Mänttä-Vilppula

Ihmetys11

Miksei ko.kaupungilla oo omaa keskustelua?

27

685

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sote-esimerkki

      siellä ei ole kommentoitavaa kaikki sekasin kun huolimattoman halot liiterissä ei ne kerkiä riidoiltaan kirjoittelemaan.

      • Avaudu_rohkeasti

        Mitä sinulle Keuruun HOMOLLE muuta kuuluu?


    • kummitus

      Löytyykö sieltä muuta keskusteltavaa, kuin se Maakasperän kummitusmetsä?

    • Nähtyjuttu

      Täällä kun ei ole mitään keskusteltavaa. Ja se Maakasperän kummitusmetsä on huuhaajuttuja sekin.

      • vaikka.nähty

        Tuosta Maakasperän metsästä ja siihen liittyvästä legendasta saisi hyvän matkailuvaltin.


      • haikantienoutohahmo
        vaikka.nähty kirjoitti:

        Tuosta Maakasperän metsästä ja siihen liittyvästä legendasta saisi hyvän matkailuvaltin.

        Se Maakasperä on pelottava paikka eikä todellakaan mikään huuhaajuttu.
        Siellä tapahtuu tosi outoja luonnonilmiöitä joita ei saata selvitellä.


      • Nähtyjuttu
        vaikka.nähty kirjoitti:

        Tuosta Maakasperän metsästä ja siihen liittyvästä legendasta saisi hyvän matkailuvaltin.

        Tuo on kyllä totta.


    • kaapumusta

      haikantien varres olevas mettässä ainaski kummittelee

    • varokaaihmiset

      Älkää menkö maakasperälle!Siellä asuu raakoja ja sivistymättömiä ihmisiä,kuten Maakasia.

    • riitely-kesken

      eivät tiedä millä kielellä se avataan.

    • pisnesmiess

      Maakasperästä on tehtävä kulttuuriperintökohde ja Haikantien paholaisesta matkailuvaltti.

    • AnusRegtum

      Perslävestähän ei ylleensä kirjoiteta sen oikeella nimellä. Kuten ei Mänttä-Vilppulastakaan.

      • Nähtyjuttu

        "Se paikka jonka nimeä ei mainita", jotkut käyttävät myös Mänttä-Vilppulaa puhueassaan ko. alueesta. :D


    • H.L.Tre

      -Onhan se hieman outoa.. Juuri kävin 2.7.2015 Mäntän uudessa Gösta paviljongissa, joka on kyllä mahtavan hieno paikka, joka taiteesta ja rakennusarkkitehtuurista pitää. Suosittelen tutustumaan. Linkissä tietoa..
      -----
      http://www.serlachius.fi/fi/
      -----
      ps.ylläpitoon voi jättää pyynnön oman Mänttä-Vilppula keskustelun avaamiseksi... ,-)

      • OmaVikaKunOnSika

        täällä nuo vaan nillittää, mutteivat saa viestiä ylläpidolle aikaiseksi? Tuollaiset saavat ollakin ilman omaa keskustelu palstaa, koska ovat noin velttoa sakkia! Prkl!


      • vähän_kannustusta
        OmaVikaKunOnSika kirjoitti:

        täällä nuo vaan nillittää, mutteivat saa viestiä ylläpidolle aikaiseksi? Tuollaiset saavat ollakin ilman omaa keskustelu palstaa, koska ovat noin velttoa sakkia! Prkl!

        Hitaita hämäläisiä. :)

        Wikipediasta tarkistettuna Pirkanmaalla on 22 kuntaa, joista 11 on kaupunkeja. Suomi24:llä on avattu palsta kaikille muille kaupungeille paitsi Mänttä-Vilppulalle. Lisäksi neljällä muulla kunnalla on oma palsta.

        Nyt toimeksi!


    • 3-4
      • 3-4

        Eipä tuonnekaan laitettuun viestiin ylläpito ole millään lailla reagoinut. Onkohan paikkakunta lista luotu suomi24:n uudistuksen yhteydessä ja sitä ei muuteta? Ylläpito ei ole vastannut lupauksistaan huolimatta muihinkaan viesteihin tuolla.

        Yrittäkää nyt muut vuorostanne jotakin, jos keksitte.


      • 3-4

        Hyviä uutisia. Ylläpito on nyt vastannut pyyntöön palstan avaamiseksi Mänttä-Vilppulalle.

        "Hei,

        palstoja muokkaillaan lähiaikoina ja Mänttä-Vilppula tulee kyllä tuolloin saamaan oman palstansa. Meille voi ehdotuksia laittaa tänne tai sitten jos epäilyttää ettei kukaan huomaa, voi ehdotuksensa lähettää palautelomakkeen välityksellä.

        Kaikki viestit kyllä luetaan vaikka niihin ei vastattaisi. :)

        Terveisin,

        Suomi24 Ylläpito, Martta"

        http://keskustelu.suomi24.fi/t/13684767


      • vuotetaan

        Mitään ei ole ainakaan vielä tapahtunut.


      • 416

        Eikä vieläkään.


      • Eikoskaanenään

        Loistaa yhä poissaolollaan... Vaikka tuskin tuossa kukaan mitään menettää.

        Terveisin Ex Mänttäläinen, mutta ei koskaan uudestaan!


    • MörkömetsänHaamu

      Milloinkahan Maakasperä saisi oman keskustelupalstan.
      Siellä tapahtuu paljon mielenkiintoisempia asioita kuin esim jossain Kihniössä?

    • DatabaseExpert

      Palstaa ei ole tulossa. Tietokannan päivittäminen maksaa n. 15000 euroa.

      • ei-asiantuntija

        Tuntuu aika kovalta hinnalta yhden osion lisääminen Pirkanmaan alle. Vanhat Mänttä-Vilppulaa koskevat viestiketjut voisi pitää Yleistä Pirkanmaasta osion alla. Vanhojen viestiketjujen haarukoiminen mahdolliseen uuteen Mänttä-Vilppulaa koskevaan osioon vaatisikin paljon käsityötä.

        Lupauksesta huolimatta on siirtynyt vähän pitkälle palstan synnyttäminen. Onkohan koko suomi24:ään luotu yleensäkään uusia palstoja alkuperäisten lisäksi?


    • HomeopaattiVenhe

      Koillispirkanmaan "peräreikä", hyvää ei ole kuin OHITUSTIET ja TAITEET !

    • VipatonKulppula

      Ei muillakaan peräreijillä ole omaa palstaa.........

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi

      Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh
      Maailman menoa
      202
      1622
    2. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      81
      1100
    3. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      101
      915
    4. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      77
      885
    5. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      86
      802
    6. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      754
    7. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      111
      733
    8. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      117
      628
    9. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      48
      607
    10. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      19
      576
    Aihe