Haluan auttaa läheistä ihmistä jolla on paha fobia. Toivoisin löytäväni hyvän terapeutin, jolla on paljon kokemusta fobioiden käsittelemisestä.
Terapeutilla voisi olla kokemusta mm. NLP:stä tai muista vaihtoehtoisista terapioista, haluaisimme kokeilla jotain muuta kuin ns. tavallista psykiatria ja mielialalääkitystä.
Tunteeko joku hyvän terapeutin fobioihin?
Kaarl0
2
<50
Vastaukset
- lievästi.foobinen.mies
Jos varallissuutta on satsata fobian toitoon 1500-2000 egeä, hyvä ja lääkkeetön hoitomuoto olisi hypnoositerapia.
Isompien kaupunkien lääkäritaloista löytyy lääkäritason hypnoterapeutteja. Jo ensimmäinen vastaanotto kertoo terapeutille, onko asiakkaalle hyötyä hypnoterapiahoidosta. - saddamBushjr
Kierrä kaukaa terapeutit tai ne kirjoittaa sille skitson paperit
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2147374
- 594732
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s434684- 753398
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161995Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗291812- 311799
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹441657- 361547
- 1431307