Meteorologit haahuilevat ruudun vasemmassa reunassa niin, että välillä näkyy vain nenänpää. Miksi ne yleensä ovat vasemmalla puolella? Takaisin ruutuun tullessaan ne sitten peittävät kropallaan Länsi-Suomen. Venäjää näkyy kyllä Siperiaan saakka.
MTV:n naurettava säätiedotus
12
138
Vastaukset
- porinnassut
Jopa Venäjä on miellyttävämpi paikka kuin Länsi-Suomi.
- koordinaatio---
.
"Maikkarilla on ollut noita koordinaatio-ongelmia niin kauan kuin muistan"
.- teipatkaa_askelmerkit--
.
"Teipatkaa askelmerkit sinne maikkarin lattiaan"
.
- Ammattitaidotonta
Totta. Näyttää ihan Pietarin alueen säätiedotukselta.
- hehhehh
Se onkin katsos Kaakon kulman ja Piatarin alueen sää.
- ai_säää-----
hehhehh kirjoitti:
Se onkin katsos Kaakon kulman ja Piatarin alueen sää.
.
"No KYL MÄÄKI"
.
- Pielessä
Sääennusteet näyttää myös menevän lahjakkaasti tänä keväänä pieleen.
Ei voi yhtään luottaa enää. Paitsi omiin silmiinsä, kun katsoo ulos.- pitkillä_kepeillä---
.
Tökkikää niitä haahuilijoita pitkillä kepeillä siellä studiolla
.
- Hahahhihhiiih
Kunpa se naurettavuus jäisikin pelkkiin säätiedotuksiin.
- Kysynvaan
Joku vanhempi naispuolinen uutistentavaaja on kuulema jo kauan ollut eläkeiässä, mutta halusikin jatkaa vielä. Miksi ei katsojilta kysytä, ketä he haluavat nähdä ruudussaan?
- Anonyymi
Haluaisitko itse, että asiakkaat tai satunnaiset ohikulkijat saisivat päättää oman työsuhteesi jatkumisesta tai katkeamisesta?
- Anonyymi
Poudalla oli eilen vuorossa tiistai, jolloin hän ennusti taas kevään alkavan. Edellisenä tiistaina hän ennusti kevään perumisesta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman491516Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!761345Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊871006- 18997
- 86936
Ai miehillä ei ole varaa maksaa
Treffejä naiselle johon on ihastunut? Ihanko totta dusty miehet? Tekosyy. Haluatko laittaa 50/50 kaikki kulut parisuhtee187876Olet mielessäni
viimeisenä illalla ja ensimmäisenä aamulla. Ihastuin sinuun enkä voi tunteilleni mitään. Jos uskaltaisin, tunnustaisin s20831- 82811
Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta
Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi98811Kaipaan seuraasi niin
monella eri tavalla ja tasolla. En tiedä mitä tapahtui, mutta niin vain kävi että ihastuin sinuun.17740