Limiitti.fi entinen laina.com

amelieamande86

Mä tulin kertomaan asian, koska mua tällä hetkellä harmittaa vituttaa eräs asia. Menin ottamaan tästä firmasta pienen pikavipin, ja sen jälkeen käskettiin kirjautua sisään ja varmistaa sähköpostisoite, mähän tein työtä käskettyä, ja jouduin naputtamaan jonkun koodin 4 kertaa kun se ei ottanut jostain syystä sitä, niin sit kun olin varmistanut sähköpostiosoitteen summa olikin noussut yhtäkkiä. 9:llä eurolla, mutta rahaa sekin on. Eli tää on mielestäni törkeää.
Mietin teenkö valitukse.n johonkin, jos mä joudun maksamaan sen suuremman summan. Eihän tällainen ole asiakkaita kohtaan oikein, että ensin mainostetaan - ei piilokuluja, ja sit kun joutuu varmisteleen noita osotteita yhtäkkiä siitä rokotetaan asiakkaan lompakosta. EI NÄIN.

limiitti.fi entinen laina.com, laina.com oli hyvä palvelu, joka nyt muuttunut limiitiksi, ja uusi rahastusmuoto on valmis.
= Osaltani viimeinen kerta.

Lisäksi se, että mun piti antaa omat pankkitunnukset saitille/ohjelmaan, joka "hakkeroi" mun tiliä. EI. Kaikkeen sitä ihminen suostuu rahan tarpeessa. Tyhmää, ja olen ennen kiertänyt kaukaa tuollaiset jutut. Toivottavasti ei koidu myöhemmin ongelmia. Mut ei enää koskaan kiitos.

10

1111

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • piilorahoitusta

      Miksi ihmeessä ihmiset suosuu ilmoittamaan pankkikoodejjaan (mukamas luotettavalle Instantorille), minä en koskaan suostuisi. Minusta paras pikavippi tällä heltkellä on nanolaina jos tarvii vain muutaman satasen. Limiitteihin ei pidä sortua, kaikissa on hirvittävät korot.

    • amelieamande999

      Mä erehdyin. Kuulemma se korjaa itse "saldon" uusille asiakkaille. Mutta se summa minkä näin, mun silmä ei valehdellut. Seuraavasta nostosta tuli 8e kuluja, joka on ok, koska mä NÄIN sen summan heti, niin se on ihan ok. Mutta asia on selvitetty laitoin yhteydenoton sinne. Vastasivat asiallisesti ja tosi pian.
      Mut tää on vaan hätä, sit mä käsken poistamaan tietoni asiakasrekistelistä. Emt. vaikeeta elää näin. Onneksi ei velkaa. Nämäkin jota joudun joskus harrastaan, maksan heti pois seuraavista rahoista. Semmosta. Eipä tässä mitään. Kova stressi niin tuppaa kaikki kaatuun päälle, ja pienetkin asiat tuppaa saamaan hermoromahduksen partaalle. T

    • amelieamande977

      LAINAVAIHTOEHDOT (todellinen vuosikorko 50,5%) Siis mitä hemmettiä? Tuollaisesta paikastako? Järkyttävän kallis.

      Mut pahoittelut limiitille. Onneksi tarkistin asian. Tämä on kuitenkin mielestäni luotettava paikka. Kunpa tää ainainen kikkailu loppuisi joskus... eikö? : /

    • amelieamande869

      Siis tuossa NANOLAINASSA.... Koskaan en ole nähnyt noin suurta vuosikorkoa. Missään. Elloksellakin jotain yli 30 % ja ajattelin että huh...

      • vippiviisas

        Kannattaa katsoa lainan absoluuttista hintaa eikä tuijotella "todellisia" vuosikorkoja. Rahan ja velkojen yksikkö on euro eikä prosentti. Todellisen vuosikoron virallinen laskukaava on sitä paitsi harhaanjohtava alle vuoden pituisissa lainoissa. Satasen Nanolaina maksaa vaivaiset 10 snt päivässä. Mikä on mielestäsi sitten kohtuullinen hinta? Yksi sentti viikossa?


      • banolainanano
        vippiviisas kirjoitti:

        Kannattaa katsoa lainan absoluuttista hintaa eikä tuijotella "todellisia" vuosikorkoja. Rahan ja velkojen yksikkö on euro eikä prosentti. Todellisen vuosikoron virallinen laskukaava on sitä paitsi harhaanjohtava alle vuoden pituisissa lainoissa. Satasen Nanolaina maksaa vaivaiset 10 snt päivässä. Mikä on mielestäsi sitten kohtuullinen hinta? Yksi sentti viikossa?

        Nanolainan 500 prosentin vuosikorkoinen laina pelasti minun talouteni. Kiitos, nano-nano-piip-piip.


      • vippiviisas
        banolainanano kirjoitti:

        Nanolainan 500 prosentin vuosikorkoinen laina pelasti minun talouteni. Kiitos, nano-nano-piip-piip.

        Sun taloutesi on pelastanut nyt joku muu kuin Nanolaina. Nanolainan vuosikorko on nimittäin 29 prosenttia plus käsittelykulu 2-14 €.

        http://www.nanolaina.fi/


    • Haistakaavittuvittu

      Kusetusta 2000 / 200 % korko. Vaikea päästä lyhennysvaiheeseen.

      • miksainaminimimaksu

        Niin varmasti on, jos meinaa ottaa isoja lainoja ja miettii samalla, että saisikohan tuonne lyhentää 50€/kk. Ei varmaan lyhene.


    • vaihtokannattaa

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      144
      2251
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1958
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1918
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1720
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1498
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1276
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1190
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1178
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1173
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1157
    Aihe