Onko turussa muita gay paikkoja kuin Suxes ja Svenska klubben?
Kiitos tiedoista!
Turun homopaikat
59
6975
Vastaukset
Tässä muutama missä minä olen homona käynyt:
Cocoloco
Wishy Bar
Hasses pub
Sir Okkes
Bambu
Akselin Tupa
Alepub
Bolters
Pelimies
Hummpub
Silvermoon
Marilyn
Pocket
Hunters inn
Toimisto
Wanha Mylly
Kulmabaari
Apollo
Oliver
Ripido
Vanha varis
Tower
Suxes
Höveli
Navigare
Sade
Kipparin kulaus
Koivulan kreivi
Streetbar 95
Ruhsthollin krouvi
FOX
Daily News
Port Atrhur
Surutoin
Pietro
Tinatuoppi
Masan baari
Börs
Forte
Vapari
Dynamo
Mäntytuoppi
Bar44
Runostuoppi
Iloinen härkä
Peipsi
Kirjuri
RokBar
Ja Linna pub- Walitsisiedesvuohen
Sultahan ei puutu enää kuin Mosel, olisit ollut siellä 50 vuotta sitten, turpiis olis tullut. Eikö se vituta(?) olla homo. Lykkiä pippeliä toisen persieesen.
- Anonyymi
Kiva että on joku paikka missä vois binkundi kaapeissa vielä ja vähän kokemusta seksistä raaavaiden miesten kanssa. Mutta olisi kiva saada toteuttaa mun fantasiani ja antaa niiden miesten imee ja hieroo mun kullia ja kun oikein palvotaan niin ei haittaa kunhan osaa pitää hampaat irti kullista kun imee mua ja sheivatun mut komee ja vahva kulli olis varmaan kiva lisä teidän porukoissa..
- Anonyymi
Walitsisiedesvuohen kirjoitti:
Sultahan ei puutu enää kuin Mosel, olisit ollut siellä 50 vuotta sitten, turpiis olis tullut. Eikö se vituta(?) olla homo. Lykkiä pippeliä toisen persieesen.
Pian koko Suomi homoilee.
- Anonyymi
Hintahtavaa menoa.
- Anonyymi
Walitsisiedesvuohen kirjoitti:
Mikä siinä kakkasessa reijässä oikein kiinnostaa?
- Gunnarpässi
Pansion metsäbubi on kuuluisa paikka.
- pussilla
Ja Ruissalon nakuranta.
- Anonyymi
pussilla kirjoitti:
Ja Ruissalon nakuranta.
Siellä vaan n~ssitaan urakalla!
Miehet toisiaan. - Anonyymi
Pansion Metsäpubissa on tarjolla metsähupia.
- gaytakuubbaan
paras paikka on hinttaripuisto eli rautatieaseman puisto, jo 60 luvulta lähtien.
- Lomalainen
Löysin seuraa Ellistä & Gunnarista.
- eivapaamuurari
Korkean tason homot jos mielestäsi olet sellainen, niin rauhankatu 15 "Sininen sali" on oikea paikka.
- Klurps
Taikka: Vähä Hämeenkatu sileläkin on eräs b-paikka.
- Anonyymi
Hei
- Anonyymi
Hei Mikä on suunnitelmasi?
- Anonyymi
Korkean tason homostelua tiedossa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Korkean tason homostelua tiedossa.
Millaista on tällainen "korkean tason homoilu"??
- James_Poronsarvi
Turun persujen puoluetoimisto!
- Mööl
Tää ei oo turussa mutta välillä on raision huvilinnun pihalla porukkaa tekemässä kivaa
- Pökköäpesään
Nimikin jo kertoo sen että siellä on ilo ylimmillään.
- MdeWit
Mutta missä saan varmasti jelkkua hanuriini?
- Anonyymi
Täältä. Ota yhteyttä jos olet kiinnostunut!
- Anonyymi
Ois vaan ehkä kiva jne
- YlpeäJaVihreä
https://vimeo.com/200672866
"One of the smartest, most compelling videos I’ve seen in years." - HuffPost Queer Voices
"Incredible...essential and provocative viewing...a bold and audacious celebration of gay sex" - PromoNews
"It’s educational, sometimes voyeuristic, and absolutely engrossing." - Vulture
"With ‘House Of Air’, Maclean is in many ways picking up where George Michael left off. Delivering queerness in its most unapologetic and honest form, it aims for the heart of a beige hetero-society and scores a direct hit." - Hey-Nineteen
"While a vast majority of queer musicians fuss over packaging their music for mainstream and heterosexual audiences, House of Air does the complete opposite – celebrating a history that can’t simply be rolled in glitter." - SameSame
"Unlike anything you ever watched on Youtube." - Fucking Young- wakkinjuu
Älä' saatanan retku mulla ruottia puhu!
