ja osamaksu, onnistuuko mistään? Tietääkö kukaan?? Kiitos jo etukäteen vastauksista:)
Luottotiedoton
7
51
Vastaukset
Tuskimpa onnistuu. Miksi osamaksu? Rahaa ei siis tietysti ole mutta eikö kumminkin kannattaisi säästää tai jättää myöhempään ostos... sitten kun koko raha olisi säästettynä. Itse muuten suosin kirppiksiä. Todella kohtuudella saa esim kodinkoneita yms.
- operrattori
Mitenhän noi operaattoreiden laitemyynnit, jos on hyvä asiakkuus takana voipi olla etteivät luottoja tarkistele.
- djkgrkjighikhkjt65
Kannattaisi kuitenkin tarkistaa, jottei tarvitse siirtää luottotappioita hintoihin.
- tjeptjep
djkgrkjighikhkjt65 kirjoitti:
Kannattaisi kuitenkin tarkistaa, jottei tarvitse siirtää luottotappioita hintoihin.
Operaattorit tietävät kokemuksesta, että asiakkaat joilla on maksuhäiriömerkintöjä, mutta jotka ovat olleet asiakkaina pitkään ja maksaneet laskunsa operaattoreille ajallaan, ovat yhtä luotettavia maksajia kuin muut asiakkaat keskimäärin. Maksuhäiriömerkinnät itsessään eivät kerro kaikkea asiakkaan tämänhetkisestä maksukyvystä tai -halusta.
- djkgrkjighikhkjt65
tjeptjep kirjoitti:
Operaattorit tietävät kokemuksesta, että asiakkaat joilla on maksuhäiriömerkintöjä, mutta jotka ovat olleet asiakkaina pitkään ja maksaneet laskunsa operaattoreille ajallaan, ovat yhtä luotettavia maksajia kuin muut asiakkaat keskimäärin. Maksuhäiriömerkinnät itsessään eivät kerro kaikkea asiakkaan tämänhetkisestä maksukyvystä tai -halusta.
En usko, että puhelinta sentään antaisivat osamaksusopimuksella luottotiedottomalle?
- tjeptjep
djkgrkjighikhkjt65 kirjoitti:
En usko, että puhelinta sentään antaisivat osamaksusopimuksella luottotiedottomalle?
Minä sain pari vuotta sitten Lumia 920:n 24kk:n osamaksusopimuksella Soneralta vaikka maksuhäiriömerkintöjä oli silloin useita kymmeniä. Nettikaupan softabotti ei osannut tilausta minulle suoraan myöntää vaan se vaati asiakaspalvelijan hyväksynnän. Ilmeisesti asiassa auttoi se seikka, että olin ollut Soneran asiakas yhtäjaksoisesti vuodesta 1996 kaikki laskut eräpäivään mennessä maksettuna.
- djkgrkjighikhkjt65
tjeptjep kirjoitti:
Minä sain pari vuotta sitten Lumia 920:n 24kk:n osamaksusopimuksella Soneralta vaikka maksuhäiriömerkintöjä oli silloin useita kymmeniä. Nettikaupan softabotti ei osannut tilausta minulle suoraan myöntää vaan se vaati asiakaspalvelijan hyväksynnän. Ilmeisesti asiassa auttoi se seikka, että olin ollut Soneran asiakas yhtäjaksoisesti vuodesta 1996 kaikki laskut eräpäivään mennessä maksettuna.
Kaikinpuolin kunnolliselle kaverilleni, jolla on luottotiedot kunnossa, ei Elisa suostunut antamaan puhelinliittymää ilman 300 euron vakuusmaksua. Ilmeisesti puhelinoperaattorit arvostavat uskollisia asiakkaitaan ja rankaisevat uskottomia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad611149- 42881
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että322644- 51641
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän114614- 51608
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38595- 93590
- 75556
- 56554