Tätä palstaa lukiessa ei voi kuin ihmetellä? Itselläni on aina ollut kertauksissa ihan mukavaa. Nykyään kertaukset on melko tiiviitä ei odottelua vaan itse tekemistä on paljon. Töissä voi ilmoittaa että mulla on muuten tossa ylimääräinen loma. Samat kaverit vastassa kertausharjoituksissa sekä kantahenkilökunnan että kertaajien puolella.
Jälleen kertaamaan
3
115
Vastaukset
- Kertaaja
Oksettaa nämä sivarihomot. Moniko näistä ulisijoista olisi sanonut rintamalla olleille isovanhemmilleen, Että ompa typerää touhua sulla. Että voi vässyköille olla vaikeeta hoitaa noin pieni velvollisuus.
- puoll_sokea
Eipä oo kertauskutsua tipahtanu luukusta. Johtuu ilmeisesti siitä että olin B joukoissa huonon näön takia. Ei olis periaatteessa tarvinnu käydä koko inttiä, mutta aatelin olla isänmaallinen ja suorittaa kansalaisvelvollisuuden.
Jos valtio vielä kustantaisi meikäläisen silmäleikkauksen, niin olisin valmis rintamalle. - 100päivääkiikarissa
Samat sanat, kertausharjoituskäsky on ihan odotettu juttu. Työasioista saa otettu breikin, ei nimittäin tule duunit mieleen kertaamassa, sen verran on muuta mietittävää. Ja kun tuntee muut ressut ja kapiaiset ovat edeltäviltä keikoilta tuttuja, niin kyllä sen ajan voi huonomminkin viettää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.1212355- 1341885
Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos631236Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1051206En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k771091Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik311060Tykkäsit nainen
Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.451039HESARI: Kahden Pasin pankki OmaSp
Toinen entinen työntekijä sanoi, että Turtio oli organisaatiossa “Jumalasta seuraava, ylöspäin” https://www.hs.fi/visio24996Kerroppas nyt
M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉81990Helppo selvittää onko oma täällä
Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse56942