Vanhassa Lenovossani on Linux Mint.
Onko Lenovon tietoturva ongelmat samat
-Linux Mint 17.1 käyttäjille
kuin
-Lenovo windows käyttäjille?
http://www.iltasanomat.fi/digi/art-1431393774118.html
Lenovo & Linux Mint?
7
209
Vastaukset 7
Näetkö Lenovossasi vilaustakaan mistään Lenovo System Updatesta?
Et, koska se on Windows-sovellus.- ehjuklmh
Oletko varma, ettei kyseessä ole softa?
Voihan eletroniikaan sotkea kaikenlaista...
Jos olet oikeassa niin taas lisä mainetta Linukselle. ehjuklmh kirjoitti:
Oletko varma, ettei kyseessä ole softa?
Voihan eletroniikaan sotkea kaikenlaista...
Jos olet oikeassa niin taas lisä mainetta Linukselle.Tietysti kyseessä on softa: Lenovon tekemä sinänsä varsin mukava apuohjelma- ja ajuripäivitin, joka hakee päivitykset Lenovon palvelimilta.
Sitä ei ole Linuxeille.- an-tero
Kollimaattori kirjoitti:
Tietysti kyseessä on softa: Lenovon tekemä sinänsä varsin mukava apuohjelma- ja ajuripäivitin, joka hakee päivitykset Lenovon palvelimilta.
Sitä ei ole Linuxeille.Ehkä Linux ei tarvitse sitä
an-tero kirjoitti:
Ehkä Linux ei tarvitse sitä
Eipä tarvitse, eikä sitä Linuxeissa kaivatakaan lukuunottamatta BIOS-päivitystä, joka on Lenovon apuohjelmalla poikkeuksellisen vaivatonta.
- PahemmatOn
Ei samat vaan paljon pahemmat, koska Mintin päivityssysteemi on pahasti rikki. Tärkeät kernel-tietoturvapäivitykset puuttuvat.
- Just_joo
höpöhöpö, trolli.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921582
- 831062
- 68985
Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?
Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su385981Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t177924- 94851
- 64633
Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on60622Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin
Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta170603- 37598