Onni ilmoittautuu palvelukseen

34

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • OnniiOletSekaisin

      Mitä väriä?

      • Se joka toista sanoo, itse on. Vanha "hiekkalaatikon viisaus" joka pätee edelleen.
        En ymmärtänyt kysymystänne, joten en vastaa siihen *hymy*


      • kiittivaan

        Metalli viininpunainen, kiitos.


    • bmw5sarja

      Onni taitaa olla luonteeltaan melko boheemi tapaus :)

      • Niin tai näin, kuka tietää.


    • IhanaaOnni

      jalkaa toisen eteen ;))

      • Tänään ei kyllä jaksa ;)


    • PitkäTakit

      Minä odotin muuten koko ajan, että milloin se aurinkolasipäinen ampuu sen solistin. hullu ajatus, mutta ajattelin hänet palkkamurhaajaksi, joka lopulta ampuu laulajan. Muuten Onni. se vappupallo kysymyksesi. Muistin nyt. taisin silloin kirjoittaa, että 70 kg ihmisen nostamiseen tarvitaan 14000 palloa, jos yhden pallon kantokyky on 50 grammaa. Tuli pilkkuvirhe. Tarkoitin 5 grammaa eli 0,005 g. Helppo laskea, kun jakaa 70 / 0,005. täisi aina olla silmälasit, kun käsittelee lukuja. Mitä onnin äitienpäivään ?

      • Saat anteeksi laskuvirheesi, erehtyminen on inhimillistä. Äitienpäivähän on vasta huomenna, toukokuun toinen sunnuntai.


      • PitkäTakit
        Onnii kirjoitti:

        Saat anteeksi laskuvirheesi, erehtyminen on inhimillistä. Äitienpäivähän on vasta huomenna, toukokuun toinen sunnuntai.

        Niin onkin :D)) Tarkoitin, että mitä huomiseen äitienpäivääsi. syötkö kakkua ? En ota toista erehdystä niskoilleni, vaikka kuinka yrität :D)) Että muistaisin muka äitienpäivän väärin. Onneksi huomasin nyt ajoissa virheeni, ettei tarvitse huomenna tulla korjaamaan :D)) Harasoo


      • PitkäTakit kirjoitti:

        Niin onkin :D)) Tarkoitin, että mitä huomiseen äitienpäivääsi. syötkö kakkua ? En ota toista erehdystä niskoilleni, vaikka kuinka yrität :D)) Että muistaisin muka äitienpäivän väärin. Onneksi huomasin nyt ajoissa virheeni, ettei tarvitse huomenna tulla korjaamaan :D)) Harasoo

        En tiedä vielä, ehkä..


    • etsämikäänOnniepäonni

      Kenet palkkasit? Ton tuolla toisessa ketjussako? Joka veti liinat kiinni.

      • Videon idea oli Joe Strummer ja hieno kappale. Kaurismäen elokuva.


    • kysynsinulta

      Onni haravoitaisko yhdessä joku päivä? Tai sinä haravoit ja minä katselen! :)

      • Riippuu pitkälti siitä kuka olet ;)


    • Palvelukseen

      Onkos Onni käynyt jo kutsunnoissa?

      • Velvollisuus hoidettu aikoja sitten. Hienoja omakuvia laitoitte itsestänne, kiitämme niistä kumarruksen kera. *hymy*


    • Seuraavaillavaan

      Onni lähdetkö oluselle?

      • Toki, muista ottaa kukkaro mukaan ;)


    • Oiviston_Ippa

      Onni: kuka sua sanoo onniksi? Onko se sun oma joka sanoo onniksi?

      • Varmaan kaikki kutsuvat minua Onniksi, ainakin täällä.


    • hilmanhajatusyöhön

      Tyynyliinassa
      tummia täpliä
      sinä et uskalla vastata
      minä en uskalla tulla
      yhteinen onnettomuus
      vähempikin riittää
      kiukuttelemme
      vain toisillemme
      <3 nenänpääpusut

      • Hieno runonen, kiitos siitä.


      • Ajatusta

        Osuvaa tosiaan :))


    • Äitienpäivänen

      Mitä palveluksia haluaisit tehdä?


      • hilmanhajatusiltaan

        Löysin tammenterhon
        Veden silittämän
        puhtaan
        kuin rehti hyväsydäminen
        nakkasin sen matkaan.
        Halusin unohtaa
        Koko päivän
        ahkeroi linnut,orava ja onni
        kantoivat terhon eteeni
        en voi unohtaa
        enkä elää ilman
        tammenterhoani


      • Palstalaisten kesken,
        perustimme kerhon,
        jäsenmaksuksi määräsimme
        yhden tammenterhon.

        *hymy*


      • hilmanhajatusiltaan

        Tiedoksi: Tammenterhostani en luovu
        Mutta totta puhuakseni
        kaikki tarvitsisivat tuon
        tammenterhon
        oikeamielisen , sileän , puhtaan
        ja hyväsydämisen ja kerholla
        puitteet toimintaansa
        ja minä yritän hymyllä
        päästä kerhon jäseneksi
        mutta en enää tammenterhosta
        luovu
        *hymy*


      • hilmanhajatusiltaan kirjoitti:

        Tiedoksi: Tammenterhostani en luovu
        Mutta totta puhuakseni
        kaikki tarvitsisivat tuon
        tammenterhon
        oikeamielisen , sileän , puhtaan
        ja hyväsydämisen ja kerholla
        puitteet toimintaansa
        ja minä yritän hymyllä
        päästä kerhon jäseneksi
        mutta en enää tammenterhosta
        luovu
        *hymy*

        Ei aarteista kannata luopua.


    • terveellinenliikunta
      • Kiva juttu hei.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      203
      2143
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      134
      1178
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1073
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      23
      827
    5. 58
      796
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      751
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      638
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      584
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      567
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      10
      540
    Aihe