Spritbox.com

Jone2

Toimiiko Spritbox.com OK, kokemuksia?

Onko tullut ongelmia/veronmaksua tullin kanssa Spritboxin suhteen?

10

4144

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tqeqe

Tuolla kulujetus maksetaan kai erikseen joka tarkoittaa sitä, että verovastuu tulee ostajalle.

Kannattaa tilata vaan niistä jossa kuljetus maksetaan samassa missä ostoksetkin jossa myös kuljetushinta ilmestyy automaattisesti ostoskoriin. Näissä verovastuu tulee myyjälle. Näitä kyllä vielä löytyy muutamia jotka toimittaa suomeen.

• tuuria

Pitää paikkansa, mutta olen kaksi kertaa Spritboxista tilannut eikä ole ollut mitään tullin lappuja mukana. On siis vähän tuuripeliä.

• hute

Missä firmassa maksetaan tuotteet ja rahti maksetaan samassa?Alcoexpressilla maksettiin kumpikin kerralla,mutta se lopetti.

• Jone2

Mutta eikös tuo mene tullin ohjeen mukaan kuitenkin etämyynniksi; tullin ohje:

”Etämyynti
      Kuljetus katsotaan myyjän järjestämäksi esimerkiksi silloin, kun myyjä ohjaa Internet-sivuillaan tilauksen yhteydessä asiakkaita käyttämään tiettyjä kuljetusliikkeitä tai jotenkin muuten osallistuu kuljetusta koskeviin järjestelyihin.”

Tuo firmahan selvästi ohjaa ja/tai muuten osallistuu kuljetusta koskeviin järjestelyihin, kun ohjaavat ja osallistuvat tilauksen yhteydessä kuljetusjärjestelyyn, missä tilaaja sitten vain klikkailee hiirellä ohjauksen mukaisesti.

Eli sen perusteella ei pitäisikään tulla ongelmia tullin/verojen kanssa tilaajalle, kun kyseessä etämyynti.

• Pasuli

Spritbox ja tulli??? Eu on tässä asiassa vapaakauppa-alue eli, jos tavara on omaan käyttöön niin ei ongelmia. Tilattu monesti ja ei ongelmia. Siitä vaan juomaan.

• sdihgäo

Mikä tämän firman tilanne on nykyään, verkkosivut pystyssä kuitenkin. En ole ennen tilannut, tuleeko tilaukset perille? Miten toimitus, saako tilattua kotiovelle asti?

• Ristinummelaane

Tsekkaa ensin Alkostore24, se toimii varmasti.

• Toiminnut erinomaisesti mutta Paysonin kautta maksaminen muuttunnut.Et pääse suoraan omaan pankkiisi ja täysin vieras firma kysyy kaikki pankkitunnukset.En käytä kyseistä yritystä tästä syystä enään.Terveisin entinen asiakas.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Olen tilannut useasti. Aiemmin yhdessä kuuden viinipönikän tilauksessa oli yks pilalla eli etikkaista. Korvasivat minulle sen. Nyt viimeisimmässä tilauksessa kuudesta viisi oli pilalla ja eivät vastaa enää viesteihin joita olen laittanut useita. Paypalin kautta yritin hakea hyvitystä, siihen Spritbox vastasi mutta ei hyvitystä. Monta kertaa siis tilannut, useimmin mennyt hyvin mutta nyt multa loppui tilaukset sieltä, satanen tuli tappiota.

Ei ole jäänyt tulliin sieltä, Alkostore24:stä nyt just jäi viimeisin tilaus.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"

Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde
      Ensitreffit alttarilla
      21
      2556
    2. 148
      2234
    3. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      29
      2202
    4. Hullu liikenteessä?

Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.
      Kiuruvesi
      52
      2129
    5. Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"

Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti
      Suomalaiset julkkikset
      21
      1722
    6. Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?

Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks
      NATO
      387
      1603
    7. Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta

Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään
      Maailman menoa
      96
      1536
    8. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      286
      1432
    9. Varokaa! Lunta voi sataa kohta!

Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm
      Maailman menoa
      13
      1389
    10. Kunta ostaa kivitipun

Kunnanjohtajan tuleva uusi ostokohde
      Lappajärvi
      132
      1379
    Aihe