Oottekos kiinnittäny huomioo tohon, että moni näyttää tykkäävän HPK:sta. Yks jos toinenkin sanoo, että Kerho on niitten kakkos suosikki tai jonkinlainen suosikki ylipäänsä. Kävin tuolla muilla palstoilla oikein perusteellisesti ja tämä seikka selvisi minulle silloin. Tosi mukava kuulla, että meikäläisiä sympatiseerataan/kunnioitetaan jne. Taidetaan olla aika suosittu porukka ja menestynykkin :)
Vastaavasti Jokerit saa kauheesti paskaa niskaan ja HIFK tulee hyvänä kakkosena. Mielenkiintoista tekstiä löytyy kavereiden palstoilta...jotain pääkaupunkiseutuvihaa ilmassa vähän joka puolella.
Taitaa meidän budjetti olla 12:sta suurin liigassa, eli taakke jää vain pelicans. Hyvin on pojat pärjänneet kun vertaa vaikka muihin, rahasampoihinkin. Pääkaupunkiseudulla on kai sit eniten rahaa ja siitä ei tykätä. No, en mäkään tykkää, ei sen puoleen. Hatunnosto valmennusjohdolle ja pelaajille! Hienoa työtä :)
Pidetty
8
520
Vastaukset
- Hpk on hyvä
Kyl kerho on hyvä joukkue,vaikka kannustanki Kärppiä eniten.Hpk pellaa viihdyttävää kiekkoa ja on siel Ritarihallissa aina kiva ja mukava meteli.
Kyl kerho on hyvä joukkue,ei siit mihinkään pääse.Unelmafinaali olis Kärpät-HPK.- hpk-fani
niin, kukapa meistä ei pitäisi..:)
- HPK-FANI
Täysin samaa mieltä!
HPK käyttää tosi vähän varoja ja on silti kolmantena!
Toisin kuin Jokerit! Sitä vihaan eniten! Käyttää nin paljon rahaa joukkueeseen eikä ole paljon HPK:ta parempi!- IFK
Hpk on ihan ok!
- ILVES_FANI
IFK kirjoitti:
Hpk on ihan ok!
Koska Hämeenlinnaa tulee poika?
nii ei taida tulla vähän aikaa niinku tänne manseekaa ??? nii että ku pitää HPK:stä muu kun sen fanit tossaki kaikki kannnustaa HPK:Ta ????
Tällaiset sympatia-asiat koostuu monesta seikasta. Ensinnäkin HPK pn pieni seura, joka vuodesta toiseen saa kasattua hyvän joukkueen. Seurasta löytyy siis ammattitaitoa. HPK ei myöskään houkuttele rahalla toiseten seurojen pelaajia, mikä yleensä ärsyttää ja tuo ostojoukkueen leiman.
Tärkein tekijä taitaa kuitenkin olla, että HPK:n kannattajat ovat todellisia jääkiekon ystäviä. Kun he tulevat fanimatkalle, niin keskittyvät omien kannattamiseen sen sijaan, että soitettaisiin suuta vastustajien kannattajille. Kerholaiset ovat ymmärtäneet sen, että kun kunnioittaa muita, saa osakseenkin kunnioitusta.
Hieno joukkue, hienot fanit ja muutenkin hyvä esimerkki muille.- marina
kunnioitan hpk:ta jo siitäkin syystä, etträ se on sm-liigan ainoa joukkue joka toimii yhdistyspohjalta, kaikki muut joukkueet ovat yhtiöitä.
on hienoa, että pienessä kaupungissa on jotain näinkin suurta!- man-legally
ne on ollu mun suosikkejani aina..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1281266
- 1181088
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap97914- 113837
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa271778- 48705
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi18687- 44629
- 49589
- 26584