Spritbox.com

Jone2

Toimiiko Spritbox.com OK, kokemuksia?

Onko tullut ongelmia/veronmaksua tullin kanssa Spritboxin suhteen?

10

3714

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tqeqe

      Tuolla kulujetus maksetaan kai erikseen joka tarkoittaa sitä, että verovastuu tulee ostajalle.

      Kannattaa tilata vaan niistä jossa kuljetus maksetaan samassa missä ostoksetkin jossa myös kuljetushinta ilmestyy automaattisesti ostoskoriin. Näissä verovastuu tulee myyjälle. Näitä kyllä vielä löytyy muutamia jotka toimittaa suomeen.

      • tuuria

        Pitää paikkansa, mutta olen kaksi kertaa Spritboxista tilannut eikä ole ollut mitään tullin lappuja mukana. On siis vähän tuuripeliä.


      • hute

        Missä firmassa maksetaan tuotteet ja rahti maksetaan samassa?Alcoexpressilla maksettiin kumpikin kerralla,mutta se lopetti.


    • Jone2

      Mutta eikös tuo mene tullin ohjeen mukaan kuitenkin etämyynniksi; tullin ohje:

      ”Etämyynti
      Kuljetus katsotaan myyjän järjestämäksi esimerkiksi silloin, kun myyjä ohjaa Internet-sivuillaan tilauksen yhteydessä asiakkaita käyttämään tiettyjä kuljetusliikkeitä tai jotenkin muuten osallistuu kuljetusta koskeviin järjestelyihin.”

      Tuo firmahan selvästi ohjaa ja/tai muuten osallistuu kuljetusta koskeviin järjestelyihin, kun ohjaavat ja osallistuvat tilauksen yhteydessä kuljetusjärjestelyyn, missä tilaaja sitten vain klikkailee hiirellä ohjauksen mukaisesti.

      Eli sen perusteella ei pitäisikään tulla ongelmia tullin/verojen kanssa tilaajalle, kun kyseessä etämyynti.

      • Pasuli

        Spritbox ja tulli??? Eu on tässä asiassa vapaakauppa-alue eli, jos tavara on omaan käyttöön niin ei ongelmia. Tilattu monesti ja ei ongelmia. Siitä vaan juomaan.


    • sdihgäo

      Mikä tämän firman tilanne on nykyään, verkkosivut pystyssä kuitenkin. En ole ennen tilannut, tuleeko tilaukset perille? Miten toimitus, saako tilattua kotiovelle asti?

      • Ristinummelaane

        Tsekkaa ensin Alkostore24, se toimii varmasti.


    • Toiminnut erinomaisesti mutta Paysonin kautta maksaminen muuttunnut.Et pääse suoraan omaan pankkiisi ja täysin vieras firma kysyy kaikki pankkitunnukset.En käytä kyseistä yritystä tästä syystä enään.Terveisin entinen asiakas.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Olen tilannut useasti. Aiemmin yhdessä kuuden viinipönikän tilauksessa oli yks pilalla eli etikkaista. Korvasivat minulle sen. Nyt viimeisimmässä tilauksessa kuudesta viisi oli pilalla ja eivät vastaa enää viesteihin joita olen laittanut useita. Paypalin kautta yritin hakea hyvitystä, siihen Spritbox vastasi mutta ei hyvitystä. Monta kertaa siis tilannut, useimmin mennyt hyvin mutta nyt multa loppui tilaukset sieltä, satanen tuli tappiota.

      Ei ole jäänyt tulliin sieltä, Alkostore24:stä nyt just jäi viimeisin tilaus.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      25
      1451
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1291
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1255
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1195
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      29
      1184
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      13
      1083
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1077
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1064
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      7
      1063
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1042
    Aihe