Onni ilmoittautuu palvelukseen
34
<50
Vastaukset
- OnniiOletSekaisin
Mitä väriä?
Se joka toista sanoo, itse on. Vanha "hiekkalaatikon viisaus" joka pätee edelleen.
En ymmärtänyt kysymystänne, joten en vastaa siihen *hymy*- kiittivaan
Metalli viininpunainen, kiitos.
- bmw5sarja
Onni taitaa olla luonteeltaan melko boheemi tapaus :)
- IhanaaOnni
jalkaa toisen eteen ;))
- PitkäTakit
Minä odotin muuten koko ajan, että milloin se aurinkolasipäinen ampuu sen solistin. hullu ajatus, mutta ajattelin hänet palkkamurhaajaksi, joka lopulta ampuu laulajan. Muuten Onni. se vappupallo kysymyksesi. Muistin nyt. taisin silloin kirjoittaa, että 70 kg ihmisen nostamiseen tarvitaan 14000 palloa, jos yhden pallon kantokyky on 50 grammaa. Tuli pilkkuvirhe. Tarkoitin 5 grammaa eli 0,005 g. Helppo laskea, kun jakaa 70 / 0,005. täisi aina olla silmälasit, kun käsittelee lukuja. Mitä onnin äitienpäivään ?
Saat anteeksi laskuvirheesi, erehtyminen on inhimillistä. Äitienpäivähän on vasta huomenna, toukokuun toinen sunnuntai.
- PitkäTakit
Onnii kirjoitti:
Saat anteeksi laskuvirheesi, erehtyminen on inhimillistä. Äitienpäivähän on vasta huomenna, toukokuun toinen sunnuntai.
Niin onkin :D)) Tarkoitin, että mitä huomiseen äitienpäivääsi. syötkö kakkua ? En ota toista erehdystä niskoilleni, vaikka kuinka yrität :D)) Että muistaisin muka äitienpäivän väärin. Onneksi huomasin nyt ajoissa virheeni, ettei tarvitse huomenna tulla korjaamaan :D)) Harasoo
PitkäTakit kirjoitti:
Niin onkin :D)) Tarkoitin, että mitä huomiseen äitienpäivääsi. syötkö kakkua ? En ota toista erehdystä niskoilleni, vaikka kuinka yrität :D)) Että muistaisin muka äitienpäivän väärin. Onneksi huomasin nyt ajoissa virheeni, ettei tarvitse huomenna tulla korjaamaan :D)) Harasoo
En tiedä vielä, ehkä..
- etsämikäänOnniepäonni
Kenet palkkasit? Ton tuolla toisessa ketjussako? Joka veti liinat kiinni.
- kysynsinulta
Onni haravoitaisko yhdessä joku päivä? Tai sinä haravoit ja minä katselen! :)
- Palvelukseen
Onkos Onni käynyt jo kutsunnoissa?
Velvollisuus hoidettu aikoja sitten. Hienoja omakuvia laitoitte itsestänne, kiitämme niistä kumarruksen kera. *hymy*
- Seuraavaillavaan
Onni lähdetkö oluselle?
- Oiviston_Ippa
Onni: kuka sua sanoo onniksi? Onko se sun oma joka sanoo onniksi?
- hilmanhajatusyöhön
Tyynyliinassa
tummia täpliä
sinä et uskalla vastata
minä en uskalla tulla
yhteinen onnettomuus
vähempikin riittää
kiukuttelemme
vain toisillemme
<3 nenänpääpusut- Ajatusta
Osuvaa tosiaan :))
- Äitienpäivänen
Mitä palveluksia haluaisit tehdä?
- hilmanhajatusiltaan
Löysin tammenterhon
Veden silittämän
puhtaan
kuin rehti hyväsydäminen
nakkasin sen matkaan.
Halusin unohtaa
Koko päivän
ahkeroi linnut,orava ja onni
kantoivat terhon eteeni
en voi unohtaa
enkä elää ilman
tammenterhoani - hilmanhajatusiltaan
Tiedoksi: Tammenterhostani en luovu
Mutta totta puhuakseni
kaikki tarvitsisivat tuon
tammenterhon
oikeamielisen , sileän , puhtaan
ja hyväsydämisen ja kerholla
puitteet toimintaansa
ja minä yritän hymyllä
päästä kerhon jäseneksi
mutta en enää tammenterhosta
luovu
*hymy* hilmanhajatusiltaan kirjoitti:
Tiedoksi: Tammenterhostani en luovu
Mutta totta puhuakseni
kaikki tarvitsisivat tuon
tammenterhon
oikeamielisen , sileän , puhtaan
ja hyväsydämisen ja kerholla
puitteet toimintaansa
ja minä yritän hymyllä
päästä kerhon jäseneksi
mutta en enää tammenterhosta
luovu
*hymy*Ei aarteista kannata luopua.
- terveellinenliikunta
Kuluta enemmän kaloreita!
http://www.iltalehti.fi/rakkausjaseksi/2015050819650819_lz.shtml
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2032143
- 1341178
- 1131073
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa23827- 58796
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34751ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42638Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175584Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46567- 10540
