Ilman Ldliä ei olisi tämä "halpuutimme hintojamme" olisi onistunut..
Viyttu, siis Osuuskauppa on kusettant korkeilla hinnoillaan vuosikymmeniä.
Nyt se OSUUSKAUPP nöyrtyy ja lupaa jopa saleihensa hinnanalennuksia?
Naurettaavaa, nyt siis mummoin ja paappoihin - miksi ei ennen?
Lisäää Ldlin kaltaisiakappoja suomee.
Pane Arvone vaan petto lsää, nää saksalaiset ehkä ostavat talosikin tuleaisuudessa.
Osuuskauppa nöyrtyy, pakon edessä
7
<50
Vastaukset
- exSalora
Joo,aikas outoa tämä "nyt halpuutus koskee jopa Salejakin" - hienoa, kolmen vuoden päästä kuusjoelta saa makkaralenkin eurolla, muut tarvikket maksaakin siten enämpi.
- AMERIKaherkku
Onhan se Nöyrtynyt osuuskauppa sakaslaisen kaupan painostamana, kyll ny osuuskaupan lapinkaökeissä käy kuhina ---syttävä toisiaan,,,-kuka nyt ei ollt ajan tasalla-
Enhän minä tiennyt että saksalaiset noi ryntäö, hieronko sun kulliasi hyvitkseksi .....,saunassalapissa mainospäälliikkö pyytä osuskaupan johtajalta. - oskariolematonko
Eikös se Arvonen ole ollut eläkkeellä jo kymmenen vuotta. Voishan hänet jo jättää rauhaan. Muutenhan tuo on asiaa.
- AMERIKaherkku
Bonuksia muka maksetaan ja toisella kädellä Veäjälle laajennetaan mummojen Sale hinnoilla, perkele mitä kusetusta.
Saleissa edellenkin hinnat 30% korkeimma kun kaupungissame - siis edellee eläkeläiset MAKSSWAAT VENJÄN INVESTOINIT JOTKA TAPPIOLLAOVAT NYT. - kansakoulunopeaja
Osuuskaupa on vanha systeemi 1900 luvun alusta joka pitää purkaa.
Ehän ole mitenkään osuuskauppalaista että Venäjälle laajennetaan, mitä osuuskuntalaista se on jos suomesta osuuskauppa menee ryssienmaille?
Tulevaisuudessa Osuuskaupasta pitää tehdä osakeyhtiöja silloi maajusseille ei niin eään jaeta bouksia jotka nyt ovat veroista vapaita. - näinsemenee
sama mieltä, taitaa kohta ihramahatjohajat vaihtua nuorempiin jopa johtokunnassa - ovat kalkkeutuet ja rasvamaksoittuneet tarpeeksi.
- seddau
Ja ne pitkät jonot aamusta iltaan kahdella kassalla!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72518- 1211781
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill391487Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1231466Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1691308Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1571268- 1461260
- 521198
- 591138
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.531039