Olen syvästi huolestunut, että kuinka Päivi pääsee jatkossa kulkemaan työmatkansa, kun ei ole enää virka-auto käytössä? Kyllä pätevän työntekijän pitää jotenkin päästä töihin.
Hankala työmatka
6
59
Vastaukset
- Erkki1
Omalla autolla on nyt kätevämajella töihin ja mummolaan, kun poliiseja ei ole enää tiellä häiriköimässä. Päivi kun lakkautti liikkuvan poliisin, kiitos siitä!
- kjkhlhkh
voi hellalettas sentään!!! etkö mistään muusta ole huolissasi jo on pienet murheet!!!
- fvvfvffz
Pikkasen voisi Päivi vähentää tuota naamansa maalaamista, ei oikeinkaan kivan näköistä kun ikäihmisellä on liikaa meikkiä. Tyylitaju pikkasen kadoksissa Päivillä.
- helmienylistys
Paavali kielsi helminauhoilla koristautumisen,mutta eipä Paavalin kiellot
Päiviä hetkauta. Turhamaisuus saa mennä Raamatun edelle,kunhan vain
muistaa jankuttaa toisille Raamatun kielloista. - Yrjö9
Bisneksen pyörimistä edesauttaa koristautuminen! Bisnes on bisnestä ja raamattu on rekvisiittaa.
- Homojen_kuri
Paitsi homoja kyllä muistutetaan joka ainoasta pilkun pyhästä paikasta.
Ja unohtaen kaikki ne kohdat joissa ihmisiä nimenomaan kehotetaan rakastamaan.
*huoh* ja vielä *huoh*
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1818387
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264558- 504118
- 543562
- 513136
- 502870
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262586- 352288
- 292046
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382043