Neon ja isommat suuttimet e85: selle

neonkokeilu

Sanokaas amatöörille että kuinka isot suuttimet (siis millaiset) kannattaa vaihtaa neoniin (2000vm) että kulkis paremmin etanoliseoksella.
Täällä oli aikaisemmin ketju jossa puhuttiin tästä, mut on jo suljettu.
Ainakin 50/50 sekotuksella 95:sen kanssa tuntuu ihan hyvin kulkevan nyttenkin. Voi olla että naputus lisääntynyt kuukausien kuluessa, mutta voi johtuen muustakin. (220tkm.mittarissa) Kulutus ei ole mututuntumalla kasvanut ainakaan merkittävästi.
Auto on vanha joten ei tämä voi tulla kovin kalliiksi koko kokeilu.

3

129

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eiymmärrä

Mitä järkee?

• DGC

Onneksi kysyit sanalla "kannattaa", siihen on helppo vastata että ei kannata. Tankkaa seosta niin paljon kuin saat käyntiin ja käymään ilman vikavaloa ja tyydy siihen. Jos vikavalo ei pala niin koneen ääntely tuskin johtuu etanolista, enneminkin polttoaineessasi on liikaa bensaa.

• tepe72

Jos on valmistettu 2/2000 jälkeen eli on gn2 korinen niin ei tarvi muutoksia tehdä e85 varten.toimii ilman rukkailua eikä valo syty

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      673
      4509
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      19
      2195
    3. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      102
      1376
    4. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      16
      1214
    5. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      70
      1146
    6. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      66
      998
    7. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      123
      989
    8. Jos saan sinut elämääni

niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo
      Ikävä
      75
      925
    9. Tulee ikävä

Ja toivon että saan anteeksi ❤️
      Ikävä
      65
      876
    10. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Kitee
      252
      873
    Aihe