Minulla on useita eri maksuhäiriöitä (kymmeniä) ja velkaa oli pahimmillaan melkein 40 000 ulosotossa. Nyt velat kuitattu, mutta luottotiedot tietenkin menneet ja maksuhäiriö näkyy vielä ehkä parisen vuotta.
Minulla on laajalti vakuutuksia, mm. koti-, terveys-, matka-, auto (kaskoineen)- vakuutukset ja pelkään, että jos teen muutoksia niihin, niin irtisanovat vapaaehtoiset vakuutukset maksuhäiriöiden takia. Muutoksia tehdessä tsekkaa at luottotiedot ja tuolloin asia tulee ilmi.
Onko kellään kokemuksia? Irtisanovatko vakuutuksia maksuhäiriöiden takia, vaikka ko.vakuutusmaksut hoidettu asianmukaisesti?
Maksuhäiriö ja voimassaolevat vakuutukset
Clerk
1
69
Vastaukset 1
Voimassaolevat vakuutukset pysyvät muuttumattomina ja jos teet vain muutoksia niin olettaisin että ei hätää. Tietääkseni luottotiedot tarkastetaan vain kun tehdään uusia sopimuksia. Ja ainakin siinä tapauksessa jos vakuutusyhtiö vaihtuu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ny se loppuu ( Kuhmo)
Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.481240Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan
Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt13965- 93957
- 37648
- 73635
- 26441
Nainen, miten suhtautuisit
Jos mies ehdottaisi tapaamista? Entä siihen, jos mies kertoisi tapaamisessa tunteistaan ja haluaisi seurustella?53420Voitko kirjoittaa mulle tänne mies?
Jos täällä käyt? Ihan kaverimielessä, jos ei muuten? Haluaisin jutella sinun kanssa. Mulla on edelleen jotenkin niin h30413- 23407
Kaivattusi tärkein ulkoinen tuntomerkki
Onko jokin muu kuin yleinen kuten kaunis, laiha. hyväkroppainen jne.15389