Mänttä-Vilppula

Ihmetys11

Miksei ko.kaupungilla oo omaa keskustelua?

27

685

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sote-esimerkki

      siellä ei ole kommentoitavaa kaikki sekasin kun huolimattoman halot liiterissä ei ne kerkiä riidoiltaan kirjoittelemaan.

      • Avaudu_rohkeasti

        Mitä sinulle Keuruun HOMOLLE muuta kuuluu?


    • kummitus

      Löytyykö sieltä muuta keskusteltavaa, kuin se Maakasperän kummitusmetsä?

    • Nähtyjuttu

      Täällä kun ei ole mitään keskusteltavaa. Ja se Maakasperän kummitusmetsä on huuhaajuttuja sekin.

      • vaikka.nähty

        Tuosta Maakasperän metsästä ja siihen liittyvästä legendasta saisi hyvän matkailuvaltin.


      • haikantienoutohahmo
        vaikka.nähty kirjoitti:

        Tuosta Maakasperän metsästä ja siihen liittyvästä legendasta saisi hyvän matkailuvaltin.

        Se Maakasperä on pelottava paikka eikä todellakaan mikään huuhaajuttu.
        Siellä tapahtuu tosi outoja luonnonilmiöitä joita ei saata selvitellä.


      • Nähtyjuttu
        vaikka.nähty kirjoitti:

        Tuosta Maakasperän metsästä ja siihen liittyvästä legendasta saisi hyvän matkailuvaltin.

        Tuo on kyllä totta.


    • kaapumusta

      haikantien varres olevas mettässä ainaski kummittelee

    • varokaaihmiset

      Älkää menkö maakasperälle!Siellä asuu raakoja ja sivistymättömiä ihmisiä,kuten Maakasia.

    • riitely-kesken

      eivät tiedä millä kielellä se avataan.

    • pisnesmiess

      Maakasperästä on tehtävä kulttuuriperintökohde ja Haikantien paholaisesta matkailuvaltti.

    • AnusRegtum

      Perslävestähän ei ylleensä kirjoiteta sen oikeella nimellä. Kuten ei Mänttä-Vilppulastakaan.

      • Nähtyjuttu

        "Se paikka jonka nimeä ei mainita", jotkut käyttävät myös Mänttä-Vilppulaa puhueassaan ko. alueesta. :D


    • H.L.Tre

      -Onhan se hieman outoa.. Juuri kävin 2.7.2015 Mäntän uudessa Gösta paviljongissa, joka on kyllä mahtavan hieno paikka, joka taiteesta ja rakennusarkkitehtuurista pitää. Suosittelen tutustumaan. Linkissä tietoa..
      -----
      http://www.serlachius.fi/fi/
      -----
      ps.ylläpitoon voi jättää pyynnön oman Mänttä-Vilppula keskustelun avaamiseksi... ,-)

      • OmaVikaKunOnSika

        täällä nuo vaan nillittää, mutteivat saa viestiä ylläpidolle aikaiseksi? Tuollaiset saavat ollakin ilman omaa keskustelu palstaa, koska ovat noin velttoa sakkia! Prkl!


      • vähän_kannustusta
        OmaVikaKunOnSika kirjoitti:

        täällä nuo vaan nillittää, mutteivat saa viestiä ylläpidolle aikaiseksi? Tuollaiset saavat ollakin ilman omaa keskustelu palstaa, koska ovat noin velttoa sakkia! Prkl!

        Hitaita hämäläisiä. :)

        Wikipediasta tarkistettuna Pirkanmaalla on 22 kuntaa, joista 11 on kaupunkeja. Suomi24:llä on avattu palsta kaikille muille kaupungeille paitsi Mänttä-Vilppulalle. Lisäksi neljällä muulla kunnalla on oma palsta.

        Nyt toimeksi!


    • 3-4
      • 3-4

        Eipä tuonnekaan laitettuun viestiin ylläpito ole millään lailla reagoinut. Onkohan paikkakunta lista luotu suomi24:n uudistuksen yhteydessä ja sitä ei muuteta? Ylläpito ei ole vastannut lupauksistaan huolimatta muihinkaan viesteihin tuolla.

        Yrittäkää nyt muut vuorostanne jotakin, jos keksitte.


      • 3-4

        Hyviä uutisia. Ylläpito on nyt vastannut pyyntöön palstan avaamiseksi Mänttä-Vilppulalle.

        "Hei,

        palstoja muokkaillaan lähiaikoina ja Mänttä-Vilppula tulee kyllä tuolloin saamaan oman palstansa. Meille voi ehdotuksia laittaa tänne tai sitten jos epäilyttää ettei kukaan huomaa, voi ehdotuksensa lähettää palautelomakkeen välityksellä.

        Kaikki viestit kyllä luetaan vaikka niihin ei vastattaisi. :)

        Terveisin,

        Suomi24 Ylläpito, Martta"

        http://keskustelu.suomi24.fi/t/13684767


      • vuotetaan

        Mitään ei ole ainakaan vielä tapahtunut.


      • 416

        Eikä vieläkään.


      • Eikoskaanenään

        Loistaa yhä poissaolollaan... Vaikka tuskin tuossa kukaan mitään menettää.

        Terveisin Ex Mänttäläinen, mutta ei koskaan uudestaan!


    • MörkömetsänHaamu

      Milloinkahan Maakasperä saisi oman keskustelupalstan.
      Siellä tapahtuu paljon mielenkiintoisempia asioita kuin esim jossain Kihniössä?

    • DatabaseExpert

      Palstaa ei ole tulossa. Tietokannan päivittäminen maksaa n. 15000 euroa.

      • ei-asiantuntija

        Tuntuu aika kovalta hinnalta yhden osion lisääminen Pirkanmaan alle. Vanhat Mänttä-Vilppulaa koskevat viestiketjut voisi pitää Yleistä Pirkanmaasta osion alla. Vanhojen viestiketjujen haarukoiminen mahdolliseen uuteen Mänttä-Vilppulaa koskevaan osioon vaatisikin paljon käsityötä.

        Lupauksesta huolimatta on siirtynyt vähän pitkälle palstan synnyttäminen. Onkohan koko suomi24:ään luotu yleensäkään uusia palstoja alkuperäisten lisäksi?


    • HomeopaattiVenhe

      Koillispirkanmaan "peräreikä", hyvää ei ole kuin OHITUSTIET ja TAITEET !

    • VipatonKulppula

      Ei muillakaan peräreijillä ole omaa palstaa.........

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      57
      1588
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1334
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      123
      1238
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1054
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      897
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      338
      839
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      734
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      646
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      643
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      612
    Aihe