Tarkemmin tota 20th Century Classics sarjaa. Olen kerännyt joitakin vuosia
noita, nehän on numeroituja aina 70 asti, tosin välistä puuttuu 41-46 ja 66. En tiedä miksi. Nyt tänään tuli tämä keräys päätökseen kaikki elokuvat on nyt mulla,
64 kpl. Tosin vielä on joitain jotka pitäs saada vielä pahvikansilla,
nehän on ensin muoveissa ja lisäksi pahvikuoret päälle. Kannet on aika somia, kuin taideteoksia. Siksi aloinkin sarjaa kerätä, kun ne ei olleet ihan tavanomaisia tusina filmien näkösiä kansiltaankaan. Tossa sarjassa on todellisia aarteita elokuviksi montakin.
Tässä tuo lista .
http://www.leffatykki.com/keskustelu/digital-dvd/326778
Kerääkö joku elokuvaklassikkoja?
vanhatfilmit
1
141
Vastaukset
- 83939
Todellisia aarteita mutta aika monta sellaistakin jotka eivät ainakaan minua kiinnosta. Olen kova elokuvien keräilijä itsekin eikä minulla ole tuosta listasta kuin puolisen tusinaa elokuvaa. Omat keräilykohteeni ovat enempi aihekohtaisia. Esim. kaikki Humphrey Bogartin filmit, muskettisoturi-elokuvat, Robin Hoodit, Tarzanit...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."542212Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.1992041- 1161382
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711170- 96995
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73929Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78889Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki49872Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347933845- 61746