- Gatorade.center
Turkuhalli voisi olla yksi hyvä paikka.
- Heteroasenne
Homoilu on perseestä!
- Anonyymi
Kirjaimellisesti.
- Anonyymi
Mikä on suunnitelmasi?
- Anonyymi
Hei missä sinä olet
- Anonyymi
Mä oon homo jos joku haluu tulla juttelee kik on lateksi04 ja snäp on lkinnari5966 oon koht 17
- Anonyymi
Tiedättekö, eläinsuojelija Olavi Mäjenpää on kuollut.
Waltteri voi hyvin Pansiossa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Waltteri voi hyvin Pansiossa.Markus Jansson tykkää pojista
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Markus Jansson tykkää pojista
Waltterilla menee huonosti Olvin kuoleman jälkeen.
Ei edes päässyt jäseneksi Pansion vaalilautakuntaan - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Waltterilla menee huonosti Olvin kuoleman jälkeen.
Ei edes päässyt jäseneksi Pansion vaalilautakuntaanToivottavasti pärjasivät siellä ilman Waltteria.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toivottavasti pärjasivät siellä ilman Waltteria.
Yritti se Waltteri Paavo Väyrysen siivellekin.
Paavo ei huolinut. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Waltteri voi hyvin Pansiossa.Waltteri siis homoilee Pansiossa.
- Anonyymi
Oon kuullu, et siitin miehen pyllyssä on rakkautta.
- Anonyymi
Rakkautta peräsuoleen ja kakkaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
koskahan Waltsu tuo taas Tuksun rippaamaan Pansioon
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
koskahan Waltsu tuo taas Tuksun rippaamaan Pansioon
Tuksu on tällä hetkellä Suomessa.
Pansio odottaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuksu on tällä hetkellä Suomessa.
Pansio odottaa.Turkuhan on homojen pääkaupunki, Turku on Suomen persereikä maantieteellisestikin tarkastellen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Turkuhan on homojen pääkaupunki, Turku on Suomen persereikä maantieteellisestikin tarkastellen.
Muualla perse on ehkä (Suomi-neidon) hameenhelman alalaidassa, onneksi luojan kiitos ei Turussa! Hyvä että näin alkeellisten anatomian tietojen osaajat pysyvät omissa maakuopissaan kaukana sivistyksen kehdosta, Suomen Pariisista!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muualla perse on ehkä (Suomi-neidon) hameenhelman alalaidassa, onneksi luojan kiitos ei Turussa! Hyvä että näin alkeellisten anatomian tietojen osaajat pysyvät omissa maakuopissaan kaukana sivistyksen kehdosta, Suomen Pariisista!
Suomi on transu suomi nykyään, suomalaiset ovat myös persjalkaisia urpoja ja turkulaiset ruottalaisten ja mustalaisten risteytyksiä, ei hyvältä näytä siellä kurahaarojen "pariisissa".
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näkisittepä, millainen Adonis Waltteri on !
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hallituksen linja. Sitäpaitsi Ihmisoikeudet ja tasa-arvo. Rakkaus voittaa
- Anonyymi
Maailmassa on kulttuureja joissa ei tunneta pedofiliaa eikä sitä tuomita.
- Anonyymi
Moi tuleeko joku ulos tai onko joku olen turussa
- Anonyymi
Joku tulee ulostamaan Turkuun.
- Anonyymi
Suomi on hinttivaltio ja maahanmuutajat pätkii kantaväestöä mennetullen
- Anonyymi
Mitähän Waltterile nykyään kuuluu ?
Vieläkö Pansiossa asuu. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitähän Waltterile nykyään kuuluu ?
Vieläkö Pansiossa asuu.Mitä Markukselle kuuluu?
- Anonyymi
Rautatienpuisto iltaisin on meikäläisten suosima paikka ilkut vuosikymmeniä.
- Anonyymi
Martinsillan grillillä kokoontuu joka päivä paljon homoja. Sinne vaan rohkeasti puristelemaan perseitä. Kyllä homo homon tuntee.
Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .452937Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen462844Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242629Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3381694- 711074
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101051Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.193917Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että101772Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26760- 43722