Kuka on Timo Soini?

antiantikristus

Kuka on Timo Soini? Miksi emme tiedä hänen menneisyydestään juuri mitään? Erittäin luotettavien lähteiden mukaan kyseessä voi hyvinkin olla monimutkainen salaliitto.

Vuonna 1972 nimittäin Perussuomalaisten edeltäjän SMP:n kunnallisvaaliehdokkaana oli Pekka Siitoin -nimellä esiintynyt herrasmies, josta tuli myöhemmin paitsi natsismin myös paholaisen ykkösedustaja Suomessa.

Yllättäen Siitoin katosi ja hänen väitettiin kuolleen vuonna 2003 - siis juuri silloin, kun Timo Soini valittiin ensimmäistä kertaa eduskuntaan. Asioilla lienee yhteys.

Soini ja Siitoin näyttävät hyvin paljon toisiltaan, jopa niin paljon, että parivaljakkoa kutsuttiin aikoinaan lehdistössä nimellä "identtiset kaksoset". Heitä ei kuitenkaan koskaan saatu samaan valokuvaan, eivätkä he tiettävästi koskaan esiintyneet julkisesti yhdessä.

Voisiko olla mahdollista, että kyseessä olisi yksi ja sama henkilö? Voisiko Siitoin olla Soinin kehittämä hahmo tai toisinpäin? Kuka tämä "Soini" todellisuudessa on? Onko kukaan tarkistanut hänen taustojaan?

Varsin sitkeänä huhuna on jo vuosikausia kulkenut nimittäin "tieto", että tällä samalla henkilöllä, joka on esiintynyt sekä Soinina että Siitoimena, olisi myös muita julkisuudessa viihtyneitä alter egoja.

Niistä tunnetuimpia oli parturi-kampaaja Raimo Urmas Jääskeläinen, jonka skandaalilehdistö tunsi nimellä "Monsieur Mosse." Mosse katosi julkisuudesta eli Soinin sanoin "kuoli" vuonna 1992, siis juuri silloin, kun Soini valittiin SMP:n puoluesihteeriksi. Sattumaako? Tuskin.

Lähde:
https://ylilauta.org/satunnainen/36803490

10

64

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kim.Il.Soiniland

      Soinin edessä mateleva media ei ole vaivautunut kertomaan TODELLISESTA Soinista juuri yhtään mitään. Henkilökultin palvonta on viety Suomessa Soinin kohdalla jopa niin pitkälle, että Pohjois-Korealaisetkin joutuvat olemaan siitä kateelliisia.

    • No johan on... Kiitos lukuvinkistä.

    • pioneeri1

      hölyn pölyn koko juttu.
      mitä kaivertaa menneisydessä, onko hän murhaja-ei.
      minä ennä en äänestää perussuja( olin kannattaja 5 v.)
      mutta soini ja kuka hän on pitää katso nyt ei 30v-sitten.

      • Rosmariinivalkosipuli

        Kun ei asiaperusteluja Soinikultin tahdottomalta lammastolta löydy kumoamaan persukriittisten asia-argumentteja, leimataan kaikki kulttiin kohdistuva asiallinen kritiikki hölynpölyksi. Siitä ei ole kaukana enää Kulttijohtajan maailmanlopun ennustukset ja niiden myötä itsemurhakäskyt lammastolleen.

        Sen enempää sinä kuin minäkään emme tiedä keitä Soini ja slavofilian tohtori Halla-aho todellisuudessa ovat. Normaalissa demokratiassa jossa olisi vapaa lehdistö ja riippumaton turvallisuuspoliisi olisivat tällaiset seikat tarkistettu jo Suomalaisen oikeusvaltion vastaisen persukultin perustamisvaiheessa.


    • TimolleKaljaa

      Timolle kaljaa!

    • kjkjkjkjkjkjkjk

      Soini tunnusti vihdoin tavoitteenaan olevan maailmanlopun!

      "Timo Soini: Enää puuttuvat vain heinäsirkat ja maailmanloppu"

      "Kaikki on meidän syytä. Suomi impivaaralaistuu, ahdasmielistyy, ukkoutuu, suomalaistuu, käpertyy sisäänpäin, enää puuttuvat vain heinäsirkat ja ilmastouskonnon tyrkyttämä maailmanloppu."

      Lähde
      http://www.verkkouutiset.fi/kotimaa/soini_sinimulta-35810

    • markkatakaisin

      Soini on syytön. Turhaan vihervassarit viserrätte.

    • viurutauru

      Soini on narsistinen populisti ja minä-minä-miehiä. Minä yksin tein Suomen toiseksi suurimman puolueen on Soinin yleinen sanonta. Siihen ei ilmeisesti ole tarvittu muita henkilöitä eikä puolueen hyväksi tehneitä miehiä ja naisia, kansanedustajista puhumattakaan. Tajusihan narsistikin viimein, ettei puolueväkeä voi ikuisesti pettää.

    • faktaperse2017

      Soini rakastaa vain yhtä ihmistä ja sen palvonnan kohteen hän näkee aina peilistään.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi miehet kohtelevat mua huonosti

      Oon nyt tapaillut kolmea ihmistä. Ensimmäisen kanssa nähtiin kolme kertaa, ja meidän oli tarkoitus mennä leffaan tiettyn
      Sinkut
      174
      3265
    2. Minä haluun vaa oikeesti kuulla

      Että sulla on kaikki hyvin. Ihan oikeasti haluan. Ehkä meitä ei sit ollu tarkotettu yhteen, mut oot mulle äärettömän tär
      Ikävä
      60
      1358
    3. Ajattelen sinua

      aamuin, päivin, illoin. Toisinaan en yölläkään saa nukutuksi, kun pyörit mielessäni. Olemme molemmat aikuisia, etkä tiet
      Ikävä
      41
      1062
    4. Voisiko kaivattusi tehdä jotain mitä

      Et voisi antaa anteeksi
      Ikävä
      51
      985
    5. Pariisin olympialaisissa miesnyrkkeilijä löi naisnyrkkeilijän 46 sekunnissa keskeytyskuntoon

      Algerian kohunyrkkeilijä nousi kehään – vastustaja luovutti hetkessä ja murtui itkuun https://www.is.fi/urheilu/art-2000
      Maailman menoa
      95
      902
    6. Onko sulla mitään todisteita

      Että olisin ihastunut sinuun?
      Ikävä
      55
      865
    7. Melko hyvin tunnen jo hänet

      Hän ei ole sopiva. Jotain hyvää tässä palstan seuraamisessa on ollut. Omien ajatusten ja tunteiden jäsentämisen lisäksi
      Ikävä
      69
      807
    8. Pim pom, Ovikello soi. :D

      Mitä tekisit jos kaivattusi ilmestyisi ovesi taakse?
      Ikävä
      64
      795
    9. Olisikin se meidän tapaaminen jo liian jännää

      Näin pitkän ajan jälkeen.
      Ikävä
      56
      790
    10. Tänään (1.8) on maailman ylikulutuspäivä

      Vuonna 1970 maailman ylikulutuspäivä oli joulukuun 23. päivä. Vuosituhannen alussa vuonna 2000 se osui lokakuun 4. päivä
      Maailman menoa
      75
      784
    Aihe