Mänttä-Vilppula

Ihmetys11

Miksei ko.kaupungilla oo omaa keskustelua?

27

685

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sote-esimerkki

      siellä ei ole kommentoitavaa kaikki sekasin kun huolimattoman halot liiterissä ei ne kerkiä riidoiltaan kirjoittelemaan.

      • Avaudu_rohkeasti

        Mitä sinulle Keuruun HOMOLLE muuta kuuluu?


    • kummitus

      Löytyykö sieltä muuta keskusteltavaa, kuin se Maakasperän kummitusmetsä?

    • Nähtyjuttu

      Täällä kun ei ole mitään keskusteltavaa. Ja se Maakasperän kummitusmetsä on huuhaajuttuja sekin.

      • vaikka.nähty

        Tuosta Maakasperän metsästä ja siihen liittyvästä legendasta saisi hyvän matkailuvaltin.


      • haikantienoutohahmo
        vaikka.nähty kirjoitti:

        Tuosta Maakasperän metsästä ja siihen liittyvästä legendasta saisi hyvän matkailuvaltin.

        Se Maakasperä on pelottava paikka eikä todellakaan mikään huuhaajuttu.
        Siellä tapahtuu tosi outoja luonnonilmiöitä joita ei saata selvitellä.


      • Nähtyjuttu
        vaikka.nähty kirjoitti:

        Tuosta Maakasperän metsästä ja siihen liittyvästä legendasta saisi hyvän matkailuvaltin.

        Tuo on kyllä totta.


    • kaapumusta

      haikantien varres olevas mettässä ainaski kummittelee

    • varokaaihmiset

      Älkää menkö maakasperälle!Siellä asuu raakoja ja sivistymättömiä ihmisiä,kuten Maakasia.

    • riitely-kesken

      eivät tiedä millä kielellä se avataan.

    • pisnesmiess

      Maakasperästä on tehtävä kulttuuriperintökohde ja Haikantien paholaisesta matkailuvaltti.

    • AnusRegtum

      Perslävestähän ei ylleensä kirjoiteta sen oikeella nimellä. Kuten ei Mänttä-Vilppulastakaan.

      • Nähtyjuttu

        "Se paikka jonka nimeä ei mainita", jotkut käyttävät myös Mänttä-Vilppulaa puhueassaan ko. alueesta. :D


    • H.L.Tre

      -Onhan se hieman outoa.. Juuri kävin 2.7.2015 Mäntän uudessa Gösta paviljongissa, joka on kyllä mahtavan hieno paikka, joka taiteesta ja rakennusarkkitehtuurista pitää. Suosittelen tutustumaan. Linkissä tietoa..
      -----
      http://www.serlachius.fi/fi/
      -----
      ps.ylläpitoon voi jättää pyynnön oman Mänttä-Vilppula keskustelun avaamiseksi... ,-)

      • OmaVikaKunOnSika

        täällä nuo vaan nillittää, mutteivat saa viestiä ylläpidolle aikaiseksi? Tuollaiset saavat ollakin ilman omaa keskustelu palstaa, koska ovat noin velttoa sakkia! Prkl!


      • vähän_kannustusta
        OmaVikaKunOnSika kirjoitti:

        täällä nuo vaan nillittää, mutteivat saa viestiä ylläpidolle aikaiseksi? Tuollaiset saavat ollakin ilman omaa keskustelu palstaa, koska ovat noin velttoa sakkia! Prkl!

        Hitaita hämäläisiä. :)

        Wikipediasta tarkistettuna Pirkanmaalla on 22 kuntaa, joista 11 on kaupunkeja. Suomi24:llä on avattu palsta kaikille muille kaupungeille paitsi Mänttä-Vilppulalle. Lisäksi neljällä muulla kunnalla on oma palsta.

        Nyt toimeksi!


    • 3-4
      • 3-4

        Eipä tuonnekaan laitettuun viestiin ylläpito ole millään lailla reagoinut. Onkohan paikkakunta lista luotu suomi24:n uudistuksen yhteydessä ja sitä ei muuteta? Ylläpito ei ole vastannut lupauksistaan huolimatta muihinkaan viesteihin tuolla.

        Yrittäkää nyt muut vuorostanne jotakin, jos keksitte.


      • 3-4

        Hyviä uutisia. Ylläpito on nyt vastannut pyyntöön palstan avaamiseksi Mänttä-Vilppulalle.

        "Hei,

        palstoja muokkaillaan lähiaikoina ja Mänttä-Vilppula tulee kyllä tuolloin saamaan oman palstansa. Meille voi ehdotuksia laittaa tänne tai sitten jos epäilyttää ettei kukaan huomaa, voi ehdotuksensa lähettää palautelomakkeen välityksellä.

        Kaikki viestit kyllä luetaan vaikka niihin ei vastattaisi. :)

        Terveisin,

        Suomi24 Ylläpito, Martta"

        http://keskustelu.suomi24.fi/t/13684767


      • vuotetaan

        Mitään ei ole ainakaan vielä tapahtunut.


      • 416

        Eikä vieläkään.


      • Eikoskaanenään

        Loistaa yhä poissaolollaan... Vaikka tuskin tuossa kukaan mitään menettää.

        Terveisin Ex Mänttäläinen, mutta ei koskaan uudestaan!


    • MörkömetsänHaamu

      Milloinkahan Maakasperä saisi oman keskustelupalstan.
      Siellä tapahtuu paljon mielenkiintoisempia asioita kuin esim jossain Kihniössä?

    • DatabaseExpert

      Palstaa ei ole tulossa. Tietokannan päivittäminen maksaa n. 15000 euroa.

      • ei-asiantuntija

        Tuntuu aika kovalta hinnalta yhden osion lisääminen Pirkanmaan alle. Vanhat Mänttä-Vilppulaa koskevat viestiketjut voisi pitää Yleistä Pirkanmaasta osion alla. Vanhojen viestiketjujen haarukoiminen mahdolliseen uuteen Mänttä-Vilppulaa koskevaan osioon vaatisikin paljon käsityötä.

        Lupauksesta huolimatta on siirtynyt vähän pitkälle palstan synnyttäminen. Onkohan koko suomi24:ään luotu yleensäkään uusia palstoja alkuperäisten lisäksi?


    • HomeopaattiVenhe

      Koillispirkanmaan "peräreikä", hyvää ei ole kuin OHITUSTIET ja TAITEET !

    • VipatonKulppula

      Ei muillakaan peräreijillä ole omaa palstaa.........

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      54
      2794
    2. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      88
      954
    3. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      11
      935
    4. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      49
      876
    5. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      81
      805
    6. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      35
      751
    7. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      88
      663
    8. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      650
    9. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      85
      586
    10. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      565
    Aihe