Miehet vastatkaa!
miltä tuntuu olla naisen sisällä?
19
5745
Vastaukset
Mitä aukkoa tarkotat? Ne on kaikki erlaisia
- lyylikainalo
Onhan se ihan kiva jos on sopivan piukka että puristaa ja lämmittää. Sit on niitä joilla on jonkin verran "lotko" kun nuorena synnyttää eikä nykyään naiset viitti nähdä vaivaa ittensä eteen. Mulla ikää jo melkein 50 ja useita kumppaneita ollu ja tänä päivänä jos lyylin kainaloon saa on se aina autuus kun sisälle asti pääsee.
- soppa2
Sehän tuntuu mahtavalta työntää kalu juurta myöten sisään naisen märkään ja litisevään pilluun..
- Anonyymi
Samalta tuntuu kun mies yhtyy mieheen.
- panomiejes
Ei se oikein tunnu miltään varsinki jos on liukas nainen.Joskus jopa sattuu,no mulla on niin paksu et voi olla että minä vain kärsin siitä.Olen minä väljääkin naista nainu,se sano et et sä varmaan tunne mitään mutta itseasiassa se väljä lyyli on ollu paras pano..vaikka sitä saikin jyystää aika kauan ennenku terskassa alko kihelmöimään niin nautin kyllä paljon.Sit väljää naista oli kiva lykkiä koska kulli ei kipeytyny eli turvonnu ja tuli araks koskaan.On se kyöäl mahtava tunne kun saa laueta pilluun,se on siinä paras hetki.
- tosipaksu
Riippuu tosiaan monesta asiasta miltä se tuntuu. Nuori ja tiukka voi olla litimärkä ja silti niin tiukka, että puristaa tattimehut ulos nopeasti. Toinen ääripää on ollut monen lapsen äiti jolla oli niin väljä että joka työnnöllä tuli ilmaa ulos äänen kanssa. Minusta väljä nainen voi parantaa tuntumaa menemällä kyljelleen. Kyllä sellainen sopivan tiukka on parasta.
- mok3
Kuumalta ja kostealta IHANALTA 40 vuotta yhdessä VANTASTISTA!!!!!
Kuuma ja kostea pillu tuntuu aivan mahtavalta
- tuntuu
Tntuu lämpimältä, mukavalta, kivan odotukselta.
Tekee hyvää, vähän jännittää, kohta naatitaan.- kyrpiintynyt
Tuntuu aika vittumaiselta!
- ddftty
Löylykauha perseeseen tuntuu paremmalta
- Anonyymi
Siksi siis suosittelet sitä kaikille muillekin
- Anonyymi
Kyllä mukavalta tuntuu ja vielä paremmalta kun neinen on täysillä mukana ja työntää vastaan ja avaa reitensä levälleen ja ääntelee ja raapii selkää
Voi että s on mukavaa kun kullista laukee mäihät märkään lämpöiseen pilluun. - Anonyymi
Hei! Oma stream. Sisäänkäynti kaikille, jotka haluavat pitää hauskaa 👉 http://aram-us.com/H/D7f3Z1
- Anonyymi
Se tuntuu samalta kun pakkasella astut porstuasta tuvan lämpimään.
- Anonyymi
Etsi seksikumppani! Määritä parametrit ja kaupunki 👉 http://aram-us.com/H/J1n3T5
- Anonyymi
Ei siinä voi vain olla. Yhtäaikainen orgasmi on taivaallista
- Anonyymi
Hyvältä
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1078773
- 936730
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon656500Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme345291Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo634497- 553511
- 503355
- 513092
- 562922
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per512896