tuntuu että lähinnä muita tuntuu haittavan se että elän selibaatissa. tulee haukkumista ja nimittelyä. ihmettelenpä jos he kerran saavat koko ajan ,niin miksi pitää haukkua. mitä helvettiä se kelleen kuuluu nainko vai enkö. olen myös huomannut että haukkujat eivät itse ole millään tavalla seksikkäitä -lähinnä seksintappajia. antaisin varmaan ylen jos näkisin niiden kumppanin alastoman pillun tai kullin. lyön vetoa että nämä kyseiset lättäpillut yrittäisivät välittömästi iskeä miestäni/naistani jos komean löytäsin. sitten vasta kateellisten turvat alkaisivat laulaa ja paska levitä.
ihmettelen yleens miten eläkeikäsetkin römpsät haukkuu itseään nuorempia naisia. kai se sitten heillä on parempi seksielämä ku joku pienimunanen/haisevakullinen äijä nai minuutin ja muija jää tyydyttämättä -jos ylipäänsä mies saa kulliaan ylös. muutenkaan eläkeikäsen naisen römpsä ei oo ulkonäöltään hyvän näkönen.
muita tuntuu haittaavan mitä toiset tekee
minä666
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh432997Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta612931- 422357
- 311853
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘251709Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa721654- 481576
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä771255- 361236
- 791070