Yksinkertainen kysymys: Minkälaisia treenejä peruskurssin jälkeen on?
Lähinnä tarkoitan, kuinka raskaita treenit on?
Peruskurssillahan treenailu oli oman ohjaajani mukaan "kevyttä aerobista harjoittelua", itselläni ei ole mikään kovin hyvä kunto, joten tämä "kevyt" harjoittelukin teki joskus aika tiukkaa.
Peruskurssin jälkeenhän tahti kovenee(ainakin tälläisen tiedon olen saanut), mutta kuinka paljon ja kuinka nopeesti?
Olen lähinnä huolissani, että pysynkö mukana, tottakai se kunto kasvaa siinä harjoittelun ohessa, mutta jos viitsisitte kertoa omia kokemuksianne treenien lihaskunto jne. puolesta? =)
Peruskurssin jälkeen?
2
932
Vastaukset
- siiitä
kuka on ohjaaja. Esimerkiksi erään entisen ohjaajani treeneissä keskityttiin lähinnä tekniikkapuoleen ja sovittiin että kaikki treenaa sitten kuntoa omalla ajalla :), mielestäni erittäin hyvä järjestely. Toiset ohjaajat saattavat pitää todella raskaitakin fyysisiä treenejä.
Mutta älä vaivaa sillä päätäsi, kyllä se kunto siinä nousee. Eikä sekään haittaa jos ei pysy muiden tahdissa. - VKA
Yleisesti ottaen peruskurssin jälkeen harjoitukset muuttuvata fyysisemmäksi.
Ainakin meillä tosin oletetaan, että ihmiset oppivat peruskurssin aikana reenaamaan oman kuntonsa mukaan eivätkä kilpaile suorituksilla.
On aivan eri asia olla hyväkuntoinen 20v mies joka on aina harrastanut urheilua kuin esim. 40v. kahden lapsen äiti joka ei koskaan ole harrastanut liikuntaa.
Eri ihmisillä on eri lähtökohdat. Jokainen voi reenata kovaa omaan kuntoonsa nähden.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857525- 975434
- 2624683
- 484592
- 643312
- 502738
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222388- 532384
Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292352- 412214