... Koitappa nussia vaikka koiraa, Ajaa saman asian.

      • Doggy style

        Olet sitten Jussi69 vissiin kokeillut sitä koiran lykkimistä kun kerran tiedät!


      • doggy style
        Doggy style kirjoitti:

        Olet sitten Jussi69 vissiin kokeillut sitä koiran lykkimistä kun kerran tiedät!

        höpöhöpö; Jussilla on muna kiinni terrierissä: pakkomielle,nääs,,,,


    • Leika

      Kunnon karvanen läski eukko rötköttämässä sohvalla, mmmmmm...
      Siinä on seksiä parhaimmillaan.

    • pors...tua

      Nuole sellaista pehkoa sitten... vielä viikon päästä löytyy hampaiden välistä karvoja...

    • ???

      Huomasitko, että tämä palsta on karvojen ajelusta keskusteluun? Te voitte keskustella muualla karvojen kasvatuksesta.

    • Love too

      Meikäpoikaa on onnistanut myös, vaimo on tosi tumma, pillunkarvoissa on pituutta ja tuuheutta vaikka muille jakaa!!! Kainalokarvat, joita ei ajella, löytyy myös, tottakai... Kokeilimme posliinia muutama vuosi sitten, ei mitään iloa kummallekkaan, ei oo luomupillun voittanutta, kyllä näin on!

      • Hairy lover

        Terve, onpa suakin onnistanu. Meillä vaimo ajelee kainalokarvat. Oon toivonu että ei, mutta ei suostu. Säärikarvatkin vois jättää ajelematta mun puolesta.

        Vaimos kuulostaa ihanalta. Oisko hänestä kuvia?;) Haluisitko että kommentoin?

        Mika


      • Love too
        Hairy lover kirjoitti:

        Terve, onpa suakin onnistanu. Meillä vaimo ajelee kainalokarvat. Oon toivonu että ei, mutta ei suostu. Säärikarvatkin vois jättää ajelematta mun puolesta.

        Vaimos kuulostaa ihanalta. Oisko hänestä kuvia?;) Haluisitko että kommentoin?

        Mika

        Koetappa maanitella vaimosi ensin vain kokeilemaan kainalokarvoja, vaikka näin talven ajaksi. Kerro miten hän kelpaa sinulle ilman mitään sheivailujakin=helppoa ja vaivatonta. Palvo hänen karvojaan niin hän tietää ettei hän vain kelpaa, vaan hänet HALUTAAN luomuna!
        Vaimon kuvia tulee varmasti, kunhan saadaan digikamera hommattua. Tämä sivusto on aika kiva, tällähetkellä menee sivulla 8, viimeksi lisätyissä päivämäärällä 28.11 tosi hyvä luomunainen, on sielä jotain muitakin, käy kattoos. http://www.seksitreffit.fi/omakuva/


      • Hairy Lover
        Love too kirjoitti:

        Koetappa maanitella vaimosi ensin vain kokeilemaan kainalokarvoja, vaikka näin talven ajaksi. Kerro miten hän kelpaa sinulle ilman mitään sheivailujakin=helppoa ja vaivatonta. Palvo hänen karvojaan niin hän tietää ettei hän vain kelpaa, vaan hänet HALUTAAN luomuna!
        Vaimon kuvia tulee varmasti, kunhan saadaan digikamera hommattua. Tämä sivusto on aika kiva, tällähetkellä menee sivulla 8, viimeksi lisätyissä päivämäärällä 28.11 tosi hyvä luomunainen, on sielä jotain muitakin, käy kattoos. http://www.seksitreffit.fi/omakuva/

        Terve!

        Huh...oon katellu netistä luomunaisten kuvia. Heistä näkee että ovat jotenkin omia itsejään, enemmän kuin ajellut.

        Toivottavasti joulupukki tuo teille pian digikameran.

        Itse huomasin kyllä olevani onnekas, kun vertasin oman vaimon kuvia muihin luomuihin. Vaimolla on todella tuuhea, mutta silti siisti karvoitus. Karvat ovat pitkiä ja vaimo pitää niistä huolen...hän ei pidä että ne ovat takussa, vaan hän kampaa ne aina kädellään mieleisekseen esim. sängyssä lukiessaan;)

        Mutta palataan...oiskohan teillä suoraa meiliä...voitas jatkaa ehkä ihan kirjeenvaihtotovereina;)

        Hyvää joulunodotusta sulle ja vaimolles;)

        Mika


    • Nii miekii
    • ........

      mua taas oksettaa alapää-karvat niin epäsiistin näkösiä ihan kuin apinan tavaraa...yök!

      • Hairy lover

        Moi.

        Asiahan on niin että ihminen on eläin ja viimekädessä apina. Mitä ihmettä sitä peittelemään. Tosiasia on että ihminen pelkää eläimellisyyttä ja kuolevaisuuttaan.

        Muovinen pumpattava sisäsiistiksi ohjelmoitu robottinainen olisi tietysti tavallaan seksikäs perversiydessään.

        Nimim. luonto kostaa


    • Sami79

      Yök, naisella ei saa olla karvan karvaa jalkojen välissä. Posliini on kaunista!!!!!!!!!!!!!

      • poika

        poloista, jos pelkäät luonnollista naista. Toivon pikaista paranemista, sulla on selvästi jokin traumaattinen kokemus taustalla.


      • Sami79
        poika kirjoitti:

        poloista, jos pelkäät luonnollista naista. Toivon pikaista paranemista, sulla on selvästi jokin traumaattinen kokemus taustalla.

        Sulla on traumaattinen kokemus taustalla. Karvanen pillu on kamalan näkönen, posliini on äärettömän paljon parempi PISTE!!!!!!!!!!!!


      • Anonyymi00026
        Sami79 kirjoitti:

        Sulla on traumaattinen kokemus taustalla. Karvanen pillu on kamalan näkönen, posliini on äärettömän paljon parempi PISTE!!!!!!!!!!!!

        Ei kai kukaan karvoja nuole?
        JA ei siellä vituss amitään karvoja kasva mistä' nuollaan,on vielä pojilla paljon oppimista jos ei tiedä mistä' nuollaan heeh!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      151
      1497
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      733
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      585
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      514
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      44
      472
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      412
    Aihe