Onni ilmoittautuu palvelukseen
34
<50
Vastaukset
- OnniiOletSekaisin
Mitä väriä?
Se joka toista sanoo, itse on. Vanha "hiekkalaatikon viisaus" joka pätee edelleen.
En ymmärtänyt kysymystänne, joten en vastaa siihen *hymy*- kiittivaan
Metalli viininpunainen, kiitos.
- bmw5sarja
Onni taitaa olla luonteeltaan melko boheemi tapaus :)
- IhanaaOnni
jalkaa toisen eteen ;))
- PitkäTakit
Minä odotin muuten koko ajan, että milloin se aurinkolasipäinen ampuu sen solistin. hullu ajatus, mutta ajattelin hänet palkkamurhaajaksi, joka lopulta ampuu laulajan. Muuten Onni. se vappupallo kysymyksesi. Muistin nyt. taisin silloin kirjoittaa, että 70 kg ihmisen nostamiseen tarvitaan 14000 palloa, jos yhden pallon kantokyky on 50 grammaa. Tuli pilkkuvirhe. Tarkoitin 5 grammaa eli 0,005 g. Helppo laskea, kun jakaa 70 / 0,005. täisi aina olla silmälasit, kun käsittelee lukuja. Mitä onnin äitienpäivään ?
Saat anteeksi laskuvirheesi, erehtyminen on inhimillistä. Äitienpäivähän on vasta huomenna, toukokuun toinen sunnuntai.
- PitkäTakit
Onnii kirjoitti:
Saat anteeksi laskuvirheesi, erehtyminen on inhimillistä. Äitienpäivähän on vasta huomenna, toukokuun toinen sunnuntai.
Niin onkin :D)) Tarkoitin, että mitä huomiseen äitienpäivääsi. syötkö kakkua ? En ota toista erehdystä niskoilleni, vaikka kuinka yrität :D)) Että muistaisin muka äitienpäivän väärin. Onneksi huomasin nyt ajoissa virheeni, ettei tarvitse huomenna tulla korjaamaan :D)) Harasoo
PitkäTakit kirjoitti:
Niin onkin :D)) Tarkoitin, että mitä huomiseen äitienpäivääsi. syötkö kakkua ? En ota toista erehdystä niskoilleni, vaikka kuinka yrität :D)) Että muistaisin muka äitienpäivän väärin. Onneksi huomasin nyt ajoissa virheeni, ettei tarvitse huomenna tulla korjaamaan :D)) Harasoo
En tiedä vielä, ehkä..
- etsämikäänOnniepäonni
Kenet palkkasit? Ton tuolla toisessa ketjussako? Joka veti liinat kiinni.
- kysynsinulta
Onni haravoitaisko yhdessä joku päivä? Tai sinä haravoit ja minä katselen! :)
- Palvelukseen
Onkos Onni käynyt jo kutsunnoissa?
Velvollisuus hoidettu aikoja sitten. Hienoja omakuvia laitoitte itsestänne, kiitämme niistä kumarruksen kera. *hymy*
- Seuraavaillavaan
Onni lähdetkö oluselle?
- Oiviston_Ippa
Onni: kuka sua sanoo onniksi? Onko se sun oma joka sanoo onniksi?
- hilmanhajatusyöhön
Tyynyliinassa
tummia täpliä
sinä et uskalla vastata
minä en uskalla tulla
yhteinen onnettomuus
vähempikin riittää
kiukuttelemme
vain toisillemme
<3 nenänpääpusut- Ajatusta
Osuvaa tosiaan :))
- Äitienpäivänen
Mitä palveluksia haluaisit tehdä?
- hilmanhajatusiltaan
Löysin tammenterhon
Veden silittämän
puhtaan
kuin rehti hyväsydäminen
nakkasin sen matkaan.
Halusin unohtaa
Koko päivän
ahkeroi linnut,orava ja onni
kantoivat terhon eteeni
en voi unohtaa
enkä elää ilman
tammenterhoani - hilmanhajatusiltaan
Tiedoksi: Tammenterhostani en luovu
Mutta totta puhuakseni
kaikki tarvitsisivat tuon
tammenterhon
oikeamielisen , sileän , puhtaan
ja hyväsydämisen ja kerholla
puitteet toimintaansa
ja minä yritän hymyllä
päästä kerhon jäseneksi
mutta en enää tammenterhosta
luovu
*hymy* hilmanhajatusiltaan kirjoitti:
Tiedoksi: Tammenterhostani en luovu
Mutta totta puhuakseni
kaikki tarvitsisivat tuon
tammenterhon
oikeamielisen , sileän , puhtaan
ja hyväsydämisen ja kerholla
puitteet toimintaansa
ja minä yritän hymyllä
päästä kerhon jäseneksi
mutta en enää tammenterhosta
luovu
*hymy*Ei aarteista kannata luopua.
- terveellinenliikunta
Kuluta enemmän kaloreita!
http://www.iltalehti.fi/rakkausjaseksi/2015050819650819_lz.shtml
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1075081Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631453333Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503175Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4352391Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2461473Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito121271- 761227
- 781221
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde311178Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1261086