Hei kaikki! Tietääkö kukaaan missä asuu tällä hetkellä Destiny-poni? vai onko edes elossa enää?? Destiny on/oli kimo, hieman papurikkokuviota kaulassa ja takapuolenpäällä ja jaloissa, 15v tilasto/risteysponi, säältään Destiny oli 145cm, Destinyn lempinimiä oli: Poni, Dessa ja Dusty. Destiny oli hoitaessa tosi kiltti, mutta välillä kärsimätön. ratsastaessa Destiny kuumui helposti ja oli muutenkin vauhdikas, Destiny rakasti esteitä! Destiny myytiin LOhjalta ratsastuskoululta. Destinyn kohtalosta on liikkunut monia huhuja kuten mm. se vietiin teuraaksi, se lopetettiin, se asuu keskisuomessa, se asuu virkkalassa, se asuu vihdissä yms. ja kun selasin ratsastuskouluja netissä, löysin Destinyn Vantaalla sijaitsevan ratsastuskoulun nettisivujen hevos esittelyistä. Olisi kiva tietää Destinyn matkasta ja mitä sille on tapahtunut ja mikä on totta?!
Missä Destiny?
Destinyyyhh
2
1283
Vastaukset
- kddk
Dessa taitaa olla tällähetkellä äimärautiolla oulussa
- kddk
En tiedö onko kyse samasta ponista mutta voi olla
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 733121
- 602854
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322405- 802246
- 602063
- 952016
- 121606
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171577Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301420Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?351408