ja osamaksu, onnistuuko mistään? Tietääkö kukaan?? Kiitos jo etukäteen vastauksista:)
Luottotiedoton
7
<50
Vastaukset
Tuskimpa onnistuu. Miksi osamaksu? Rahaa ei siis tietysti ole mutta eikö kumminkin kannattaisi säästää tai jättää myöhempään ostos... sitten kun koko raha olisi säästettynä. Itse muuten suosin kirppiksiä. Todella kohtuudella saa esim kodinkoneita yms.
- operrattori
Mitenhän noi operaattoreiden laitemyynnit, jos on hyvä asiakkuus takana voipi olla etteivät luottoja tarkistele.
- djkgrkjighikhkjt65
Kannattaisi kuitenkin tarkistaa, jottei tarvitse siirtää luottotappioita hintoihin.
- tjeptjep
djkgrkjighikhkjt65 kirjoitti:
Kannattaisi kuitenkin tarkistaa, jottei tarvitse siirtää luottotappioita hintoihin.
Operaattorit tietävät kokemuksesta, että asiakkaat joilla on maksuhäiriömerkintöjä, mutta jotka ovat olleet asiakkaina pitkään ja maksaneet laskunsa operaattoreille ajallaan, ovat yhtä luotettavia maksajia kuin muut asiakkaat keskimäärin. Maksuhäiriömerkinnät itsessään eivät kerro kaikkea asiakkaan tämänhetkisestä maksukyvystä tai -halusta.
- djkgrkjighikhkjt65
tjeptjep kirjoitti:
Operaattorit tietävät kokemuksesta, että asiakkaat joilla on maksuhäiriömerkintöjä, mutta jotka ovat olleet asiakkaina pitkään ja maksaneet laskunsa operaattoreille ajallaan, ovat yhtä luotettavia maksajia kuin muut asiakkaat keskimäärin. Maksuhäiriömerkinnät itsessään eivät kerro kaikkea asiakkaan tämänhetkisestä maksukyvystä tai -halusta.
En usko, että puhelinta sentään antaisivat osamaksusopimuksella luottotiedottomalle?
- tjeptjep
djkgrkjighikhkjt65 kirjoitti:
En usko, että puhelinta sentään antaisivat osamaksusopimuksella luottotiedottomalle?
Minä sain pari vuotta sitten Lumia 920:n 24kk:n osamaksusopimuksella Soneralta vaikka maksuhäiriömerkintöjä oli silloin useita kymmeniä. Nettikaupan softabotti ei osannut tilausta minulle suoraan myöntää vaan se vaati asiakaspalvelijan hyväksynnän. Ilmeisesti asiassa auttoi se seikka, että olin ollut Soneran asiakas yhtäjaksoisesti vuodesta 1996 kaikki laskut eräpäivään mennessä maksettuna.
- djkgrkjighikhkjt65
tjeptjep kirjoitti:
Minä sain pari vuotta sitten Lumia 920:n 24kk:n osamaksusopimuksella Soneralta vaikka maksuhäiriömerkintöjä oli silloin useita kymmeniä. Nettikaupan softabotti ei osannut tilausta minulle suoraan myöntää vaan se vaati asiakaspalvelijan hyväksynnän. Ilmeisesti asiassa auttoi se seikka, että olin ollut Soneran asiakas yhtäjaksoisesti vuodesta 1996 kaikki laskut eräpäivään mennessä maksettuna.
Kaikinpuolin kunnolliselle kaverilleni, jolla on luottotiedot kunnossa, ei Elisa suostunut antamaan puhelinliittymää ilman 300 euron vakuusmaksua. Ilmeisesti puhelinoperaattorit arvostavat uskollisia asiakkaitaan ja rankaisevat uskottomia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2382282Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101828Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse671547Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki801245- 611115
Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171098TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi161018Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään891004Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42864- 70852