Moi,missä Lahdessa olisi ulkoilmapaikka jossa vois saada runkku ja imutteluseuraa?
Lahden runkkumestat
10
122
Vastaukset
- transtäti
radiomäelle,kävelet alas parkkipaikalta hautausmaan muurin kulman taakse,availet vetoketjun ja runkkaat housun sisällä tai otat sen esille.kaveri joka on samalla asialla tulee kyllä tyydyttämään
- LetMeSee
Oih, näin naisena olis niin kiihottavaa katsella miesrunkkaria..saati kahta miestä yhdessä! Todellakin haluisin tietää mihin kannattaa suunnata kävelylle...
- halurunkata
Hei nainen.. Täällä olisi 23 vuotias mies joka haluaisi runkata sinun katsellessasi ;)
[email protected] on sähköposti- LetMeSee
Mikä siinä kiihottaa, naisen katsellessa?
Kertokaa oikeesti paikkoja missä Lahdessa tätä voi nähdä. Tuntuu muilla paikkakunnilla olevan aktiivista toimintaa tämän suhteen kun täällä lueskelee. - halurunkata
Laita sähköpostia ;)
- haluttaa72
Onko muita paikkoja missä joku olis valmis ottamaan suihin?
Radiomäellä voisi joku nainen tulla ottaa suihin
- 23cm
Onkohan tänään toimintaa
- Radiomäkigogo
Minkä ikästä porukkaa käy radiomäellä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku504154Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt351959Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1531346- 1541232
Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti421024- 192992
Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.229976- 80947
- 55820
Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm122815