Tarkemmin tota 20th Century Classics sarjaa. Olen kerännyt joitakin vuosia
noita, nehän on numeroituja aina 70 asti, tosin välistä puuttuu 41-46 ja 66. En tiedä miksi. Nyt tänään tuli tämä keräys päätökseen kaikki elokuvat on nyt mulla,
64 kpl. Tosin vielä on joitain jotka pitäs saada vielä pahvikansilla,
nehän on ensin muoveissa ja lisäksi pahvikuoret päälle. Kannet on aika somia, kuin taideteoksia. Siksi aloinkin sarjaa kerätä, kun ne ei olleet ihan tavanomaisia tusina filmien näkösiä kansiltaankaan. Tossa sarjassa on todellisia aarteita elokuviksi montakin.
Tässä tuo lista .
http://www.leffatykki.com/keskustelu/digital-dvd/326778
Kerääkö joku elokuvaklassikkoja?
vanhatfilmit
1
110
Vastaukset
- 83939
Todellisia aarteita mutta aika monta sellaistakin jotka eivät ainakaan minua kiinnosta. Olen kova elokuvien keräilijä itsekin eikä minulla ole tuosta listasta kuin puolisen tusinaa elokuvaa. Omat keräilykohteeni ovat enempi aihekohtaisia. Esim. kaikki Humphrey Bogartin filmit, muskettisoturi-elokuvat, Robin Hoodit, Tarzanit...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1191712
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991538Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy371003Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29899Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?38861Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50826Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s43768Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37760Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56758Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37740